به اطلاع همشهریان عزیزمان در کرج می رسانیم که خبر خوب ما برای ساکنین محترم منطقه ی مهرشهر کرج که قصد انجام قیرگونی در مهرشهر را دارند، این است که شرکت ایزوگام نوین که به عنوان برترین نمایندگی خدمات عایق کاری در مهرشهر شناخته شده است؛ ارائه دهنده ی تمامی خدمات قیرگونی در این منطقه با استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و با بهترین کیفیت به اهالی محترم این منطقه می باشد.

امروزه با وجود انواع متنوع عایق های رطوبتی پیش ساخته ای که در بازار وجود دارند، عایق کاری قیرگونی نیز به دلیل داشتن مزایایی همچون سهولت اجرا و همچنین بهره گیری از مواد اولیه ی در دسترس، همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام این نوع عایق مشخص است، مواد اولیه ی این نوع عایق کاری، قیر و گونی می باشد که به طور عمده برای عایق کاری سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این، در قسمت های دیگر ساختمان نظیر: پی سازی، آشپزخانه، پشت بام و کف استخر ها نیز کاربرد دارد. از طرف دیگر از قیرگونی در اطراف ستون های فلزی در فونداسیون ساختمان نیز به منظور جلوگیری از زنگ زدن آن ها استفاده می شود.

برترین نمایندگی خدمات قیرگونی در مهرشهر

کیفیت عایق کاری قیرگونی در مهرشهر به دو عامل بسیار مهم کیفیت و نحوه‌ ی اجرای قیر گونی و مهارت قیرگونی کار و همچنین به مواد اولیه‌ ی قیر و گونی مورد استفاده جهت عایق کاری بستگی دارد. در همین راستا مجموعه ی ایزوگام نوین با سال ها تجربه ی کاری موفق در پروژه های گوناگون قیر و گونی در کرج، با ارائه‌ ی قیر دمیده ی مرغوب و همچنین گونی چتایی کنفی درجه یک به عنوان مواد اولیه‌ ی مصرفی در قیرگونی و همچنین با به کار گیری قیرکاران مجرب و متخصص توانسته است بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان خود را کسب کرده و به این ترتیب به عنوان برترین نمایندگی خدمات قیرگونی در مهرشهر شناخته شود.

شما همشریان محترم ساکن در منطقه ی مهرشهر با مراجعه به نمایندگی های مختلف این مجموعه، علاوه بر تهیه‌ ی مواد اولیه‌ ی قیر و گونی درجه یک و اصل، می توانید با تکیه بر سابقه‌ ی درخشان این مرکز، با خاطری آسوده از انواع خدمات قیرگونی ارائه شده توسط این مجموعه نیز بهره مند گردید.

اجرای قیرگونی در مهرشهر کرج

در مورد عایق کاری قیرگونی، یک مسئله ی مهم بعد از انتخاب و خرید مواد اولیه‌ ی درجه یک و استاندارد، نحوه‌ ی اجرای آن است. نصب و اجرای قیرگونی در مهرشهر کرج، روش ها و استاندارد های خاصی دارد که در صورت عدم رعایت آن ها، عایق کاری انجام شده، کارایی و کیفیت مطلوبی نداشته و طول عمر مفید کمتری خواهد داشت. علاوه بر این قیرگونی در ضخامت‌های مختلفی نظیر یک لایه، دولایه و سه لایه اجرا می شود که در قیرگونی یک لایه از یک لایه گونی و دو لایه قیر استفاده می‌شود. به همین ترتیب در قیرگونی دولایه از دو لایه گونی و سه لایه قیر و در قیرگونی سه لایه نیز از سه لایه گونی و چهار لایه قیر استفاده می‌ شود.

ساکنان محترم منطقه ی مهرشهر در کرج با مراجعه به همکاران ما در شرکت ایزوگام نوین، می توانند از برترین خدمات نصب و اجرای قیرگونی در این منطقه توسط تیم قیرکار مجرب و کارآزموده بهره مند گردند و علاوه بر آن، از خدمات پس از فروش بی نظیر شرکت ایزوگام نوین نیز استفاده کنند.

قیمت قیرگونی در مهرشهر

به طور کلی نحوه ی محاسبه و برآورد قیمت قیرگونی معمولا بر اساس متر مربع انجام می گیرد. علاوه بر متراژ سطح کار، قیمت عایق کاری قیر گونی به عوامل مختلف دیگری نیز بستگی دارد، از جمله روش اجرای قیر گونی که یک لایه یا دو لایه و … انجام شود و همچنین نوع محل اجرای قیرگونی، چرا که در قیرگونی سطوح مختلف ساختمان، قیر گونی پشت بام، دیوار، سرویس بهداشتی و… با یکدیگر متفاوت هستند و دستمزد اجرای قیرگونی برای انجام قیر و گونی در محل های مختلف نیز متفاوت است. علاوه بر این، قیمت مواد اولیه ی قیر گونی از جمله گونی مورد استفاده در قیرگونی، کیفیت قیر مصرفی و… نیز عامل موثری بر هزینه ی قیرگونی می باشد.

قیمت قیرگونی در منطقه ی مهرشهر کرج نیز با توجه به عوامل ذکر شده محاسبه می گردد. اما شرکت ایزوگام نوین اولین شرکتی است که توانسته است با هزینه ی حمل رایگان و در نظر نگرفتن دوری مسافت، برای مشتریان ساکن در مهرشهر نیز قیمت قیرگونی را همانند قیمت قیر و گونی در تهران محاسبه کند و با اجرای قیرگونی با بالاترین کیفیت و با پایین ترین اجرت، توسط نیروهای کاری خبره و با تجربه، همواره بالاترین درصد رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

قیرگونی در مهرشهر کرج

شرکت قیرکونی وآسفالتکاری نوین در مهر شهر کرج در کنار شما میباشد تا عایق قیر گونی ویا آسفالتکاری تمام سطوح را برای همشهریان عزیز اجرا کند.از جمله مزایای قیرگونی می‌توان به آب بند بودن مطمئن قیر گونی ساختمان وبا داشتن نیاز به تخصص جهت اجرا، مصالح قابل دسترس، مناسب بودن برای فضاهای کوچک یا شکستگی‌های زیاد مانند حمام،‌ آشپزخانه و سرویسهای ساختمان واستخر اشاره کرد.

معایب کار قیر گونی در مهر شهر

از معایب عمده این روش می‌توان به پرمخاطره بودن آن هنگام کار با قیر داغ و آسیب‌پذیری زیاد سطح قیرگونی شده اشاره کرد. به همین علت توصیه می‌شود قیرگونی برای سطوحی انجام شود که بلافاصله روی آن پوشش محافظ دیگری اجرا شود. مانند سرویس‌ها و آشپزخانه که روی آن سرامیک می‌گردد. پوسیدگی ناحیه قیرگونی شده به مرور زمان (عمر مفید پانزده سال است) و پارگی در اثر نشست‌های احتمالی ساختمان از دیگر معایب آن است. درشهرهای که خدمات رسانی میدهیم ، مهر شهر کرج ، کرج ، اندیشه ،مارلیک ، شهریار ،وردآورد ،شهر قدس ،گرمدره ، تهران وکرج به شما در کار قیر گونی دولایه وقیرگونی یک لایه وآسفالت ، این شرکت به شما خدمات قیر گونی ارئه میدهد.قیر در دمای معمولی محیط تقریباً جامد تا نیمه جامد بوده و بر اثر حرارت روان می‌شود. قیرها عمدتاً به سه نوع تقسیم‌بندی می‌شوند.
قیر شل
قیر مخلوط
قیرسفت

قیرهای جامد، آخرین محصولی هستند که از تقطیر نفت خام بدست می‌آیند و بر حسب درجات نفوذ مختلف تولید می‌گردند. حدود درجات نفوذ قیرهایی که در ایران تولید می‌گردند ۱۰ تا ۳۰۰ می‌باشد.برای کار قیر گونی دولایه وتو لایه وآسفالت در مهر شهر کرج ما متخصصین مخصوص قیر گونی وآسفالتکاری داریم که با تجربه کاری بالای ۲۵ سال فعالیت در کار قیر گونی از تمام فوت فن قیرگونی آگاهی کامل دارند وقیر گونی را به شرط آب بندی کامل وبا ضمانت برای شما انجام میدهد شرکت پیمانکاری وقیر گونی وآسفالتکاری نوین همیشه در کنار شما میباشد تا عایقی مطمئن برای شما ارائه دهد برای اطلاعات بیشتر واگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید مشاوره و بازدید رایگان میباشد.

مجموعه ی ایزوگام نوین انواع خدمات قیرگونی از قبیل: فروش قیر و گونی درجه یک و استاندارد، زیرسازی پشت بام و سطوح مختلف جهت اجرای قیرگونی، اجرای قیرگونی در سطوح مختلف ساختمان، تعمیرات قیرگونی اعم از ترمیم و تعویض قیرگونی کهنه پشت بام ها و همچنین لکه گیری و رفع نم و رطوبت قیر گونی کهنه پشت بام ها را با بالاترین کیفیت، توسط ماهرترین تیم قیرکار کرج به مشتریان خود ارائه می دهد.

بله. این مجموعه ی معتبر و مجرب به جهت اطمینانی که به کیفیت خدمات خود دارد، تمامی خدمات قیرگونی در مهرشهر را به صورت کاملا تضمینی همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

بله. قیرگونی آماده که یک محصول اصلاح شده‌ ی پلیمری است، به صورت سرد استفاده می‌ شود، به همین جهت به آن قیرگونی سرد نیز گفته می‌ شود. از آن جایی که روش اجرای این قیرگونی بسیار سریع و راحت بوده و بدون نیاز به حرارت زیاد است، بنابراین نمایندگی های ایزوگام نوین نیز در صورت تمایل مشتریان خود در مهرشهر کرج، آمادگی اجرای این نوع قیرگونی را نیز به صورت کاملا حرفه ای دارند.

Rate this post

Comments are disabled.