آسفالت چیست؟

آسفالت یک ماده ی نفوذ ناپذیر است که ضخامت کمی دارد.
به آسفالت بتن آسفالتی هم گفته می شود،که برای راحتی در گفتار به آن آسفالت می گویند.
و آسفالت صد در صد قابل بازیافت است.تقریبا تنها ماده ی ساخت و ساز است که همه ی آن را می توان بازیافت کرد.

هزینه ی آسفالت کاری

برای عایق بندی و پوشش معابر و جاده ها آسفالت یکی از روش ها و بهترین نوع لایه برای معابر و جاده ها محسوب می شود به این دلیل نوع آسفالتی که برای پوشاندن محل مورد نظر و یا عایق کردن سطح مورد استفاده انتخاب می کنید امری مهم است البته انتخاب نوع آسفالت برای آسفالت کردن جاده ها و معابر کار بسیار آسان و راحتی است.

در صورتی که بخواهیم به هزینه ، مقاومت و ماندگاری این لایه پوشش برای ما مهم باشد و در طرحی بسیار عظیم و حساس بخواهیم از این پوشش استفاده کنیم انتخاب سخت می شود و بررسی بیشتر شرایط برای انتخاب نوع آسفالت بسیار نیاز است.

آسفالت کاری در کلاک

آسفالتکاری در کلاک و اطراف آن توسط شرکت ایزوگام نوین انجام می گیرد،اجرای عملیات زیرسازی ،آسفالت کاری خیابان،پیاده رو،پارکینگ،محوطه،کوچه،پشت بام،حیاط و سایر سطوح مشابه در کلاک و سایر نقاط اطراف.
آسفالت کاری توسط شرکت ایزوگام نوین به صورت ماشینی و دستی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و به صورت نقد و اقساط.اجرای توسط اکیپ متخصص آسفالت کاری شرکت ایزوگام نوین.

خدمات آسفالت :

شرکت ایزوگام نوین واقع در تهران تمامی خدمات آسفالت کاری اعم از زیرسازی،خاکبرداری و… را به شما مشتریان عزیز ارائه می کند.

خدمات یاد شده در مطالب بالا توسط متخصصان به صورت دستی یا ماشینی با ماشین آلات جدید انجام می شود.

شرکت ایزوگام نوین مفتخر بوده تا با شرکت ها و افراد زیادی عقد قرارداد کند و خدمات خود را به آنها عرضه کند ،که صحیح انجام دادن این خدمات باعث کسب رضایت و امتیاز از طرف مشتریان عزیز شده است.

خدمات آسفالت کاری کلاک

اجرای آسفالت کوچه، محوطه، پارکینگ، خیابان، پشت بام و دیگر سطوح مشابه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت.

خدمات زیرسازی و آسفالت کاری به شکل ماشینی و دستی در بهترین و کوتاه ترین زمان توسط اکیپ متخصص آسفالت کاری با سالها تجربه در عرصه آسفالت کاری. مجهز به بهترین و کامل ترین ماشین آلات زیرسازی و پخش آسفالت در سر تا سر تهران و کرج. ارائه خدمات به بخش های خصوصی و نهادهای دولتی با ارائه فاکتور رسمی برای اطلاع از قیمت روز اجرای آسفالت با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیرید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

حفاظت از آسفالت های خیابان های کلاک:

از آسفالت ها در کلاک مانند هر چیز دیگری باید محافظت کرد تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

برای مثال: ایجاد شدن چاله ها و ناهمواری ها علاوه بر آسیب رساندن به اجزای اتومبیل،گاهی هم باعث شده تا اتومبیل کنترل خود را از دست داده،و سوانح جاده ای رخ دهند.

قیمت آسفالت:

قیمت آسفالت ها پیوسته در حال تغییر است و قیمت دقیق و ثابتی ندارد و چون آسفالت در 3 نوع عرضه می شود که هر کدام منحصر به مکانی هستند،طبیعی است که هر کدام از آنها قیمت متفاوتی با یکدیگر داشته باشند.

اما جدا از اینها میزان عرضه و تقاضا هم در قیمت گذاری دخیل هستند.برای مثال:اگر میزان تقاضای مشتریان زیاد باشد عرضه کنندگان با دیدن این همه تقاضا،قطعا قیمت ها را بالاتر می برند تا کمی بیشتر سود کنند.

یک نکته مهم که قبل از اجرای آسفالت باید به آن توجه بسیار نمود کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه مثل:ماشین،کامیون،اتوبوس پس از پخش قیر می باشد.
همانگونه که میدانید باید پس از اجرای قیر پاشی می بایست لااقل ۱۲ ساعت بردباری کرد تا نفوذ قیر انجام بگیرد و مواد فرار آن خارج شود و سطح آن کاملا خشک باشد.

میدانیم که عبورو مرور کامیونهای آسفالت به دلیل بیرون ریختن در فینیشر کاری الزامی است بنابراین اگر سطح نام برده شده شروط گفته شده را دارا باشد باید ابتدا زیر چرخ کامیونها را به وسیله آسفالت گندم پاش نمود.به طور کلی و از نظر کارشناسان عمر آسفالت در ایران حداقل سه است.اما در دیگر کشورها عمر آسفالت به حداقل 13 سال می رسد.

شرکت ایزوگام نوین با 25 سال سابقه ی درخشان،عرضه کننده ی ایزوگام،آسفالت و قیرگونی است و تمامی آنها را عرضه،نصب و اجرا می کند.
اما چیزی که در این میان بیشتر از همه چیز برای مشتریان مهم است،قیمتی هست که فروشنده به آنها میدهد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *