نمایندگی آسفالت کاری با ارائه بهترین قیمت ایزوگام دلیجان نیاز شما به نصب و خرید ایزوگام را شناسایی کرده و شما را راهنمایی میکند.

شرکت پیمانکاری و آسفالت کاری درکرج برای تمام کارهای آسفالت در کرج وهچنین در اختیار داشتن تمام دستگاه های میکانیزه آسفالتکاری برای آسفالت جاده ها آسفالت خیابان آسفالت محوطه آسفالت رمپ آسفالت پارکینگ آسفالت پشت بام وبا داشتن قرارداد با کارخانه برای پخت انواع آسفالت، آسفالت ۰۱۹ آسفالت ۰۱۲ آسفالت ۰۶ آسفالت توپکا آسفالت بیندر تراکم آسفالت آماده اجرای آسفالت و پخش آسفالت و اعلام آمادگی برای بستن قرارداد با ارکان های دولتی و خصوصی در منطقه تهران و کرج شمال تهران غرب تهران شرق تهران جنوب تهران اندیشه شهریار شهر قدس ملارد مارلیک فردیس و مهر شهر کرج گرمدره پل گیشا شهرک غرب کردان باغان طالقان جاجرود خاوران ودیگر مناطق کرج و تهران با اجرای آسفالت درجه یک با تراکم بالا و همچنین اجرای زیرسازی آسفالت خاک ریزی وتسطیح خاک برداری قیر پاشی آب پاشی غلتک زنی وفروش آسفالت و قیمت مناسب آسفالت وبا ضمانت دراجرای کار با متخصص آسفالت و کارکنان آسفالت درشیب بندی جدول بندی زیرسازی آسفالت درخدمت شما هستم برای آگاهی بیشتر در کارهایی آسفالتکاری و پیمانکاری وزیر سازی با ما تماس بگیرید مشاوره و بازدید رایگان میباشد

آسفالت کاری در کرج

انواع آسفالت در آسفالت کاری در کرج ، آسفالت با توجه به نحوه کاربرد و اختلاط، به سه دسته آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیم‌بندی می‌شود. 

آسفالت گرم

آسفالت گرم به آن دسته از آسفالت‌هایی اطلاق می‌گردد که در آن‌ها قیر و مصالح سنگی گرماگرم مخلوط شوند و گرماگرم پخش و متراکم گردند.

انواع آسفالت گرم

آسفالت کاری در کرج

یک کارخانه ساخت آسفالت برای جاده‌سازی

آسفالت گرم مصرفی در قشرهای روسازی راه، به شرح انواع زیر است: 

آسفالت رویه (توپکا)

آسفالت رویه آخرین قشر بتن آسفالتی است که در تماس مستقیم با بارهای وارده از ترافیک و عوامل جوی محیط قرار می‌گیرد. آسفالت رویه طوری طراحی و اجرا می‌گردد که تحمل بارهای وارده را داشته و در مقابل اثرات سوء آب، یخبندان و تغییرات درجه حرارت، مقاومت کرده و دوام آورد.

آسفالت آستر (بیندر)

این قشر بتن آسفالتی، بین قشر رویه و قشر اساس قیری و در صورت عدم وجود قشر اساس قیری، بین قشر رویه و قشر اساس سنگ شکسته قرار می‌گیرد و تا حدود ۰/۲۵ میلی‌متر اندازه اجزای تشکیل دهنده می‌رسد

اساس قیری

این قشر به عنوان اولین قشر روسازی بتن آسفالتی می‌تواند مستقیماً روی قشر زیراساس یا اساس قرار گیرد. اساس قیری دارای دانه بندی درشت تر و مقدار قیر آن کمتر از آسفالت آستر و رویه می‌باشد.

ماسه آسفالت

ماسه آسفالت از اختلاط ماسه شکسته یا ماسه طبیعی شسته یا مخلوطی از این دو با قیر تهیه می‌گردد. ماسه آسفالت را می‌توان در قشرهای به ضخامت حداقل ۱۵ میلی‌متر و بیشتر پخش و اجرا کرد. از ماسه آسفالت به عنوان قشر تسطیح آسفالت‌های قدیمی (قبل از روکش) نیز استفاده می‌شود.

آسفالت متخلخل

این آسفالت از اختلاط قیر خالص اصلاح شده با مصالح سنگی صد در صد شکسته دارای دانه بندی باز در کارخانه آسفالت گرم تهیه و با ضخامت حدود ۲۵ تا ۴۰ میلی‌متر اجرا می‌شود. فضای خالی این آسفالت گرم بعد از کوبیده شدن در سطح راه، حدود ۲۰ درصد است. این قشر، جزء سیستم روسازی محسوب نمی‌شود و نمی‌توان از آن به عنوان قشر جایگزین رویه اصلی استفاده کرد.

آسفالت حفاظتی

پخش قیر در راه‌های خاکی، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن، یا قیرپاشی بدون سنگدانه یا استفاده از مخلوط‌های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی نامیده می‌شود. ضخامت این نوع رویه سازی (میکروسرفیسینگ)، حداکثر ۱۲ میلی‌متر در ۲ لایه است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی‌شود و عملکرد سازه‌ای ندارد. در آسفالتهای حفاظتی از قیرهای محلول، قیرابه‌ها یا قیرهای خالص با کندروانی کم استفاده می‌شود.

دامنه کاربرد آسفالت حفاظتی

آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه‌های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است.

انواع آسفالت‌های حفاظتی

آسفالت‌های حفاظتی به شرح زیر تقسیم‌بندی می‌شود و هر یک به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد: 

  1. سطحی یک یا چند لایه‌ای یا چیپ سیلینگ
  2. سیلکوت‌ها یا اندودهای آب بند
  3. مخلوط‌های آسفالتی قیرابه‌ای مانند دوغاب قیری و میکروسرفیسینگ
  4. غبارنشانی و روغن پاشی راه (جلوگیری از گردوغبار و تثبیت راه‌های)

آسفالت سرد

آسفالت سرد از اختلاط سنگدانه‌ها با قیرهای محلول (کات‌بک Cutback) یا قیرآبه‌ها (قیرهای امولسیون) در دمای محیط تهیه و در همین دما پخش و متراکم می‌شود. سنگدانه‌ها در زمان اختلاط با قیرابه می‌تواند مرطوب باشد ولی با قیرهای محلول، در دمای محیط یا تحت اثر حرارت باید خشک شده باشد. مخلوط‌های آسفالت سرد که با قیرهای محلول غلیظ مانندMC-3000 یا SC-3000 تهیه می‌شود، عملاً مانند آسفالت گرم باید در درجه حرارت ۹۵ درجه سانتیگراد یا بیشتر با قیر مخلوط شده و در محدوده همین دما، پخش و متراکم شود. آسفالت سرد را می‌توان در مسافت‌های زیاد حمل و سپس پخش کرد یا آن را در کارگاه انبار نمود و بعداً مورد استفاده قرار داد.

نمایندگی آسفالت کاری  با ارائه بهترین قیمت ایزوگام دلیجان نیاز شما به نصب و خرید ایزوگام را شناسایی کرده و شما را راهنمایی میکند.

Rate this post

Comments are disabled.