نکات مهم ایزوگام را می توانید در مقاله زیر بخوانید.

نکات مهم در خصوص ایزوگام

متاسفانه استفاده از علامت استاندارد برای کالاهایی که واقعا غیر استاندارد تولید می شوند و هیچگونه نظارتی بر روند تولید بی رویه آن نیست سیر صعودی پیدا کرده است و این کار در دراز مدت موجب بی اعتمادی مصرف کننده به نشان استاندارد ملی ایران را خواهد شد .
جای بسی تامل و دقت توام با نظارت بر عملکرد واحد های تولید کننده انواع ایزوگام در کشور وجود دارد که امیدواریم صدای ما به عنوان یک دوستدار جامعه ی سالم به گوش تولید کنندگان و صنعتگران و مسولان زیریط برسد .

هنگام خرید ایزوگام به نکات زیر توجه فرمایید :

1. انعطاف پذیری
2. شکست
3. چسبندگی
4. فویل آلومینیومی
5. شفافیت شیره (قیر باید شفاف باشد)
هر گونه رنگ کدر و تیره نشان از بی کیفیتی است .
رنگ قهوه ای هم نشان از دمیده است .
6. بوی ایزوگام
ایزوگام نباید بوی گازوئیل یا نفت بدهد .
در برخی مواد بوی اسید هم بدلیل استفاده از ضایعات لجن روغن موتور ممنون است مشاهده شود .
جدا خودداری کنید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام مروارید دلیجان

شناخت برند های بازار

در مورد نام های تجاری موجود در بازار ایزوگام لازم است مطالبی را جهت روشن شدن زوایای پنهان موضوع به عرض برسانیم .

1. برندهایی با نام دلیجان

2. برندهایی با نام شرق

3. برندهای با نام پشم شیشه

که از معروف ترین الفاظ بکار رفته در نامگذاری انواع ایزوگام می باشند .

ما اطلاعاتی را در خصوص شناخت برند های اصل و بدل در اختیارتان قرار می دهیم شما میتوانید در قسمت مقالات سایت معرفی این شرکت های معتبر را مشاهده و مطالعه بفرمایید

ایزوگام پشم شیشه ایران

محصولات ایزوگام تولیدی در واحد شرکت پشم شیشه ایران با ضخامت ۲ تا۵/۵ میلی متر متشکل از یک لایه یا دو لایه مستحکم بوده که با قیر پلیمری یکپارچه گردیده اند.

لایه های حامل بر حسب کاربرد، از انواع تیشوی ۶۰ تا۱۲۰ گرم و پلی استر ترموباند یا سوزنی(نبافته) با ویژگی های متفاوت تولید میشوند.

به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اطلاح کننده هایSBS,APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد کیفیت و خواص مطلوب در محصول نهائی استفاده میگردد.

محصولات تولید ی حاوی (استایرن،بوتادین،استایرن) به ایزوگام نوع S و محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از APP (اتکتیک پلی پروپیلن) استفاده شده به ایزوگام نوع A موسوم اند.

ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج

اصلاح کننده خواص فیزیکی

به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اطلاح کننده هایSBS,APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد خواص مطلوب در محصول نهائی استفاده می گردد . محصولات تولیدی حاوی SBS (استایرن،بوتادین،استایرن) به ایزوگام نوع S و محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از APP (اتکتیک پلی پروپیلن) استفاده شده به ایزوگام نوع A موسوم اند. به منظور کاهش آثار مخرب اشعه UV آفتاب و صدمات مکانیکی به محصول نصب شده و نیز جدایش کافی لایه های رول قبل از نصب، از پوشش های سنگ ر یزه ای پولکی(Slate flake)، سیلیس، پودر تالک یا فویل آلومینیوم استفاده شده است.

استخکام ، پایداری ،انعطاف پذیری

استحکام کششی بالا، پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار زیاد انواع عایق رطوبتی ایزوگام، آنها را برای کلیه ی کاربری ها اعم از ساختمان ها و ابنیه های مختلف، تونل، استخر، پل و سرویس های بهداشتی،جهت عایق بندی رطوبتی، بصورت تک لایه و یا ترکیبی از لایه ها مناسب نموده است. پوشش کاری خطوط انتقال سالات جهت محافظت آنها از خوردگی و پوسیدگی در اثر عوامل جوی و رطوبت یا محیط های شیمیایی با استفاده از لایه مناسبی از محصولات ایزوگام به خوبی میسر است.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *