خرید و نصب ایزوگام بعلت اهمیتی که دارد نیاز به مشورت دارد.

راهنمای خرید و نصب ایزوگام

وقتی برای خرید ایزوگام به یک دفتر مراجعه می کنید چه اتفاقی می افتد؟

این موضوع جای تامل دارد ….

غالب دفاتر فروشنده عایق رطوبتی خود را به عنوان نماینده رسمی شرکتی معتبر معرفی میکنند اما در یک نگاه اجمالی می توان دید که چندین نوع ایزوگام با چند نام آشنا و غیر آشنا به چشم میخورد و این حاکی از آنست که آیا همه ی این ایزوگام ها تولید یک شرکت هستند؟؟؟
عموما با تعصب خاصی یک نام را به شما پیشنهاد داده و بر اجرا و تضمین آن اصرار می ورزند .
صرف نظر از اینکه آیا کالای معرفی شده واقعا کارایی مناسب و کیفیت لازم را دارد یا خیر ، آنرا به قیمت یک عایق استاندارد عالی به شما می فروشند .

بله همینطور است
از عدم شناخت و اطلاع مصرف کننده سو استفاده نموده و کالایی مشابه را که تنها یک تشابه اسمی و یا ظاهری با عایق رطوبتی استاندارد واقعی دارد را به بهای گزاف با سودی سرشار برای خودشان به شما مصرف کننده عزیز می فروشند .

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام در شهرک غرب

این ترفند را با ذکر مثال تشریح می کنیم .
مثلا مشتری با کلمه شرق آشناست
عنوان می کند ایزوگام شرق می خواهم .
فروشنده با علم بر اینکه این فرد کدام شرق را می خواهد به او یک نام مشابه را می دهد .

برند شرق مربوط به کارخانجات ایزوگام شرق با شماره ثبت 6736 متعلق به آقای حجازی می باشد که طی سالهای اخیر به وفور می توان این کلمه شرق را با پسوند و پیشوند های مختلف در بازار تولید و عرضه مشاهده نمود .
این اتفاق در مورد سایر کلمات نام آشنا مانند دلیجان و پشم شیشه نیز اینچنین است .

جالب است بدانید

بیش از نیمی از ایزوگام های موجود در بازار که با کلمه دلیجان خود نمایی می کنند و غالبا کیفیت هم ندارند اصلا در دلیجان تولید نمی شوند و کارخانجات دلیجان نیز هم متضرر شده و هم بد نام می شوند وبه این موضوع هرگز رسیدگی نشده است.

سو استفاده از نام و برند های معتبر توسط افراد شیاد و سود جو در قالب تولید کننده صدمات جبران ناپذیری را متوجه صنعت عایق کشور نموده است و در شرایط کنونی ضرورت ایجاب می کند پرده از فعالیت زیر پوستی و پنهان این جریان برداشته شود .

در کلیه ی شهرک های صنعتی اطراف تهران ، کرج ، ساوه ، قم ، تبریز ، یزد ، شیراز ، گنبد ، مشهد و اهواز برندهای تقلبی تولید میشود با نام های شرق ، دلیجان و پشم شیشه

اکثرا ثبت نشده اند و در صورت داشتن شماره ثبت نیز نام شرکت یا محصول بطور کامل با نوشته روی کالا مغایرت دارد .

عایق های نامرغوب

آنها صرفا برای اینکه تولیدات بی کیفیت شان را بفروشند،از نام های معتبر و آشنا سو استفاده می کنند .

چرا که اگر اینکار را نکنند هیچ کس سمت کالاهای بنجل آنها نخواهد رفت و این امر به فروشندگان شیاد نیز کمک بسزایی می کند تا بتوانند کالای تقلبی را بجای کالای اصل در بازار به چندین برابر بفروش برسانند .

فعالیت این واحدهای ناکار آمد که اغلب در حاشیه شهرک های صنعتی متروکه فعالیت می کنند چگونه از چشم تیز بین بازرسین استاندارد دور مانده است ؟؟؟

بجز یکی از ادارات استاندارد هیچ یک از ادارات استاندارد سایر شهرها و شهرستان ها هرگز به چنین موضوعی تحت عنوان نظارت بر چگونگی تولید عایق کوچک ترین توجهی ندارند .

در بعضی از شهرک های صنعتی چندین واحد تولید قیر و ایزوگام بدون مجوز وجود دارند که بدون استاندارد سالهاست به تولید انبوه مشغول هستند و جالب تر آنکه اصلا از قیر در فرآیند تولید استفاده نمی کنند .
بدلیل وجود کارخانجات تصفیه دوم روغن موتور در آن شهرک صنعتی تمام آنها از قیر اسیدی حاصل از لجن اسیدی در تولید ایزوگام استفاده می کنند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *