آسفالت کاری در شهریار را می توان یکی از جمله خدمات بسیار کاربردی در این شهرستان از استان تهران در نظر گرفت. این عملیات آسفالت کاری اشاره دقیقی به کیفیت ساخت راه ها و جاده ها در منطقه شهریار می کند. در هر صورت شهرستان شهریار با توجه به پیشینه ی مهمی که به خود اختصاص داده و نیز بر اساس تقسیم بندی هایی که از نظر محله های مختلف دارد، افراد ساکن در این شهرستان و محلات را ملزم به انجام آسفالت کاری با کیفیت همراه با قیمتی مقرون به صرفه می نماید.

آسفالتکاری در شهریار یکی از جمله خدمات عایق کاری است که شرکت ایزوگام نوین برای اهالی محترم ساکن در این منطقه از تهران اجرا می کند، این جمله خدمات آسفالت کاری با توجه به دوام و استحکامی که دارند همواره با اهداف گوناگونی برای پوشش دهی سطوح مختلف به کار برده می شوند. در نتیجه می توان گفت که اجرای عملیات آسفالت کاری دربرگیرنده ی مجموعه ای است که به حول محور راه سازی جاده ها کارایی بیشتری داشته ولی به طور کلی در زمینه های متعددی همچون محوطه ها، پارکینگ ها، پشت بام ساختمان ها و …اجرا می شود.

فروش و پخش تراشه آسفالت در شهریار

اهالی محترم ساکن در تمام مناطق شهریار می توانند با توجه به سابقه ی درخشانی که نمایندگی ایزوگام نوین در زمینه ی امور مرتبط با انواع عایق کاری و خدماتی از جمله آسفالت، ایزوگام، قیرگونی، محوطه سازی، زیرسازی، شیب بندی و فروش و پخش تراشه آسفالت در شهریار دارد، با مراجعه حضوری به این مرکز با اطمینان کامل و خیالی آسوده پروژه های آسفالت کاری خود را در این منطقه به مجموعه موفق ما بسپارند.

این شرکت در تمام سال های کار خود به عنوان نمایندگی فروش تراشه آسفالت در شهریار همواره در تلاش بوده تا با عرضه خدمات متنوعی همچون: تهیه، پخش و راه اندازی آسفالت بیندر 025 و توپکا 019 و 012 به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین آلات پیشرفته رضایت مشتریان خاص خود را جلب کند. بنابراین توصیه ما به تمامی افرادی که دارای مکان هایی با محوطه های بسیار بزرگ هستند، عایق کاری این فضا ها با استفاده از تراشه آسفالت می باشد. شما عزیزان با تهیه این تراشه آسفالت می توانید برای آسفالت کاری در شهریار هم از نظر اقتصادی یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید و هم با هزینه ی بسیار کمتر مکان مورد نظر خود را عایق کاری کنید. شرکت ما آماده ی خدمت رسانی و انجام تمام پروژه های شما به صورت جزئی و کلی می باشد.

اجرای آسفالتکاری در شهریار تهران

یکی از بهترین شرکت هایی که مراحل اجرای آسفالتکاری در شهریار تهران را با بهترین نیرو های کاری به انجام می رساند، کمپانی بزرگ ایزوگام نوین است که این عملیات را بر اساس مراحلی صحیح و اصولی اجرا می کند. از آنجایی که این پیاده سازی این عملیات دارای اهمیت ویژه ای است، توجه به این امر ضروری می باشد چرا که در صورت انجام مراحل آسفالت کاری به طور غیر استاندارد و غلط این امکان وجود دارد تا آسفالت مورد نظر شما در مدت زمان کوتاهی و تنها پس از گذشت چند سال، دچار مشکلاتی از قبیل فرسایش، ترک برداشتن و کنده شدن و غیره شود. مراحل اجرای آسفالتکاری در شهریار تهران به طور دقیق بر اساس مطالب زیر ارائه می شود:

در مرحله اول اکیپ آسفالت کار مجرب ما سطوح مکان مورد نظر برای عملیات آسفالت کاری را آماده سازی می کنند.

 در گام بعدی نوبت به اندود نفوذی و یا پریم کت می رسد، که همکاران ما در این مرحله باید به اندازه ی قیر و چگونگی انجام اندود نفوذی توجه لازم را داشته باشند.

مرحله بعدی پوشش دهی سطحی یا تک کت سطح مربوطه می باشد.

و در مراحل بعدی نیز پخش و اجرای آسفالت با فینیشر و همچنین پخش و اجرای آسفالت با گریدر را خواهیم داشت.

ناگفته نماند که در زمان انجام عملیات آسفالت کاری در شهریار باید به نکات زیادی از جمله: تنظیم کردن درجه حرارت پخش آسفالت، تراکم آن، طرز کوبیدن، کنترل کیفیت و کارایی آسفالت ریزی و … نیز توجه کرد.

روش های مختلف آسفالت کاری در شهریار

برای اجرای آسفالت کاری در شهریار تهران به کمک افراد حرفه ای آسفالت کار روش های گوناگونی وجود دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا شرح حال کاملی از انواع روش های اجرای آسفالتکاری در شهریار را برای شما عزیزان شرح دهیم:

اجرا و پخش آسفالت گرم

یکی از رایج ترین روش های آسفالتکاری در شهریار، اجرای این عملیات با استفاده از آسفالت گرم می باشد؛ که در این شیوه باید سطح مکان مورد نظری را که قرار است بر روی آن آسفالت کاری اجرا شود با استفاده از تجارب پرسنل آسفالت کار آماده نمایند. در این مدل عایق کاری، یک زیرسازی استاندارد حرف اول را می زند. توجه داشته باشید که مکان مربوطه ای که قرار است بر روی آن عملیات آسفالت کاری اجرا شود، باید عاری از هر گونه گرد و خاک بوده و به طور کامل مسطح باشد و بعد از انجام این موارد گفته شده باید سطح مورد نظر پریمکت شود.

  •  پریمکت

حال نوبت عملیات پریمکت می رسد که باید یک شبانه روز قبل از انجام آسفالت در شهریار اجرا شود. به طور کلی پریمکت به این شکل است که یک لایه قیر را با گرانروی پایین از مدل mc یا sc بر روی سطح زیرسازی شده به اندازه ای برابر با ۱ تا ۲ کیلومتر مربع با دستگاه قیرپاش انجام می دهند. این عملیات به دلیل چسباندن کامل آسفالت به قشر اصلی جهت اجرای آسفالت در شهریار به کمک تیم آسفالت کار حرفه ای نمایندگی ایزوگام نوین می باشد.

  • تک کت

از دیگر روش های اجرای آسفالتکاری در شهریار تک کت یا اصطلاح لاتین آن tackcoat می باشد، که با استفاده از این روش افراد آسفالت کار به پخش کردن یک لایه بسیار نازک امولسیون قیر رقیق شده و یا مخلوط rco می پردازند. میزان مساحت انجام این عملیات نیز برابر با ۳ تا ۶ کیلومتر مربع می باشد. توجه داشته باشید که در زمان اجرای عملیات تک کت توسط تیم مجرب آسفالت کاری در شهریار باید این نکته را در نظر داشته باشید، که سطح مکان مربوطه باید تمیز بوده و از هر نوع آلودگی به دور باشد و البته ناگفته نماند که شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر نیز نباید ابری و بارانی باشد.

تعمیر و لکه گیری آسفالت های قدیمی در منطقه شهریار

شرکت ما برای تعمیر و لکه گیری آسفالت های قدیمی در منطقه شهریار نخست در وهله ی اول آسفالت سطح مربوطه را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا ابتدا چاله ها، ترک ها، درز ها، شکستگی ها و به طور کلی میزان نقوص آن را معین و مشخص نماید. متخصصین این نمایندگی در آخر با توجه به میزان اندازه ی این ترک ها و درز ها اقدامات لازم برای ترمیم آن ها را در نظر می گیرند. البته ناگفته نماند که برای بر طرف کردن هر نوع شکاف و عیب در آسفالت سطوح مربوطه، آسفالت کاران مرکز ما نخست علف های هرز آن جا را جمع آوری نموده و محل را به طور کامل تمیز می کنند. در نتیجه آسفالتی که به منظور تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرد، باید از هر نوع گرد و خاک، زباله و یا هر مواد اضافه ی دیگری عاری باشد و همچنین در صورت وجود آب در چاله ها نیز آن را تخلیه و پاک کرد. توجه داشته باشید که بعضی از بخش های محل انجام عملیات که دارای ترک های خیلی جزئی هستند به طوری که اندازه ی آن ها از یک دوم اینچ نیز کمتر است را می توان تنها با استفاده از آب بندی لکه گیری کرده و با مواد پرکننده، ترمیم نمود. و البته برای درز هایی با اندازه ای بیش از این میزان، لازم است که با استفاده از تکه های آسفالت سرد این عملیات ترمیم و لکه گیری را انجام داد.

در نهایت باید گفت که توجه به این نکته ی مهم لازم است که به منظور لکه گیری آسفالت به روش های گفته شده در بالا باید آسفالت مورد نظر را گرم کرد به نحوی که دمای آن بالای ۵۵ درجه سانتی گراد باشد. انجام تمامی این امور به تجهیزات و مهارت های خاص آسفالت کاران نیازمند می باشد، بنابراین الزاما اجرای این عملیات باید توسط افراد فنی و متخصص انجام گیرد. کمپانی معتبر ما در تمام سال های کاری خود در حوزه ی آسفالت کاری در شهریار و دیگر عایق ها آماده ی خدمت رسانی به تمامی اهالی محترم این منطقه بوده و همواره در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن موجب جلب رضایت مشتریان خود شود.

خدمات آسفالت کاری در شهریار توسط شرکت ایزوگام نوین

همگی ما این ماده ترکیبی از شن و ماسه و قیر را می شناسیم چرا که به راحتی در هر مکانی قابل مشاهده می باشد. ولی نکته ای که در اینجا حائز اهمیت می باشد توجه به کیفیت انجام این نوع خدمات می باشد که نمی‌ توان از هر نوع شرکتی آن ها را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه‌ خواستار باشید. شما همشهریان عزیز می توانید خدمات آسفالت کاری در شهریار را توسط شرکت ایزوگام نوین با بهترین کیفیت و کارایی تجربه کنید. این مرکز جزو یکی از بهترین مجریان ارائه دهنده ی خدمات آسفالتکاری در شهریار تهران می باشد که تمامی خدمات را با برترین کیفیت‌ و مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان خود به صورت شبانه‌ روزی ارائه می‌ دهد.

قیمت آسفالت کاری در شهریار

چگونگی محاسبه ی قیمت آسفالت کاری در شهریار به این شکل است، که بر اساس کیفیت مواد اولیه به کار برده شده، ضخامت آسفالت و میزان مساحت سطح مکان مورد نظر دارای تفاوت هایی می باشد. البته دقت کنید که هزینه ی آسفالت در شهریار به نوع دانه بندی آسفالت نیز بستگی دارد و همچنین علاوه بر کلیه ی موارد ذکر شده هزینه ایاب و ذهاب آسفالت از کارخانه به محل کار در منطقه شهریار نیز به هزینه آسفالت کاری افزوده می‌ شود.

 توجه داشته باشید که میان متراژ کار و هزینه آسفالت کاری رابطه ی معکوسی برقرار می باشد، به این صورت که هر چه میزان مساحت کار بالا باشد، اجرت آسفالت کاری نیز پایین تر می‌ باشد. به عنوان مثال در متراژ هایی کمتر از هزار متر مربع قیمت آسفالت در شهریار بالاتر خواهد بود و بر عکس در مساحت هایی بالاتر از دو هزار متر این محاسبات کاهش پیدا خواهند کرد. در نتیجه قیمت آسفالت کاری در شهریار با توجه به زمان و چگونگی اجرای این عملیات دارای محدوده ی ثابتی نمی باشد.

مجرب ترین نیرو های آسفالت کاری در شهریار

اجرای عملیات آسفالتکاری در شهریار تهران همان طوری که در بالا نیز گفته شد باید به کمک نیرو های ماهر و حرفه ای در این حوزه ارائه شود. امروزه سایت های خدماتی متنوع و گوناگونی به منظور یافتن اکیپ های مجرب آسفالت کاری در تهران وجود دارد، ولی شما باید در این زمینه شناخت کافی از آن ها داشته باشید تا بتوانید پروژه های کاری خود را با اطمینان کامل به آن ها بسپارید، با بررسی های انجام شده در مورد مجرب ترین نیرو های آسفالت کاری در شهریار ما به شما مجموعه ی موفق ایزوگام نوین را توصیه می کنیم.

 بر این مبنا شما می توانید با شرح کامل شرایط پروژه خود با کارشناسان این نمایندگی مجاز و رسمی برای آسفالت کاری در شهریار، کار خود را به مناسب ترین افراد آسفالت کار این مرکز واگذار کنید. تیم متخصص و کاردان آسفالت کار شهریار به طور یقین با تجزیه و تحلیل موقعیت پروژه ی شما و مواردی از قبیل متراژ پروژه، شیب و توپوگرافی و نیز میزان پستی و بلندی آن، نوع اجرای آسفالت و … را به راحتی تعیین می کنند. لازم به ذکر است که بدانید میزان سختی آسفالت در شهریار دارای رابطه ی مستقیمی با هزینه های اجرایی آن می باشد.

برای آسفالتکاری در شهریار روش پریمکت را چه موقع اجرا می کنند؟

اندود نفوذی یا همان پریمکت باید زمانی اجرا شود که هوا بارانی نباشد و سطح کار نیز بعد از اجرای آسفالت کاری خشک و یا دارای رطوبت بسیار کمی باشد.

در زمان آسفالت کاری در شهریار درجه حرارت قیر به چه میزان است؟

در هنگام اجرای‌ عملیات آسفالتکاری در شهریار درجه حرارت قیر باید بر پایه مشخصات فنی باشد.

شرایط مناسب برای آسفالت کاری در شهریار چیست؟

شرایط مناسب برای انجام آسفالت در شهریار عبارتند از عدم اجرای پروژه در هوای بارانی، وجود هر گونه آلودگی روی سطح، عدم کار بر روی سطوح یخ زده و درجه حرارت کمتر از ۷ درجه سانتی گراد و …

به منظور آسفالتکاری در شهریار دستگاه پخش قیر باید چه شرایطی داشته باشد؟

 در زمان اجرای آسفالت دستگاه پخش قیر باید مجهز به سرعت سنج بوده تا بتواند مقدار امولسیون پخش شده را کنترل نماید. همچنین این دستگاه باید در حین اجرا دارای سیستم گرمابخشی نیز باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *