انجام قیرگونی در کرج همانند دیگر عایق ها مثل ایزوگام، یک امر تخصصی است، که باید با کمک افراد قیرکار مجرب انجام گیرد. رعایت نکردن نکات اصولی و ایمنی در انجام این عایق بر روی پشت بام ها و دیگر سطوح تاثیر بسزایی در بافت ساختمان خواهد داشت. انجام قیرگونی در کرج، همانند دیگر عایق ها نیازمند افرادی ماهر و حرفه ای است. چرا که دقت و کیفیت اجرای این عایق همواره نیازمند تجربه و تبحر خاصی می باشد. علاوه بر این به کار گیری مواد و مصالح با کیفیت، نقش مهمی در نتیجه کار خواهد داشت. شرکت ایزوگام نوین، با کمک گرفتن از تخصص نیرو های با سابقه ای که دارد و همچنین استفاده از مرغوب ترین مواد و مصالح موجود در بازار، محبوبیت ویژه ای را در میان کمپانی های ارائه دهنده خدمات عایق کاری کسب کرده است.

ساکنین مختلف کرج از قبیل: عظیمیه، مهرشهر، گوهردشت، باغستان، فردیس، حصارک، کیان مهر، جهان شهر، شاهین ویلا، بهارستان و دیگر مناطق کرج می توانند با مراجعه به همکاران متخصص ما علاوه بر تهیه ی متریال درجه یک، از به روزترین خدمات نصب قیرگونی در کرج توسط پرسنل کاری مجرب و کارآزموده نیز استفاده کرده و همچنین از خدمات پس از فروش ما در این مجموعه بهره مند شوند.

بهترین مجری قیروگونی در کرج

ایزوگام نوین به عنوان بهترین مجری قیرگونی در کرج جهت عایق‌ کاری سطوح مختلف ساختمان ها مانند: سقف، کف و دیوار ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد، تا بدین ترتیب از ورود آب و رطوبت به درون سازه ها جلوگیری کرده و آن ها را در مقابل هر نوع نم و نشتی ایمن سازی نماید. اجرای قیرگونی در کرج به سه صورت یک لایه، دو لایه و سه لایه جهت عایق کاری بنا ها انجام می‌ شود. انتخاب افراد قیرکار آشنا به حرفه قیرگونی در کرج یک امر بسیار ضروری برای عایق کاری در بخش‌ های گوناگون ساختمان است.

شما می توانید به منظور حتی یک متر درز بندی و آب بندی شکاف های موجود در سطوح گوناگون با استفاده از قیرگونی در کرج و سایر مناطق همجوار، این عملیات را با بهترین کیفیت به مجرب ترین مجری‌ های قیرگونی کار شرکت ما بسپارید. مجموعه ما در همه وقت و در مناسب ترین فرصت ممکن آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشند.

مراحل اجرای قیرگونی در کرج و مناطق مختلف آن

همگی مراحل اجرای قیرگونی در کرج و مناطق مختلف آن به شرح زیر می باشند.

در مرحله اول، شما باید پیش از نصب قیرگونی در کرج سطح مورد نظر را با استفاده از سیمان کاملا پوشش دهید، به صورتی که سیمان ترک برنداشته تا بدین ترتیب قیر به طور کامل سطح را بپوشاند.

در مرحله دوم پس از پخش کردن قیر، مهم ترین مسئله پوشاندن کامل سطح با استفاده از قیر است، تا به هیچ وجه آب به درون آن نفوذ ننماید.

سپس در مرحله سوم باید با استفاده از یک گونی، روی قیر را پوشاند، به نحوی که چین خوردگی بر روی سطح باقی نماند.

در مرحله چهارم نیز با ترکیب کردن قیر نرم و قیر سفت، لایه دوم قیر را بر روی گونی می ریزند.

مرحله پنجم مرحله ای است که ما برای اینکه راه نفوذ آب را به طور کامل ببندیم، قیرگونی را به طور معکوس انجام می دهیم. چنانچه شما می خواهید از عایق قیرگونی به منظور ایزولاسیون سقف استفاده نمایید، باید توان تحمل بار ساختمان را بررسی نمود. چون که باید ساختمان مورد نظر توانایی تحمل این وزن را داشته باشد. ولی در این باره جای هیچ نگرانی نیست زیرا کارشناسان ما در زمان اجرای کار، تمامی موارد را بررسی می کنند.

انواع خدمات قیروگونی در کلیه محله های کرج

  • انواع خدمات قیرگونی در کلیه محله های کرج که توسط شرکت ایزوگام نوین ارائه می شوند، عبارتند از:
  • فروش و پخش قیر درجه یک و گونی چتایی بنگال
  • زیرسازی اصولی پشت بام و سطوح مختلف ساختمان برای اجرای قیرگونی
  • انجام قیروگونی در کرج برای سطوح مختلف ساختمان، نظیر: فونداسیون و دور ستون ها، کف استخر، سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه، پی ساختمان، مخازن آب و سایر سازه‌ ها
  • انواع تعمیرات قیروگونی مانند ترمیم و تعویض قیرگونی فرسوده پشت بام ها و یا لکه گیری قیرگونی های کهنه

تمامی محصولات قیرگونی ارائه شده توسط این کمپانی دارای خدمات پس از فروش، ضمانت نامه و بیمه نامه چندین ساله معتبر می باشند.

در نهایت باید گفت که جلوگیری از نفوذ رطوبت در بافت های مختلف ساختمان یکی از مهم ترین دلایل ضرورت انجام قیرگونی و استفاده از خدمات متنوع آن می باشد. بنابراین شما می توانید برای ثبت سفارش عایق کاری به روش قیرگونی به نزدیک ترین شعبه به محل ساختمان خود مراجعه نمایید.

فروش قیروگونی در کلیه مناطق کرج

شرکت ایزوگام نوین در حال حاضر توانسته است با ارائه‌ ی قیر پالایشگاهی درجه یک و همچنین گونی چتایی کنفی بنگلادش به عنوان مواد اولیه‌ ی مصرفی در قیرگونی، به عنوان بهترین مرکز فروش قیروگونی در کلیه مناطق کرج برگزیده شود و بر این اساس بیشترین میزان رضایت مندی مشتریان را برای خود کسب نماید.

شما اهالی محترم ساکن در کرج می توانید به منظور تهیه‌ و خرید مصالح و مواد اولیه‌ ی مورد نظر جهت قیرگونی سطوح مختلف برای ساختمان‌ های خود، به شعب گوناگون شرکت ما در کرج مراجعه فرمایید و همچنین با تکیه بر تجربه ی موفق نصابان قیرکار این کمپانی در نصب و راه اندازی قیرگونی درجه‌ ی یک، پروژه های خود را با خیالی آسوده از نظر کیفیت و کارایی به آن ها بسپارید.

تعمیر و لکه گیری قیرگونی در کرج و حومه

یکی از جمله خدمات بسیار کارآمد مجموعه ایزوگام نوین تعمیر و لکه گیری قیرگونی در کرج و حومه می باشد، که بر این اساس شرکت ما ترمیم قیرگونی های فرسوده را در مناطق مختلف کرج به وسیله ی حرفه ای ترین قیرکار در مناسب ترین فرصت ممکن با تشخیص قطعی نشتی و نم انجام می‌ دهد. در نتیجه اگر عایق‌ رطوبتی ساختمان شما دچار کوچک ترین نقص و ایرادی شد، می توانید با مراجعه به این نمایندگی در کوتاه‌ ترین زمان و با مناسب ترین هزینه و کمترین مزاحمت برای همسایه‌ های خود تعمیرات قیروگونی در کرج را انجام دهید و بدین ترتیب از صدمه ‌دیدن بیشتر منزل خود و صرف هزینه های احتمالی سنگین جلوگیری نمایید.

قیمت قیروگونی در کرج

به طور معمول چگونگی محاسبه و برآورد قیمت قیروگونی در کرج بر حسب متر مربع می‌ باشد. اما قیمت عایق کاری قیرگونی به عوامل دیگری از جمله مساحت انجام این روش عایق کاری رطوبتی، اجرای قیر گونی یک لایه، دو لایه و یا سه لایه و نیز نوع سطحی که قرار است عایق کاری شود بستگی دارد. در نتیجه قیمت قیرگونی در کرج وابسته به حجم و نوع کار متفاوت می باشد، به این معنا که هر چه تعداد لایه‌ های قیرگونی روی بافت ساختمان بیشتر باشد، یقینا قیمت قیرگونی و اجرای آن نیز بیشتر خواهد بود.

به عنوان مثال هزینه ی پیاده سازی قیرگونی در کرج برای سطوح مختلف ساختمان ها نظیر  پشت بام، دیوار، سرویس های بهداشتی، حمام و… با همدیگر متفاوت می باشد. البته نا گفته نماند که علاوه بر این‌ عوامل دستمزد افراد قیر کار برای انجام قیروگونی برای سطوح گوناگون نیز متفاوت است. در ضمن قیمت متریال و مواد اولیه ی قیر گونی همانند گونی مخصوص، کیفیت قیر کاربردی و… نیز می تواند از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجرای قیروگونی در کرج باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت حدودی قیرگونی در کرج از کارشناسان وابسته به این حوزه کاری در کمپانی ما استعلام قیمت رایگان بگیرید.

نقاط مثبت و منفی قیرگونی در کرج

قیرگونی نیز مانند دیگر عایق ها دارای معایب و ماجرای عایق کاری انجام قیرگونی کردن دارای مزایا و معایبی می باشد. از جمله نقاط مثبت و منفی قیرگونی در کرج به شرح زیر می باشند.

از جمله نقاط منفی قیرگونی می توان به، خطرناک بودن انجام عملیات عایق کاری با قیر داغ، امکان پوسیده شدن پس از چند سال، ایجاد آلودگی های زیاد در زمان نصب و راه اندازی عایق، امکان نشست ساختمان با پاره شدن قیرگونی و … اشاره کرد.

در دسترس بودن مواد اولیه قیرگونی، رفع شکستگی‌ ها و بریدگی‌ ها با استفاده از قیرگونی و … نیز از نقاط مثبت اجرای قیرگونی در کرج به شمار می روند.

آیا جهت قیرگونی در کرج برای کلیه مناطق آن ارسال در محل دارند؟

بله. نمایندگی ایزوگام نوین، برای راحتی بیشتر مشتریان خود، محصولات درخواستی را درب منزل ارسال می کنند.

آیا ایزوگام نوین برای قیرگونی در مناطق مختلف کرج نمایندگی دارد؟

بله. این شرکت در تمامی مناطق کرج شعب مختلفی دارد.

در صورت مواجهه با هر مشکلی راجع به قیرگونی در کرج چه باید کرد؟

شما می توانید در صورت مشاهده هر نوع مشکلی در عایق خود با نمایندگی ما تماس بگیرید.

شرکت پیمانکاری و قیر گونی نوین در کرج

با توضیحاتی درباره عایق کاری در کرج و همچنین نحوه اجرای آن در کار قیر گونی پشت بام قیر گونی دیوار قیر گونی ساختمان قیر گونی سرویسها قیر گونی دولایه قیر گونی یک لایه وقیر گونی سه لایه و تعمیرات قیر گونی درتمام سطوح مختلف با داشتن سابقه کاری بالا و افراد با تجربه در کار قیر گونی درتمام منطقه کرج فردیس مهر شهر کرج گرمدره کلاک شاهین دشت کرج محمد شهر اندیشه شهریار شهر قدس ملارد مارلیک تهران و سایر مناطق کرج وبا انجام کار حرفه ای درکار
قیر گونی درکرج و حومه کرج و همچنین فروش قیر و فروش عمده گونی درکرج و اجرا درکار قیر گونی با ضمانت آب بندی کامل قیر گونی در خدمت شما میباشد این شرکت آماده قرارداد با تمام شرکت‌های ساختمانی و شرکت‌های دولتی تمام وقت آماده مشاوره و بستن قرارداد میباشد برای اطلاعات بیشتر با دفتر قیر گونی تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

Comments are disabled.