اگر شما هم از افرادی هستید که ساکن مارلیک بوده و برای عایق کاری ساختمان خود به دنبال یک نمایندگی معتبر هستید شرکت ایزوگام نوین یکی از مراکز رسمی جهت ایزوگام در مارلیک تهران می باشد که با توجه به تیم کاری متخصصی که دارد، تمام پروژه های خود را با بهترین کارایی و کیفیت به انجام می رساند. این نمایندگی موفق بهترین خدمات را از جمله: فروش و پخش، نصب و لکه گیری ایزوگام و همچنین دیگر عایق های رطوبتی را نیز به طور دقیقی بر اساس قواعد اصولی اجرا می کند.

نصب ایزوگام در مارلیک

نصب ایزوگام در مارلیک نیز مانند دیگر عایق ها به عوامل متعددی وابسته می باشد. عواملی همچون شرایط آب و هوایی ( زیرا در زمان بارندگی و دمای زیر منفی ۵ درجه نصب به هیچ عنوان نباید انجام شود )، تمیزی سطح زیر کار (چرا که مکان مورد نظر باید تمیز و عاری از هر گونه رطوبت باشد )، نصاب ایزوگام کار مجرب ( به این دلیل که در غیراین صورت عایق کاری ساختمان شما در آینده ای نه چندان دور دچار مشکل می شود ) و علل بسیار دیگری که موجب می شود تا پروژه شما به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

کارشناسان با تجربه ی شرکت ایزوگام نوین آماده ی اجرای هر نوع عایق رطوبتی به طور تضمینی برای شما عزیزان در مارلیک و محله هایی از جمله ارغوان جنوبی، خیابان امام خمینی، آزادگان، گل سرخ، گلزار، گل مریم و … می باشد.

هزینه نصب ایزوگام در مارلیک چقدر است؟

در صورتی که شما هم از اهالی محترم منطقه مارلیک تهران هستید، و قصد ایزوگام کاری ساختمان خود را دارید، آیا تا به حال برایتان سوال پیش آمده که هزینه نصب ایزوگام در مارلیک چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که قیمت ایزوگام در مارلیک نیز تفاوت زیادی با هزینه این عملیات در دیگر مناطق تهران نداشته، فقط گاهی برخی از شرکت های غیرمجاز به جهت کاهش این هزینه ها از پودر های معدنی به جای قیر مرغوب استفاده می‌ کنند، که این کار سبب می‌ شود تا ایزوگام شما دوام و ماندگاری لازم را نداشته، به طوری که در مدت زمان کوتاهی خراب می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع ایزولاسیون در شرکت ایزوگام نوین با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

فروش و پخش عمده ایزوگام در مارلیک تهران

کمپانی معتبر ایزوگام نوین یکی از جمله مراکز مجاز و رسمی فروش و پخش عمده ایزوگام در مارلیک تهران بوده که انواع برند مختلف ایزوگام را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند.

از جمله انواع مختلف عایق های رطوبتی که در شرکت ما عرضه می شود، می توان به ایزوگام گستر بام محلات، دلیجان، میعاد، شرق طلائی، ستاره طلایی، کولاک باران، یاس عایق، پوشین بام فجر، گستر گام بهروز، بهار گستر، آریا بام، آسابام، کیان گستر، سامانه بام، البرز، گلبهار طلائی، برفاب و غیره اشاره نمود. شرکت ما همواره با ارائه نازل ترین محصولات خود به دنبال جذب رضایت بیشتر مشتریان گرامی می باشد.

قیمت ایزوگام درجه یک در مارلیک

قیمت ایزوگام درجه یک در مارلیک و استاندارد های آن برای بسیاری از اهالی این منطقه اهمیت فراوانی دارد. ایزوگام درجه یک باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این نوع ایزوگام با استفاده از پوششی مقاوم ساخته می شود که از قیر و الیاف مختلف مصنوعی تشکیل شده و از طریق حرارت به سطوح مورد نظر نیز چسبانده می شود. یک ایزوگام ممتاز دارای ویژگی هایی مانند کیفیت بالا، دوام و مقاومت عالی، سازگاری با محیط زیست، انعطاف پذیر و … می باشد. بسیاری از افراد برای خرید ایزوگام در مارلیک تهران به دنبال انتخاب ایزوگام درجه یک هستند؛ چرا که ایزوگام درجه یک عمر طولانی‌ تری دارد و می‌ تواند عایق مناسبی برای فضا های مورد استفاده باشد. در صورتی که شما همشهری عزیز نیز در جست و جوی خرید یک ایزوگام مرغوب در تهران هستید می توانید به نمایندگی ما مراجعه فرمایید. در نهایت باید گفت که شرکت ما به طور شبانه روزی آماده ی ارائه انواع ایزوگام با کیفیت با قیمتی کاملا استثنایی همراه با خدمات پس از فروش ویژه به همشهریان عزیز خود می باشد.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام در مارلیک

گاهی ممکن است ایزوگام شما بر اثر عوامل مخرب زایی دچار صدمه شود. در صورتی که شما ساکن تهران می باشید و با چنین مشکلی روبرو شدید، نباید اصلا نگران چیزی باشید، چون که نمایندگی ایزوگام نوین ترمیم و لکه گیری ایزوگام در مارلیک را به وسیله ی نصاب ایزوگام کار متخصص و با تجربه ای اجرا می کند و بر این اساس دیگر لازم نیست که شما کل ایزوگام خود را تعویض کنید، توجه داشته باشید که گاهی ایزوگام شما به دلیل فرسودگی زیاد و عدم کارکرد بهینه باید به طور کامل عوض شده و آن را مجددا نصب نمود. کلیه همشهریان عزیز می توانند جهت کسب هر نوع اطلاعات و سوالی در این باره به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روز با کارشناسان نمایندگی ما تماس بگیرند.

برای گرفتن مشاوره رایگان با نصابان ایزوگام در فردیس با ما تماس بگیرید.

پیمانکار آسفالت کاری در مارلیک تهران

ایزوگام نوین به عنوان برترین پیمانکار آسفالت کاری در مارلیک تهران شناخته شده می باشد، که دارای سابقه ای درخشان در این زمینه بوده و تمام پروژه های آسفالت کاری خود را توسط نیروهای آسفالت کار حرفه ای و کارآزموده ای اجرا می نماید. این مجموعه موفق همواره توانسته تا در این راستا گام بلندی نسبت به سایر شرکت ها برداشته و این عملیات را هم به صورت دستی با استفاده از تخصص آسفالت کاران مجرب و هم با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و سنگین به انجام برسانند.

خدمات قیروگونی در مارلیک

خدمات قیروگونی در مارلیک با بهره مندی از تجربیات افراد متخصص قیرکار شرکت ایزوگام نوین با بهترین کارایی انجام پذیر می باشد. این مرکز نمونه با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه درجه یک مانند قیر پالایشگاهی و گونی چتایی بنگال بهترین کار را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. عایق قیروگونی از گذشته تا به امروز قابلیت های فراوانی داشته، اما با توجه به روی کار آمدن ایزوگام ها به بازار کاربرد خود را همچنان حفظ کرده و برای پشت بام ها، سرویس های بهداشتی، دیواره ها، استخر، پی ساختمان و … استفاده می شود.

آیا شرکت ایزوگام نوین برای ایزوگام در مارلیک نمایندگی دارد؟

این شرکت مراکز متعددی در سراسر تهران داشته، که نمایندگی ایزوگام در مارلیک یکی از آن هاست.

ساعت کار افراد ایزوگام کار شرکت ایزوگام نوین در مارلیک چگونه است؟

تیم کاری مجموعه ایزوگام نوین به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

ایزوگام در مارلیک

توضیحات شرکت ایزوگام نوین وهمچنین ارائه خدمات بهتر درکار ایزوگام درمارلیک با بهترین کیفیت ایزوگام و همچنین نصب ایزوگام و عایق کاری پشت بام برای جلوگیری از ایجاد نم و چی که و رطوبت در سقف پشت بام امری ضروری می باشد که باید رفع شود . و از آنجا که عایق رطوبتی مناسب و رایج برای سقف پشت بام ،ایزوگام می باشد انجام این عایق با نصاب ایزوگام حرفه ای ، تجهیزات و وسایل مختلف نیاز دارد تا کار عایق کاری به صورت اصولی انجام شود . به طور کلی وسایل مورد نیاز برای نصب ایزوگام  یکسان می باشد و فقط در مواردی به صورت متفاوت میباشد که شرکت ایزوگام نوین توضیحات بیشتر را در زیر میدهد.

وسایل مورد نیاز برای نصب ایزوگام

1-طناب و قرقره انتقال ایزوگام:

در مواقعی که به دلیل نبود آسانسور و سختی حمل ایزوگام از پله ها نیاز به طناب و قرقره می باشد تا کار حمل ایزوگام به پشت بام آسان گردد.

2- کپسول گاز

برای نصب ایزوگام در پشت بام باید رول های ایزوگام در سطح پشت بام باز شده و بعد از اندازه گیری دقیق بوسیله نصاب ایزوگام توسط مشعل که به کپسول مایع متصل می باشد حرارت داده و به سطح بام چسبانده می شود.

3- مشعل ایزوگام کار

مشعل ایزوگام یکی از مهمترین وسایل ایزوگام کارمی باشد که همراه با شلنگ سیمی و سر شلنگی است که به کپسول متصل می شود.

4- کمچه و ماله بند کشی جهت عایق کاری

ماله ای است مخصوص ایزوگام کاری که بعد از نصب ایزوگام به سطح پشت بام با استفاده از این وسیله بند های ایزوگام را بهم میچسباند تا از نفوذ آب جلو گیری شود.

5- تیغ موکت بری یا وسیله برش ایزوگام

جهت برش دقیق ایزوگام و به دلیل استفاده از فویل در ساختار آن نیازبه وسیله ای داریم تا ایزوگام را در اندازه های دلخواه ببرد بدین منظور از کاتر فلزی که دارای تیغه آهنی تیز می باشد استفاده می  کنیم وایزوگام مورد دلخواه خود را میبریم.

ایزوگام در مارلیک

6- فنک جرقه ای:

برای شعله ور کردن چراغ ایزوگام استفاده می شود و بهتراست از نوع دسته بلند خریداری شود تا هنگام روشن به نصاب خطر ساز نباشد.

شرکت ایزوگام نوین در مارلیک
دفتر ایزوگام نوین در مارلیک
پیمانکاری ایزوگام درمارلیک

تماس با شرکت ایزوگام
۰۹۱۲۳۴۹۵۲۸۸
۰۹۳۵۳۴۹۵۲۸۸

5/5 - (4 امتیاز)

Comments are disabled.