کرج به عنوان یکی از جمله شهر های بزرگ و شلوغ است که بیشتر خانه ها در آنجا به صورت ویلایی و باغ ویلا می باشند که معمولا دارای استخر نیز هستند. از طرفی عایق کاری نیز یکی از جمله امورات لازم و ضروری برای تمام قسمت های یک ساختمان به ویژه استخرها می باشد. پیشنهاد ما به تمام اهالی محترم کرج استفاده از ایزوگام طرح دار در کرج است، چرا که این نوع ایزوگام علاوه بر داشتن ویژگی های یک عایق فوق العاده، جلوه ی بصری خاصی نیز دارد.

ایزوگام طرح دار در کرج و تمام مناطق زیر مجموعه ی آن از جمله شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحاد، همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، شهرک پردیسان، شهرک شهید چمران، شهرک مهران، کرج نو، شهرک موحدین، گلشهر، درختی، میدان عطار، گلزار، انوشیروان، حصارک پایین، رضا شهر، شهرک ولیعصر، شهرک قائمیه، شهرک گلها، باغستان غربی، بیدار چشمه، حصارک بالا، حیدر آباد، شهرک گلدشت، پیشاهنگی، شهرک طالقانی، شاهین ویلا، صوفی آباد، شهرک ظفر، رجایی شهر، شهرک بهارستان شرقی، شهرک بهداری، شهرک جهازیها، حسن آباد، شهرک امام رضا، شهرک فرهنگیان، شهرک اوج، کوی امامیه، کوی قائم، برغان، خیابان ولیعصر، اسلام آباد، خیابان بهار، خیابان چالوس، چهار صد دستگاه، آسیاب برجی، مهرویلا، دولت آباد، کارخانه قند، گلشهر ویلای شرقی، کوی کارمندان جنوبی، مظاهری، دانشکده کشاورزی، بلوار بلال، شهرک سیمین دشت، رزکان، شهرک منظریه، کوی 110، کوی لاله، شهرک هفده شهریور، گلستان، شهرک ارم، شهرک شهید حسینی، چهار باغ، شهرک وحدت، واریان شهر، کلاک بالا، کلاک پائین، حصار، احمدیه، شهرک جهان نما، کیانمهر، گلستان، قزل حصار، آق تپه، سهرابیه به عنوان یک نمونه از انواع ایزوگام‌ های روکش‌ دار و مرغوب می باشد که در بازار توانسته‌ توجه طرفداران زیادی را به خود جلب نماید و در طرح های متنوعی وجود دارد که در تولید آن از فویل با کیفیت بالا و همچنین قیر خالص پلیمری استفاده کرده اند و با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می‌ شوند.

ویژگی های ایزوگام طرح دار در کرج

ایزوگام های طرح دار علاوه بر زیبایی ظاهر که نمای خاصی را به سطوح مختلف می دهند، دارای خصوصیات کارآمد دیگری نیز می باشند.

از جمله ویژگی های ایزوگام طرح دار در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای کشش و انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی می باشند.
  • وزن هر رول ایزوگام طرح دار در حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد، که یک وزن استاندارد است.
  • ایزوگام های طرح دار اصل دارای ضخامت استانداردی ما بین ۳/۵ الی ۴ میلی‌ متر هستند.
  • این نوع عایق ها ضریب مقاومت بسیار بالایی در دما های پایین، بالا و به طور کلی دارای تغییرات دمایی می باشند.
  • این نمونه ایزوگام ها نسبت به مدل های دیگر بوی بدی نداشته و در حین نصب و راه اندازی نیز موجب انتشار دود نمی شوند.
  • ایزوگام های طرح دار در کرج با کیفیت ۳۰ تا ۳۵ میکرون طراحی و ساخته می شوند.
  • کیفیت و کارایی این مدل از ایزوگام ها در دراز مدت به طور ثابت باقی می ماند.
  • این نوع عایق های رطوبتی درز بندی یکنواخت و پیوند پذیری بسیار مناسبی را بر روی همه سطوح ایجاد می کنند.
  • ایزوگام های طرح دار در برابر پانچ استاتیکی و ضربات دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.
  • این مدل ایزوگام ها در برابر پارگی و همچنین فشار هیدرواستاتیکی نیز از دوام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

انواع ایزوگام طرح دار در کرج

یکی از جمله دلایلی که ما به شما ایزوگام طرح دار را پیشنهاد می دهیم، تنوع رنگ و طرح انواع ایزوگام طرح دار در کرج می باشد که این نوع از عایق‌ ها را نسبت به انواع مختلف دیگر محبوب تر و خاص تر کرده است.

امروزه تنوع ایزوگام طرح دار در کرج بسیار زیاد شده به طوری که هر یک از این طرح ها را می‌ توان برای مکان مشخصی در نظر گرفت. این طرح های مختلف در پی فناوری و نوآوری در مورد پوشش لایه بیرونی یعنی فویل آن ها به کار برده شده و شما همشهریان عزیز ساکن کرج می توانید جهت تهیه ی هر کدام از این مدل ها به نمایندگی های رسمی و مجاز شرکت ایزوگام نوین مراجعه و یک ایزوگام را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

به طور کلی تقسیم بندی انواع ایزوگام طرح دار به شرح زیر می باشند:

  • ایزوگام طرح دار چمنی
  • ایزوگام طرح دار سنگی
  • ایزوگام طرح دار آجرنما
  • ایزوگام طرح دار چوبی
  • ایزوگام طرح دار سرامیکی
  • ایزوگام طرح دار گرانیت
  • ایزوگام طرح دار ورساچه
  • ایزوگام طرح دار کامپوزیت
  • ایزوگام طرح دار موزاییکی
  • ایزوگام طرح دار لانه زنبوری

خدمات نصب ایزوگام طرح دار در کرج

ایزوگام نوین به عنوان یک پیمانکار رسمی و مجاز کلیه ی خدمات نصب ایزوگام طرح دار در کرج را با بهترین کیفیت و کارایی برای شما اهالی محترم این منطقه انجام می دهد. برای نصب ایزوگام طرح دار در کرج همانند دیگر عایق ها باید یک زیر سازی و شیب بندی مناسب انجام داد، چرا که برای رسیدن به عملکرد و کیفیت مطلوب این نوع عایق کاری، انجام این امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نصب و راه اندازی یک ایزوگام طرح دار به تخصص و مهارت بالایی نیازمند است، به همین دلیل حتما باید توسط یک نصاب ایزوگام کار ماهر انجام گیرد. نمایندگی ایزوگام نوین با بهره گیری از حرفه ای ترین اکیپ ایزوگام کار در کرج، آماده ی ارائه ی بهترین خدمات نصب و اجرای ایزوگام طرح دار برای تمامی اهالی این منطقه می باشد. یکی از مهم ترین مقاصد این مجموعه موفق، جهت جلب رضایت مشتریان خود در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت روز ایزوگام و همچنین پایین ترین دستمزد برای نصاب های ایزوگام کار خود می باشد.

فروش ایزوگام طرح دار در کرج و حومه

خرید یک نوع ایزوگام طرح دار با کیفیت و قیمت مناسب کار دشواری نبوده، ولی از آنجایی که جهت داشتن یک عایق کاری با کیفیت مطلوب حتما باید از ایزوگام هایی با جنس مرغوب و استاندارد استفاده کرد، بنابراین شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار اصل و مرغوب در زمان خرید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که حتما باید به آن توجه خاصی نمود.

مجموعه ایزوگام نوین برای فروش ایزوگام طرح دار در کرج و حومه در خدمت کلیه همشهریان گرامی ساکن این مناطق می باشد. شما می توانید جهت سفارش هر نوع طرح دلخواه یا به صورت حضوری و مراجعه به آدرس این نمایندگی و یا بازدید از سایت شرکت آن را انتخاب نمایید.

قیمت ایزوگام طرح دار در کرج و کلیه مناطق آن

همان طوری که می دانید ایزوگام های فویل دار معمولی را با واحد قیمت متری به فروش می رسانند، اما قیمت ایزوگام طرح دار در کرج و کلیه مناطق آن بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها تقسیم بندی شده است، همچنین کیفیت پوشش ظاهری این نوع عایق ها نیز نقش به سزایی در قیمت آن ها ایفا می کنند، چرا که هرچه پوشش آن ها با کیفیت تر باشد ایزوگام مربوطه نیز دارای طول عمر و ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه از جمله عوامل موثر بر قیمت ایزوگام طرح دار در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس، طرح و نقش ایزوگام
  • وزن و ضخامت ایزوگام
  • نوع متریال و مواد اولیه به کار برده شده نظیر قیر، تیشو و پلی استر، و کیفیت و درصد خلوص هر یک

ضمن تمامی موارد ذکر شده، انتخاب نصاب ایزوگام ماهر نیز می تواند به طور غیر مستقیم بر قیمت ایزوگام طرح دار تاثیر بگذارد. زیرا در صورتی که نصاب غیر حرفه ای به کار گرفته شود، ممکن است به علت بی تجربگی هنگام نصب موجب بالا رفتن هزینه ها نیز شود. نا گفته نماند که شرکت ایزوگام نوین توانسته با حذف واسطه ها و همچنین با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل رایگان برای شما مشتریان عزیز، ارائه کننده ی با کیفیت ترین ایزوگام های طرح دار با نازل ترین قیمت در کرج باشد.

کارایی ایزوگام طرح دار در کرج

شما اهالی محترم کرج می توانید برای عایق کاری پشت بام و یا دیوار های ساختمان از ایزوگام طرح دار با طرح آجر نما، برای زیبا سازی هر چه بیشتر ساختمان خود استفاده نمایید. همچنین به علت اینکه این نوع ایزوگام ها در مقابل پرتوهای فرابنفش نور خورشید مقاومت بیشتری نیز دارند، دارای کاربرد های صنعتی زیادی هم هستند. در نتیجه شما می توانید هر نوع طرح دلخواهی را که با توجه به مکان مورد نظر خود می خواهید، از مرکز ایزوگام نوین درخواست نمایید.

از جمله کارایی ایزوگام طرح دار در کرج می توان:

ایزوگام طرح دار برای کف و دیواره های استخر، زمین های ورزشی، در طراحی های چوبی، سنگی و یا آجر نما برای دیوارها، برای پارکینگ ها، برای شیروانی ها، سقف و پشت بام ها، معابر عمومی و … را نام برد.

مزایا و معایب ایزوگام طرح دار در کرج

ما در اینجا قصد داریم تا شما را با مزایا و معایب ایزوگام طرح دار در کرج آشنا سازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از جمله مهم ترین و در واقع اصلی ترین مزیت ایزوگام های طرح دار زیبایی و جلوه ی خاصی است که این عایق ها به محیط پیرامون خود می بخشند. از دیگر مزایای ایزوگام طرح دار نیز علاوه بر انعطاف پذیری و مقاومت بسیار بالای آن در برابر پرتو های نور خورشید، می توان به دوام و طول عمر فوق العاده ی این نوع عایق اشاره نمود. ایزوگام های طرح دار بر خلاف نوع فویل دار نور خورشید را نیز بازتاب نکرده و در نتیجه عابرین و ساکنین ساختمان ها از این جهت نیز اذیت نخواهند شد که این مورد هم از مزایای مهم این نوع ایزوگام می باشد.

تنها عیب و نکته منفی که این نوع ایزوگام دارد، هزینه ی بالاتر آن نسبت به سایر انواع ایزوگام ها می باشد، که البته با توجه به عدم نیاز به استفاده از نما پس از به کار بردن این نوع عایق در بخش های خاصی از ساختمان می‌ توان هزینه اضافی خرید آن را نیز نادیده گرفت. چرا که یقینا هزینه لازم جهت نما کاری با استفاده از سنگ و کاشی برای ساختمان خیلی بیشتر می شود.

شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار در کرج

شناخت ویژگی های ایزوگام طرح دار در کرج یک کار تخصصی است که به طور معمول از عهده ی افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه ی کافی را ندارند، خارج بوده، بنابراین پیشنهاد ما به شما کاربران گرامی این است که در زمان خرید ایزوگام طرح دار حتما به یک نمایندگی فروش و یا مرکز معتبر مراجعه کنید، تا از مرغوبیت و کیفیت ایزوگام خریداری شده اطمینان کامل را حاصل نمایید.

مجموعه ایزوگام نوین به عنوان یکی از برترین نمایندگی های مجاز و رسمی ایزوگام طرح دار در کرج، شما را به بهترین شکل ممکن جهت شناخت ویژگی های برند های ایزوگام طرح دار درجه یک و مرغوب با قیمتی مناسب راهنمایی می کند.

بهترین برند های ایزوگام طرح دار در تمام منطقه های کرج

ایزوگام های طرح دار همان طوری که در بالا نیز ذکر شد دارای تنوع برند زیادی هستند، ولی در این میان برخی از برند ها نسبت به دیگر برند های موجود در بازار شناخته شده و معروف تر می باشند که در ادامه ما به معرفی بهترین برند های ایزوگام طرح دار در تمام منطقه های کرج برای آشنایی شما مشتریان عزیز می پردازیم:

ایزوگام طرح دار اکسیر، یلما، گوهر شرق، زرفام شرق، صدف گستر و …

کمپانی ایزوگام نوین تمامی این برند های با کیفیت و کارآمد ایزوگام های طرح دار را با قیمتی مناسب در کرج عرضه می کند. شما همشهریان گرامی ساکن کلیه مناطق کرج که قصد خرید ایزوگام های طرح دار را برای سطوح مختلف ساختمان خود دارید، می توانید با مراجعه به نمایندگی های موفق این شرکت، محبوب ترین برند های ایزوگام طرح دار در کرج را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

ايزوگام طرح دار در كرج بهترین نوع ایزوگام مرغوب و با کیفیت، نسبت به سایر انواع معمولی، و از جمله طرح‌های آن می‌توان به طرح چمنی، سرامیک، سنگ، چوب، طرح لانه زنبوری و انواع دیگر اشاره کرد که همین تنوع در رنگ و طرح موجب جذابیت بیشتر و جلب رضایت مشتریان میشود.

از ایزوگام طرح دار در پروژه های عایق کاری که به نمای زیبایی هم نیاز دارند، استفاده می شود. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است. در کرج از آنجایی که بیشتر خانه ها به صورت ویلا و باغ ویلا هستند، معمولا استخر دارند.

عایق کاری یکی از امور مهم و ضروری برای تمامی قسمت های خانه به خصوص استخرهاست. ما به اهالی کرج استفاده از ایزوگام طرحدار در کرج را پیشنهاد می دهیم. این نوع ایزوگام بسیار زیبا بوده و علاوه بر خاصیت ضد آب بودن جلوه ی بصری زیبایی نیز دارد. نصب ایزوگام طرحدار در کرج این روزها بسیار متداول شده است.

ايزوگام طرح دار در كرج علاوه بر بر عایق بودن می تواند به عنوان یک عامل زیباسازی ساختمان ها نیز به حساب بیاید. در این میان صاحبان باغ ویلاهای کرج نیاز مبرمی به استفاده از عایق کاری در تمامی فضاهای ساختمانی خود دارند. چرا که بارندگی های کرج در فصل های بارانی منجر به تخریب خیلی از خانه ها می شود. آنها زمانی که استخرهای ویلاها را می سازند، به دنبال پیمانکاران عایق کاری هستند.

می خواهند علاوه بر یک عایق خوب، زیبایی را نیز با آن همراه کنند. پیش از ظهور ایزوگام طرحدار در کرج، سازندگان ابتدا عایق کاری های ساختمانی خود را با استفاده از قیرگونی یا ایزوگام های معمولی انجام می دادند. اگرچه هزینه نصب ایزوگام طرحدار کمی گران تر است، اما کاری تمیز و مطلوب را برای سازنده به همراه دارد.

نصب ایزوگام طرح دار در کرج این روزها بسیار متداول شده است. افراد ترجیح می دهند به جای چندباره کاری از یک نوع طرح زیبا برای عایق کاری استفاده کنند. در خصوص استخرها نیز از آنجایی که به هر حال پس از سیمان نیاز به کاشی احساس می شد، ایزوگام جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داد. ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با سایر ایزوگام های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارد.

معمولا این جنس از ایزوگام حداقل ۱۰ سال ضمانت می شود..از آنجا که ایزوگام طرح دار در میان مشتریان محبوب و در مقایسه با سایر ایزوگام ها شیک و جذاب تر بوده است، طبیعی است ادعا کنیم می توان از تنوع و ویژگی های منحصر به فرد آن در پوشاندن اماکن و محل های مختلف از جمله زمین های بازی دیوار ها و … استفاده کرد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *