تعميرات و لكه گيري ايزوگام یکی از مهم ترین مراحل نصب ایزوگام است که در عمر و کیفیت ایزوگام تاثیر بسیاری دارد. معمولاً ایزوگام ها بر اساس نوعی که دارند، منظور تک لایه یا دو لایه بودن شان مورد تولید قرار می گیرند و در مراحل اولیه به تشک قیر ورود نموده و در نهایت با مواد ترکیبی قیر و الیاف آغشته خواهند شد و در آخر هم میزان ضخامت ایزوگام مشخص می گردد و جالب است بدانید که در مراحل پایانی نیز این ورق یا لایه ها به تمامی ماده چسبانده و آن را به داخل آب فرو می برند تا سرد شود و سپس پلاستیک را در قسمت پشت آن می افزایند، به داخل آسانسور نگه داری وارد می شود.

نصب ایزوگام در شهریارجهت لکه گیری ایزوگام پشت‌بام نصاب می‌بایست با دقت تمام روزنه‌ها و ترک‌های سطح ایزوگام را بررسی کرده و مکان هایی که تبله شده و بندهایی که از هم جدا شده اند را پیدا کند. معمولا این فضا‌ها در زیر پایه کولر‌ها، ناودان و مکانهای خیس پیدا می‌شود. همچنین ممکن است در فضاهایی که از سیمان سفید استفاده شده است نیز این مشکل به وجود بیاید. برای رفع آن تکه ای ایزوگام را با حرارت و فشار زیاد روی آن چسبانده تا از نفوذ آب جلوگیری شود.

ناودان هایی که کفخواب فلزی دارند حتما برسی کرده اگر پوسیدگی داشته باشد حتما تعویض گردد. در آب‌بندی وتعمیر لوله ناودان‌های چدنی یا پلاستیکی از نمره ۸ به بالا نیازی به کف خواب یا فلنچ قیفی شکل نمی‌باشد حتما با خود ایزوگام آب‌بندی و تست گردد.

تیکه‌های ایزوگام ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر داخل لوله قرار گیرد. لکه گیری ایزوگام یکی از کارهای ضروری بعد از عایق‌کاری سقف است و انجام دادن آن نیاز به مهارت و تجربه در این زمینه دارد. لکه گیری ایزوگام معمولاً زمانی انجام می‌شود که هنوز عمر مفید ایزوگام به پایان نرسیده و تنها در برخی از مناطق دچار آسیب ایجاد شده باشد که قابلیت ترمیم داشته باشند. این کار موجب کاهش هزینه‌های شما می‌شود و از طرفی می‌تواند تا چندین سال شما را از ایزوگام کردن دوباره سقف خانه‌تان بی‌نیاز کند.

هر چقدر لکه گیری ایزوگام به صورت حرفه‌ای‌تر انجام شود، عمر آن نیز مفیدتر خواهد بود و دیرتر نیاز به ترمیم مجدد پیدا خواهد کرد. لکه گیری ایزوگام برای رفع مشکلات و خرابی‌های این عایق رطوبتی انجام می‌شود. مسلماً یک نصاب حرفه‌ای در ابتدای کار عایق را به‌گونه‌ای نصب می‌کند که مشکلی برای آن ایجاد نشود؛ اما گاهی اوقات در اثر برخورد شیء ، استفاده نادرست و … ممکن است خرابی‌هایی در قسمت‌های مختلف ایزوگام ایجاد شود. استفاده از ایزوگام نامرغوب برای پشت بام سبب می‌شود، این عایق رطوبتی پس از گذشت مدتی کوتاه دچار ترک و آسیب‌دیدگی شود. ترک‌های ایجاد شده بر روی ایزوگام زیاد و زیادتر می‌شوند تا درنهایت سبب کنده شدن آن شوند. از همین رو با مشاهده ترک باید سریعاً نسبت به لکه گیری ایزوگام اقدام کنید. لکه گیری ایزوگام یکی از کارهای مفیدی است که با انجام آن می‌توانید از گسترش آسیب ایجاد شده جلوگیری کنید و عمر و سلامت ایزوگام را برای دراز مدت تضمین نمایید.

چنانچه نیاز به تعميرات و لكه گيري ايزوگام دارید می‌توانید، همین حالا با شركت ايزوگام نوين تماس گرفته و از مشاوره رایگان و خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *