اهالی محترم شرق تهران که به دنبال خدمات ایزوگام در این منطقه هستید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. کسانی که برای عایق کاری سطوح مختلف در ساختمان‌ های خود اقدام می‌ کنند، همواره این دغدغه و نگرانی را با خود به همراه دارند که آیا ایزوگامی که برای عایق‌ کاری انتخاب کرده‌ اند، طول عمر بالایی خواهد داشت یا نه؟ و آیا این ایزوگام از لحاظ کیفیت مطابق با استاندارد های روز می باشد و ویژگی های یک ایزوگام مرغوب را دارد یا نه؟

متأسفانه امروزه با توجه به تعداد زیاد کارخانه های تولید ایزوگام در کشور، ایزوگام‌های نامرغوب و غیر استاندارد در کشور نیز به فراوانی یافت می‌شوند. بنابراین برای شناخت یک ایزوگام مرغوب در هنگام خرید، حتما باید با مشخصات و ویژگی‌های ایزوگام با کیفیت و استاندارد آشنا باشید.

اما یک روش راحت و مطمئن این است که ایزوگام مورد نیاز برای عایق کاری سطوح در ساختمان های خود را از شرکت های معتبر و خوش سابقه تهیه کنید تا مطمئن باشید که از ایزوگام‌های با کیفیت  برتر موجود در بازار برای عایق کاری منازل خود استفاده کرده اید. شرکت ایزوگام نوین که با سابقه ای چندین ساله و درخشان در زمینه عایق کاری فعال می باشد، آماده ی ارائه ی انواع خدمات عایق کاری اعم از خدمات ایزوگام در شرق تهران می باشد.

نصب و اجرای ایزوگام در مناطق شرق تهران

ایزوگام که به عنوان یکی از بهترین انواع عایق های رطوبتی در دنیای امروزی شناخته شده است، می تواند از کاربرد های گوناگونی نیز برخوردار باشد. این عایق رطوبتی پرطرفدار قابلیت نصب و عایق کاری در سطوح مختلف را دارد، از جمله: عایق کاری پشت بام و سقف، عایق کاری پی و اطراف ستونها در ساختمان، عایق کاری حمام و سرویس های بهداشتی، عایق کاری استخر، عایق کاری کف آشپزخانه، عایق کاری تراس و تمامی محل های دیگری که نیاز به عایق های رطوبتی دارند.

نصب ایزوگام یک کار کاملا حرفه ای می باشد که حتما باید توسط ایزوگام کار با تجربه و متخصص انجام شود تا بتواند بدون هیچ گونه نشتی و به صورت کاملا سالم و استاندارد، کارایی لازم را داشته و طول عمر بالایی داشته باشد.

شرکت ایزوگام نوین که در زمینه نصب ایزوگام از با تجربه ترین و متخصص ترین نیروهای خود بهره می گیرد، تمامی خدمات نصب و اجرای خود را به صورت تضمینی انجام می دهد تا مشتریان این شرکت با خاطری آسوده از خدمات نصب و راه اندازی ایزوگام توسط این شرکت بهره مند گردند.

شما اهالی محترم پایتخت در مناطق مختلف شرق تهران می توانید با مراجعه به هریک از نمایندگی های این مجموعه ی معتبر، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات نصب ایزوگام در این منطقه، مطابق با استاندارد های روز دنیا بهره مند گردید و به جمع کثیر مشتریان رضایتمند این شرکت بپیوندید.

دریافت مشاوره رایگاپ

قیمت ایزوگام در شرق تهران چگونه محاسبه می شود؟

 

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت ایزوگام در شرق تهران، نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری می باشد. با توجه به این که ایزوگام مصرفی از نوع فویل دار و با روکش آلومینیومی باشد و یا از نوع بدون فویل، قیمت های متفاوتی خواهند داشت. علاوه بر این تعداد لایه های ایزوگام مصرفی که از نوع ایزوگام دولایه باشد یا تک لایه نیز بر روی قیمت ایزوگام تاثیر دارند.

فارغ از نوع ایزوگام مصرفی برای عایق کاری، مسافت و فاصله از کارخانه ی تولید کننده ی ایزوگام نیز بر قیمت ایزوگام اثر می گذارد و طبیعتا هر چه فاصله ی منطقه ی مورد نظر از کارخانه بیشتر باشد، قیمت تمام شده ی ایزوگام بالاتر می رود.

اما شما عزیزان در مناطق شرق تهران می توانید با مراجعه به هر یک از نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین، برترین برندهای ایزوگام در این منطقه را به قیمت درب کارخانه از این نمایندگی ها خریداری کنید. با مراجعه به نمایندگی ایزوگام در تهران علاوه بر استفاده از سایر خدمات ایزوگام که به بهترین نحو در این نمایندگی ها ارائه می شود، از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند گردید.

نمایندگی فروش ایزوگام در شرق تهران

 ایزوگام که به عنوان یکی از بهترین و پر طرفدارترین عایق های رطوبتی در دنیای امروزی شناخته شده است، امروزه به دلیل رقابتی که در بازار وجود دارد، در فروشگاه ها و نمایندگی های متعددی به فروش می رسد و متأسفانه تبلیغات ناسالم و نامعتبری نیز پیرامون آن وجود دارد که موجب نگرانی مشتریان به هنگام مراجعه برای خرید ایزوگام جهت عایق کاری سطوح در ساختمان های خود شده است.

یکی از نگرانی های مشتریان وجود ایزوگام های نامرغوب و غیر استاندارد در بازار می باشد که در تولید آن ها از پودر های معدنی به جای قیر استفاده شده است تا صرفه ی اقتصادی بالاتری  داشته باشند. اما این ایزوگام ها از لحاظ کیفیت به هیچ عنوان  قابل مقایسه با ایزوگام های با کیفیت و برندهای مرغوب موجود در بازار نمی باشند. علاوه بر این، این ایزوگام های گفته شده بوی نامطبوعی هم دارند که به هنگام خرید کاملا قابل شناسایی خواهند بود.

اما متأسفانه گاهی عدم اطلاع و آگاهی خریداران، زمینه را برای سودجویان فراهم می کند تا با فروش انواع ایزوگام های غیر استاندارد با قیمت های گزاف، موجب سر در گمی خریداران عایق های رطوبتی در بازار شوند.شرکت ایزوگام نوین که با سابقه ی درخشان و بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان خود به عنوان با تجربه ترین و پرفروش ترین مرکز فروش ایزوگام های مرغوب و استاندارد در تهران شناخته شده است، آماده ی ارائه ی برترین برندهای ایزوگام به ساکنان محترم پایتخت در شرق تهران می باشد.

اهالی محترم این منطقه می توانند علاوه بر خرید ایزوگام مصرفی خود از نمایندگی های این مجموعه به قیمت درب کارخانه و کاملا تضمینی، از سایر خدمات عایق کاری این شرکت از جمله نصب حرفه ای و تخصصی ایزوگام در شرق تهران نیز بهره مند گردند.

خدمات شرکت ایزوگام نوین در مناطق مختلف شرق تهران

از جمله خدمات گسترده ی عایق کاری که شرکت ایزوگام نوین در مناطق مختلف شرق تهران ارائه می دهد، عبارتند از:

۱) فروش و پخش انواع برندهای برتر ایزوگام در شرق تهران

۲) نصب و اجرای ایزوگام در تمامی سطوح ساختمان  و در محل مورد نظر مشتری به صورت کاملا استاندارد و تخصصی با دستمزد مناسب

۳) اجرای آسفالت کاری و قیرگونی در انواع سطوح

۴) تعمیر ایزوگام، جداسازی لایه های آسیب دیده و ترمیم آن ها

۵) نصب مجدد ایزوگام و یا لکه گیری ایزوگام در صورت نیاز

۶) تعمیر آسفالت از جمله ترمیم و لکه گیری آسفالت

۷) زیرسازی پیش از اجرای انواع عایق کاری ( ایزوگام و یا آسفالتکاری )

۸) تسطیح و شیب بندی سطح مورد نظر پیش از اجرای آسفالت کاری

لازم به ذکر است که ساکنین محترم هر یک از مناطق شرق تهران از جمله تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، شمیران نو، وحیدیه، مجیدیه، پیروزی، شورا، نیروی هوایی، هفده شهریور، چهارصد دستگاه و … با مراجعه به هر یک از نمایندگی های این شرکت در شرق تهران، می توانند هر یک از خدمات مورد نظر خود در زمینه ی عایق کاری را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت کرده و علاوه بر آن از خدمات پس از فروش بی نظیر ما در این مجموعه نیز بهره مند گردند.

تعمیر ایزوگام در شرق تهران به صورت تضمینی

تمامی عایق های رطوبتی از جمله ایزوگام، به مرور زمان دچار آسیب شده و به دلایل مختلف خراب می شوند. عمر مفید ایزوگاهای با کیفیت و استاندارد که به درستی نصب شده اند، در حالت عادی در حدود ۱۵ سال می باشد. اما ممکن است عوامل مختلفی موجب خرابی ایزوگام زودتر از این مدت زمان شوند. از جمله ی این عوامل عبارتند از: تابش مستقیم نور خورشید، برخور اشیاء تیز با سطح ایزوگام مانند پایه ی کولر، قرار دادن اجسام سنگین بر روی سطح ایزوگام.

در این شرایط به دلیل آسیب دیدن ایزوگام و نشت رطوبت به سطح، ایزوگام مورد نظر دیگر کارایی لازم را نداشته و نیاز به تعمیر خواهد داشت.

تعمیر ایزوگام به دلیل حساسیت بسیار بالایی که این کار دارد، یک کار کاملا تخصصی می باشد که باید توسط یک تیم کاملا حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. خوشبختانه مهندسان و کارشناسان ما در شرکت ایزوگام نوین سال ها تجربه ی موفق در زمینه ی ترمیم و لکه گیری ایزوگام را داشته و آماده ی ارائه ی انواع خدمات تعمیر ایزوگام در شرق تهران به صورت تضمینی می باشند.

خدمات آسفالت کاری در شرق تهران با بالاترین کیفیت

شرکت ایزوگام نوین تمامی انواع خدمات آسفالت کاری در شرق تهران را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب انجام می دهد. این شرکت عملیات آسفالتکاری را به صورت مکانیزه توسط به روزترین ماشین آلات زیرسازی و پخش آسفالت اجرا می کند و در محل هایی که امکان حضور ماشین آلات سنگین وجود ندارد، اجرای آسفالت به صورت دستی توسط اکیپ مجرب آسفالت کاری با رعایت تمامی استانداردهای پخش آسفالت صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که کلیه ی عملیات زیرسازی، تسطیح و شیب بندی مناسب در محل آسفالت کاری نیز قبل از اجرای آسفالت، توسط آسفالت کارهای مجرب این شرکت به بهترین شکل اجرا می گردد.

 در مورد آسفالت کاری نیز همانند سایر انواع عایق های رطوبتی، علاوه بر نحوه ی اجرا که باید به بهترین شکل ممکن و با روش های استاندارد اجرا شود، استفاده از مصالح استاندارد و با کیفیت برای پروژه های آسفالت کاری، امری ضروری است که برای داشتن یک عایق رطوبتی با کیفیت و استاندارد حتما باید رعایت شود.

این شرکت در نمایندگی های خود در مناطق مختلف شرق تهران، برای رضایت خاطر مشتریان خود، علاوه بر ارائه بهترین خدمات اجرای آسفالت کاری توسط آسفالتکارهای ماهر و با تجربه، از بهترین و مرغوب ترین متریال موجود در بازار نیز استفاده می کند.

قیرگونی در مناطق شرق تهران توسط تیم قیرکار متخصص

شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده ی تمامی خدمات عایق کاری با بهترین کیفیت در تهران می باشد، در همین راستا انواع خدمات قیر گونی در مناطق شرق تهران توسط تیم قیرکار متخصص را نیز با برترین کیفیت و با استفاده از مرغوب ترین متریال قیر و گونی موجود در بازار انجام می دهد.

از جمله خدمات قیرگونی این مجموعه در شرق تهران می توان به قیر گونی سطوح مختلف از جمله پشت بام و سرویس بهداشتی  و همچنین نشتی یابی و ترمیم قیر و گونی کهنه در انواع سطوح اشاره کرد.

5/5 - (3 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *