برای آسفالت کاری در ملارد و مشغول شدن در این حرفه باید تخصص های لازم را در ابتدای ورود به این کار به دست آورید تا بتوانید به اعضای انسانی که در این بخش مشغول به کار می باشند نیز افزوده شوید و بتوانید در این حوزه کاری درآمدی معقول را به دست آورید. آسفالت کاری در تهران یکی از خدمات شرکت ایزوگام نوین می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

آسفالت گرم

آسفالت گرم خود شامل چندین بخش می شود که از جمله عبارت می باشند از، آسفالت رویه، آسفالت قیری، آستر و ماسه آسفالت که هم اکنون در ادامه مطلب می خواهیم توضیح بسیار جامعی را در مورد آسفالت رویه در اسیت قرار دهیم تا برای دوستان کارآمد باشد و بر سطح دامنه اطلاعات خود در باب این موضوع نیز بیفزایند.

 

آسفالت کاری گرم

آیا می دانید که قشر رویه چیست؟ این آسفالت رویه در حقیقت آخرین قشراین محصول نیز محسوب می گردد که با بار های وارد شده حاصل از ترافیک و عوامل اب و هوایی و شرایط جوی نیز به طور مستقیم در ارتباط می باشد و به همین دلیل هم باید طوری اجرا گردد که در برابر یخبندان، هوای سرد، تغییرات زیاد دما در محیط های متفاوت از خود مقاومت زیادی را نشان دهد و استحکام کافی را دارا باشد. این نوع که رویه نامیده می شود.

نسبت به قشر های آستری یا همان بیندر و اساس قیری نیز دانه بندی ریز تری را دارا می باشد و در نهایت قیر بیش تر یرا هم دارد و البته حداکثر میزان سنگ دانه های موجود در این قشر باید اندازه ای حدود 9 تا 19 میلی متر را دارا باشند که البته متفاوت می باشد و اندازه دقیقی ندارد که ان هم با در نظر گرفتن بافت سطحی که مدنظر می باشد،  انتخاب می گردد و این را بدانید که برای افزایش و بالا بردن مقاومت و استحکام در برابر لغزش ها و جلوگیری کردن از ایستاب های سطحی، از نوعی آسفالت رویه که دانه بندی بازی را دارد، استفاده می نمایند، که در این جا باید عنوان نماییم، میزان ضخامت حداقل ان نیز به 20 میلی متر می رسد و با این موضوع باید متوجه شوید که جزءِ سیستم روسازی به شمار نمی آید و به هیچ وجه نمی توان آن را به عنوان جایگزینی برای رویه اصلی محسوب کرد و به عنوان قشر جایگزین آن را نام گذاری نمود.

قشر آستر چیست؟

این نوع قشر در حقیقت ما بین رویه و نوع آسفالتی قرار گرفته است و یا اساساً در بین لایه های قشر اساس و رویه قرار داده می شود که برای فهمیدن این موضوع که اندازه سنگ دانه های آن چه مقدار می باشد باید پاسخ دهیم که این اندازه ها به طور تقریبی برای استر چیزی حدود 19 تا 37 میلی متر هستند که گاهً متغیر می باشند و اندازه دقیق ندارند و متفاوت عمل می کنند.

بیش تر وقت ها در شرایطی که ترافیک وجود دارد و ترافیک سنگین است از جمله در مکان  هایی همچون، بندر ها، اسکله و سایر موارد مسروط بر این که بافت سطحی موجود در ان مکان ها سبب ایجاد مشکل نگردد، از دانه بندی های مربوط به قشر آستر نیز استفاده می نمایند زیرا دارای حساسیت بسیار کم تری است ودر برابر بار های خیلی سنگین نیز تاب می آورد.

حال آیا درصدد این موضوع بوده اید تا در مورد اساس قیری اطلاعاتی را کسب کنید، اگر علاقه مند به سرچ در این باره هستید کافی است تا پایان این قسمت ما را همراهی نمایید، زیرا قصد داریم تا در این باب هم توضیحاتی را ذکر نماییم.

در ابتدا اولین قشر رویه سازی آسفالتی را چه می نامند؟ اگر در این حوزه دانش کافی را داشته باشید می دانید که اساس قیری به عنوان نخستین قشر برای رویه سازی استفاده می شود و دقیقاً به نحوی مستقیم بر روی بستر مرتبط آماده می گردد و قرار داده می شود و یا این که روی اساس شکسته آن را قرار می دهند و جالب است بدانید که حداکثر اندازه این سنگ دانه ها هم به حدود 50 میلی متر می رسد ولی گاهاً و به صورت استثنا در بعضی مورد ها هم این اندازه به رقمی حدود 75 میلی متر نیز خواهد رسید و قابلیت اجرا را دارد.

 

آسفالت کاری

آسفالت کاری

در آسفالت کاری در ملارد از این اساس قیری که دانه بندی باز را دارد، اصولاً به عنوان لایه ای که وظیفه تسریع در خالی کردن آب های نفوذی را به سیستم های دارای قابلیت رویه سازی می باشند، را ایفا می نماید و نوعی که شبیه به آن عمل می کند در نقش لایه جذاب تنش نیز عملکرد مثبتی را ایفا یمی کند و در جهت جلوگیری کردن از برگشت انواع ترک ها در بهسازی ها که میزان اندازه حداقل و حداکثری سنگ دانه های آن بین 37 تا 75 میلی متر می باشد را و همچنین از مصالحی که شکسته شده و میزان شکستگی آنان حدود به 100 درصد می باشد، استفاده می نمایند.

آسفالت ماکادام

آیا می دانید منظور از آسفالت ماکادام از نوع نفوذی چه می باشد؟ این محصول تشکیل شده از مصالح سنگی است که دانه های آن بسیار درشت هستند که به صورت قفل شده در هم قرار دارند و فضای خلأ بین آن ها با سنگ های از نوع متوسط و قیر فشرده شده نیز پر می شود.

آین آسفالت نام برده شده یا همان نفوذی در منطقه هایی که دانه بندی های پیوسته ای ندارند و یا مصالح سنگی رودخانه ای را دارا نمی باشند، به کار می برند و آن را می توان به عنوان قشر رویه  و یا همان قشر اساس نیز به کار ببرید.

آسفالت حفاظتی

آسفالت حفاظتی تولید شده از مخلوط سنگ های بسیار خرد شده با قیر می باشد که میزان اندازه سنگ ها در این مدل آسفالت دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد و آیا می دانید که هدف از ساخت این نوع چه می باشد؟ بله در حقیقت باید بگوییم که هدف اصلی نیز محافظت نمودن از مکان مورد نظر می باشد. آن چه که باید خدمت شما دوستان ذکر شود این است که آسفالت کاری در ملارد در تلاش می باشد تا به بهترین بتواند پاسخ گوی تمامی کاربران باشد و بتواند در جهت تأمین نیاز های مشتریان در این باب به بهترین وجه ممکن عمل نماید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *