ایزوگام طرحدار در جنوب تهران – کلیه ایزوگام های تولید شده که در آنها از فویل آلومینیومی برای نمای آن استفاده میشود را می توان در دسته ایزوگام های طرح دار قرار داد. با این تفاوت که لایه آلومینیوم موجود در ایزوگام ها آنرا به ایزوگام ساده تبدیل نموده که در بازار هم به همین نام شناحته شده است.

با نوآوری و تغییرات در لایه بیرونی ایزوگام و به دلیل نیاز مصرف گنندگان برای بخشیدن ظاهری متفاوت و زیباتر به عایق نصب شده در اماکن مورد نیاز، ایزوگام ساده را تبدیل به نوع طرح دار کرده است. ایزوگام های طرح دار به همین ترتیب توانسته جایگاه و محبوبیت  قابل توجه در میان مشتریان، معماران و طراحان نمای سازه های کلاسیک و مدرن برای خود کسب نماید.

ایزوگام طرحدار در جنوب تهران ( استخری )

در برخی از نقاطی که قرار است ایزوگام شود شرایط خاصی وجود دارد. این شرایط در استخر ها خود را کاملا نمایان میکند. با توجه به اینکه ایزوگام در بدنه و کف استخر بطور مداوم و مستمر در معرض آب و املاح موجود در آن قرار دارد بنابراین نیاز به کیفیت بسیار بالای ایزوگام  به همراه زیبائی و تنوع در طرح احساس می شود.

انواع طرح ها و کیفیت بسیار بالا برای این منظور در نمایندگی اصلی ایزویار فراهم شده تا خزیداران محترم بتوانند به راحتی و آسوده انتخاب طرح و رنگ خود را برای نصب در دسترس داشته باشند. دقت در نصب و کیفیت مورد تائید برای این منظور را فقط از بزرگترین نمایندگی ایزوگام طرح دار در جنوب تهران ( ایزوگام نوین ) بخواهید.

ایزوگام در کیان شهر

ایزوگام طرحدار در جنوب تهران ( آجری )

همانطور که از نام ایزوگام طرح آجری پیداست، در تولید آن به قیمت مناسب و ارزان، در برابر مصالحی که برای نما استفاده می شود” مانند سنگ ، آجر و چوب ” توجه ویژه ای شده است. ایزوگام طرح آجری جایگزین بسیار خوبی برای نمای کناری ساختمان ها و دیوارهای در معرض تابش و آلودگی است.

ایزوگام سنگریزه ای

در ایزوگام سنگریزه ای بجای استفاده ار لایه آلومینیوم در نما، از یک لایه بسیار نازک شن و یا سنگریزه استفاده می شود. وجود این لایه می تواند به وزن ایزوگام اضافه نماید. اما وجود همین لایه سنگریزه ایزوگام را به زیباترین و یکپارچه ترین ظاهر تبدیل نموده است.

لایه سنگریزه در ایزوگام را میتوان با انواع رنگها و ضخامت تولید و روانه بازار کرد. لایه سنگریزه در ایزوگام همچنین می تواند جاذب نور باشد و از گرم شدن بیش از حد لایه عایق بخوبی محافظت کند. ایزوگام سنگریزه ای انتخاب بسیار خوبی برای کف گلخانه ها و روف گاردن در ساختمان های بلند مرتبه است.

بزرگترین نمایندگی ایزوگام طرح دار در تهران ( ایزوگام نوین ) با در اختیار داشتن طیف وسیعی از رنگها، شما را در انتخاب این نوع ایزوگام یاری می نماید و برای ترکیب ایزوگام با فضای اطراف، طرح بسیار ویژه ای دارد.

ایزوگام طرح دار چمنی

ایزوگام طرح دار چمنی که برای زیباسازی و دادن جلوه بصری برای اجرا در پشت بام طراحی شده است از نمونه های بسیار زیبا و جذاب ایزوگام می باشد که پس از نصب توسط تیم نصب ایزویار فضای سبزه زار و طبیعت را برای شما تداعی میکند. زیبائی پشت بام با ایزوگام طرح چمن میتواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

ایزوگام نوین جز بزرگترین نمایندگی های ایزوگام طرحدار در جنوب تهران می باشد که حتما جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *