آسفالت در گرمدره

آسفالت چیست؟

آسفالت،حاصل مخلوط شدن مصالح سنگی با دانه بندی پیوسته و ماده چسبنده ای می باشد که به طور معمول قیر می باشد، که قیر باعث استحکام بیشتر آسفالت میشود.انواع آسفالت
بر اساس استفاده ای که آسفالت دارد در انواع گوناگون ساخته می شود.آسفالت،به طور کلی به سه دسته آسفالت گرم،آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی تقسیم می شود.آسفالت کردن یک راه یا جاده ،امکان دارد یک پروژه ی بزرگ به چشم آید. غالباً یک پیمانکار برای انجام این کار استخدام می شود اما می توان این کار را به تنهایی هم انجام داد. آسفالت کردن یک راه به هم ریختگی های زیادی را به دنبال دارد، به همین دلیل مطمئن شوید که امکانات کافی برای تمیز کردن اطراف در دسترس شما است.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

عوامل تاثیرگذار بر قیمت آسفالت کاری در گرمدره

عوامل گوناگونی بر قیمت آسفالت کاری در گرمدره تاثیر دارد که عوامل زیر از مهمترین آن ها هستند:

● اجرای جدول کشی تک لبه
● اجرای جدول کشی روسی
● قیر پاشی
● نهر و کتابی
● نوع
● اجرای جدول کشی کانیو و زیرسازی کوبیدن و تسطیح و…

آسفالت جاده

 

همه این عوامل بستگی به مساحت زمینی که قرار است، کار به روی آن انجام شود، محاسبه می شود. در هنگام خرید کارشناس متخصص با توجه به نکات و ویژگی های آسفالت مرغوب راهنمایی های لازم را به شما می دهد تا بتوانید جنس با کیفیت و مرغوب را خریداری کنید.

یکی از عوامل موثر که در قیمت آسفالت کاری در تهران تاثیر می گذارد نوع مکانی است که بر روی آن کار انجام می شود. مکان هایی که کار کردن در آنها سخت تر از یک سطح صاف و هموار می باشد، هزینه بیشتری برای سختی کار به آن تعلق می گیرد و همچنین جاهایی که در ارتفاع قرار دارند یا دیواره های آپارتمان ها هزینه بیشتری از بقیه مکان ها خواهند داشت.از عواملی که بر قیمت آسفالت کاری تاثیر می گذارد به شرایط آب و هوایی می توان اشاره کرد، در بعضی زمان ها شرایط آب و هوا به شکلی است که به هیچ وجه آسفالت کاری نباید انجام شود، در زمانی هم شرایط آب و هوایی سخت است اما لازم است که هرچه سریع تر آسفالت کاری انجام شود در این زمان ها هزینه ی کار آسفالت کار زیاد می شود.

آسفالت دو گونه می باشد:

– آسفالت نفت خام

– آسفالت طبیعی

آسفالت نفت، از نفت خام به کمک شیوه های جدید تصفیه، حاصل می شود.

آسفالت طبیعی، از منابعی که در سطح زمین یا نزدیک آن وجود دارد، بیرون می آید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

خدمات آسفالت در گرمدره

خدمات آسفالت کاری در گرمدره ،توسط شرکت ایزوگام نوین که آماده قرارداد با اعضای دولتی ،شخصی و خصوصی است،خدمات اسفالت کاری با سابقه کاری ۲۵ ساله و با بیش از هزار عقد کاری موفق در سال های اخیر،توانستیم در این مسیر یک قدم از سایر شرکت ها جلوتر باشیم.

اجرای آسفالت کوچه خیابان و محوطه پشت بام و سایر سطوح با دستگاه های سبک و سنگین و به صورت دستی،در کمترین زمان.
اجرای محوطه سازی،زیرسازی، شیب بندی، لکه گیری،آسفالت کاری شیار نوار حفاری، درب چاه و جلو پارکینگ سایر خدمات آسفالت کاری.

خدمات آسفالت کاری با پرسنل مخصوص آسفالت کاری و با تجربه کاری بالا در خدمات شما عزیزان است.

آسفالت خیابان

ایجاد خرابی در آسفالت‌ کاری به چه عواملی بستگی دارد؟

از مهمترین کارهایی که سبب خرابی و آسیب رساندن به آسفالت‌ در مرور زمان می‌شود عبارت‌اند از: کیفیت نامقبول آسفالت کاری، شرایط جوی ناسازگار و ویرانی به وسیله ابزار گوناگون که بیشتر ویرانی آسفالت کاری مخلوطی از این سه عامل است.

آسفالت کاری ممکن است ضرر هایی داشته باشد مانند: تشکیل درازگودال، ایجاد تورم در آسفالت، تفکیک تدریجی روسازی آسفالت کاری، بالا آمدن قیر و … خودش را نمایان می‌کند.

در این میان وجود تراشه‌ آسفالت کهنه در آسفالت کاری نیز به علت نبود انباشتگی در تراشه و دخول آب به شکاف ها با پیوستگی نامناسب، منتهی به کسر طول عمر آسفالت تا 50 درصد می‌شود.

خدمات شرکت ایزوگام نوین در زمینه ی اجرای آسفالت کاری

دارای بهترین کیفیت و درجه استاندارد
عرضه آسفالت و ایزوگام و قیرگونی با قیمتی باورنکردنی
عرضه کلیه ی خدمات اجرای آسفالت
دارای کادری حرفه ای از اجرای آسفالت
خدمات بصورت شبانه روزی می باشد

شرکت ایزوگام نوین بهترین عرضه کننده در زمینه ی آسفالت ،ایزوگام،قیرگونی و … است.شرکت ما با ۲۵ سال سابقه کار در این زمینه و دارای ۲۵ شعبه در سراسر کشور آماده ارائه خدمت به شهروندان عزیز می باشد،در صورت تمایل به همکاری با ما (شرکت ایزوگام نوین) تماس بگیرید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

با سپاس از همراهی شما

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *