عمده فروشي قير گوني – انتخاب گونی قیرگونی (گونی چتایی) استاندارد وبا کیفیت درعایقکاری که دارای ضخامت استاندارد گونی قیرگونی میباشد وانتخاب نوع مرغوب گونی قیرگونی و بدون گره در بافت پارچه و پارگی و یکدست بودن بافت گونی از مهمترین گزینه های انتخاب گونی درانجام قیرگونی میباشد.

از تقطیر نفت خام ماده اصلی قیر بدست می‌آید؛ اما برای این که قابل استفاده در قیرگونی و عایق کاری باشد، لازم است یک سری فرایندهای دیگر نیز روی آن انجام گردد. این موارد شامل، گرفتن تست‌های متعددی می‌شود که استفاده از آن را در صنعت ساختمان سازی ممکن می‌کند. این آزمایش‌ها شامل، تست نفوذ، تست گرانروی(ویسکوزیته)، تست نقطه اشتعال، تست حلالیت، تست نقطه نرم شدن، تست انعطاف‌پذیری و… می‌شود.

اگر کیفیت گونی قیرگونی (گونی چتایی) در انجام عمل قیرگونی وعایقکاری بالا باشد، قیرگونی کیفیت وطول عمربیشتری داشته وهرچه نوع گونی قیرگونی با کیفیت ترباشد، میزان اورلب یا مقدار قراردادن لایه های گونی برروی هم کمترخواهد بود، یعنی درصورت انتخاب گونی چتایی با کیفیت بالاترمیتوانیم مقدارگونی قیرگونی که در عایقکاری وعایق رطوبتی مصرف میکنیم را کاهش دهیم و به علاوه کیفیت قیرگونی خود را نیز بالاتر برده ایم. از آنجاییکه خرید قیر وگونی با کیفیت کمی پیچیده است و باید عناصر زیادی را در نظر گرفت. به همین دلیل ما یک سرویس مشاوره جامع به مشتریان خود ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها قبل از خرید، از مشخصات فنی هر محصول کاملاً آگاهی پیدا کنند.

عمده فروشي قير گوني – برای کمک به مشتریان خود در تصمیم گیری بهتر و دستیابی به ارزش کامل ، می توانیم به آنها بگوییم زمان مناسب خرید قیر چه زمانی است. قیر مهم‌ترین ماده‌ای است که در عایق کاری ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای عایق کاری باید از قیر استاندارد استفاده گردد؛ زیرا در غیر این صورت منجر به نشتی و رطوبت در ساختمان خواهد شد. اگر در انتخاب مرکز فروش قیر و گونی در تهران، دقت کافی را داشته باشید، هرگز مشکلات احتمالی ناشی از استفاده محصولات نامرغوب را تجربه نخواهید گرد. برای استفاده از قیر لازم است به مراکز معتبر ارائه دهنده مراجعه نمایید. مراکز فروش قیر یا تولید کننده هستند و یا از کارخانه قیر را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای تهیه قیر مرغوب لازم است، از ویژگی‌های آن اطلاعاتی را بدست آورید.

اگرچه تنها 10 درصد قیرهای تولیدی، برای مصارف ساختمانی است ؛ با این حال بهتر است برای انتخاب، مرکز فروش قیر و گونی در تهران دقت لازم را داشته باشید. با انتخاب مراکز معتبر، نه تنها محصولات با کیفیت را دریافت خواهید کرد، هزينه هايتان كمتر خواهد شد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با فروش عمده قير گوني دارید، می‌توانید با کارشناسان ايزوگام نوين تماس بگیرید.

قیر مخلوط به دلیل خاصیت چسبندگی مناسب به صورت عمده در انواع آسفالت های پوششی ورد استفاده قرار ی گیرد. تفاوت فرایند های و محلول های استفاده شده برای تولید این نوع از قیر باعث ایجاد تفاوت هایی در آن ها می شود. به طور مثال در قیر مخلوط تهیه شده با محلول بنزین، سرعت سفت شدن بیشتر از قیر مخلوط تهیه شده با محلول نفت سفید می باشد ، زیرا تبخیر بنزین در مقایسه با نفت سفید سرعت بیشتری خواهد داشت.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *