ایزوگام در لویزان

ایزوگام در لویزان
ایزوگام در لویزان

 

بهترین ایزوگام چه مشخصاتی دارد؟

ایزوگام ها بر حسب لایه هایی که در آن ها به کار رفته است به دو دسته تقسیم می شود.

  1. ایزوگام های تک لایه یکی از انواع ایزوگام است که از پلی استر دوخته تهیه شده است. این ایزوگام نسبت به نوع دولایه ی آن ظریف تر است و قابلیت انعطاف بیشتری را نیز دارد.
  2. ایزوگام دو لایه که از تیشو و پلی استر تشکیل شده است. این ایزوگام ضخیم تر از نوع تک لایه می باشد استحکام نسبتا بیشتری از آن دارد.

همچنین لازم به ذکر است که بگوییم ایزوگام ها را بر اساس آلومینیوم رویشان به دو دسته تقسیم می نمایند.

  1. ایزوگام با روکش آلومینیوم که از این ایزوگام برای مکان هایی استفاده می شود که با نور آفتاب به صورت مستقیم در ارتباط است.
  2. ایزوگام های بدون روکش آلومینیوم هم نوع دیگری از ایزوگام هستند که بیشتر از آن ها در جهت عایق کاری سرویس های بهداشتی و پی و موارد دیگر استفاده می شود.

 

ایزوگام در لویزان:

 

کشورمان ایران نیز استانداردهایی خاص برای ایزوگام در نظر گرفته است که آن استانداردها سبب شده اند تا ایزوگام به دو دسته تقسیم شود:

  1. ایزوگام های رطوبتی پیش ساخته که از آن ها برای پی ساختمان ها و تحت عنوان پی ساختمان استفاده می نمایند.
  2. ایزوگام های رطوبتی پیش ساخته که مخصوص سطوح خارجی، بدنه استخر و تونل ها با عنوان عایق بام می باشد.

ایزوگام های مرغوب و استاندارد، دو لایه هستند و دارای ضخامت حداقل سه و نیم و حداکثر چهار میلی متر دارند. این ایزوگام ها انعطاف پذیر بوده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار هستند.

ایزوگام های استاندارد دارای تیشو نخدار و پلی استر نبافته، پلاستیک نو و مشتقاتی عالی هستند که بویی هم از ان ها استشمام نمی شود.

محکم و بادوام هستند و زود پاره نمی گردند.

لبه های این ایزوگام ها سالم هستندو ضخامت کل رول به صورت یکنواخت است.

ایزوگام های مرغوب و خوب مشخصات بالا را دارا هستند.

پیشنهاد ما به شما این است که درگیر مشخصات اضافه و زرق و برق های بی خود لیبل های ایزوگام ها نشوید زیرا امکان برخورد با ایزوگام های بی کیفیت را در بردارد.

کدام برندهای ایزوگام مرغوب تراند؟

ایزوگام ها را باید با توجه به سطح کیفیت و مرغوب بودن آن ها انتخاب کرد.

در این میان برندهایی وجود دارند که دیگر لازم نیست نسبت به کیفیت آن ها تحقیقی کرد و می توان با خیالی راحت برای خرید آن ها اقدام نمود.

این برند های معروف و معتبر عبارتند از: دلیجان، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام طرحدار، ایزوگام درجه یک و غیره.

همان طور که مستحضر هستید موارد پیشنهادی فوق، از معروف ترین های ایزوگام در این صنعت می باشند که با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و پرسنل مجرب و توانا توانسته اند ایزوگام های باکیفیتی را به بازار عرضه نمایند.

در کنار این موارد فوق ایزوگام های دیگری هستند که می توانید از ان ها استفاده نمایید، که در این صورت برای اطمینان از کیفیت این ایزوگام ها می توانید نطرات خریداران قبلی این مجموعه ها را جویا شوید و پس از آن نسبت به تکمیل سفارش از آن ها اقدام فرمایید.

برندهای ایزوگام معرفی شده در بالا نیز هرکدام دارای نمایندگی هایی هستند که وظیفه ی فروش و نصب آن ایزوگام ها را در شهرهای گوناگون بر عهده دارند.

بهترین برندهای ایزوگام آن هایی هستند که از طول عمر خیلی خوب، پایداری و دوام بالا و وزنی سبک برخوردار باشد، در کنار این موارد گارانتی و بیمه نامه معتبر هم داشته باشد و در این صورت به فروش برسد.

 

استانداردترین ایزوگام در لویزان را از کجا بخریم؟

 

ایزوگام های استاندارد را همان طور که پیشتر توضیح دادیم می توانید از نمایندگی های معتبر در لویزان خریداری نمایید.

همان طور که در تمام سطح شهر ایزوگام فروشی های متعددی وجود دارند، در لویزان هم تعداد زیادی از این فروشگاه ها هستند که مارک های متفاوتی از این ایزوگام ها را مورد فروش قرار می دهند.

شما می توانید با یک سرچ کوچک در اینترنت نسبت به آشنایی با مراکز فروش ایزوگام در لویزان بهره مند شوید.

این فروشگاه ها معمولا از برندهای شناخته شده و صادراتی و با آرم و ابعاد استاندارد، همچنین با پایین ترین قیمت در کنار باکیفیت ترین ایزوگام در منطقه ی لویزان در حال فعالیت هستند.

 

قیمت ایزوگام در لویزان

 

قیمت ایزوگام همراه با نصب هرگونه ایزوگام در لویزان و تهران یا سایر شهرها، بسته به نوع و کیفیتی که دارد متفاوت می باشد.

قبل از نصب ایزوگام مرحله ی قیر وجود دارد که قیمتی جدا از ان را محاسبه می کند.

هزینه ای در جهت کندن ایزوگام های کهنه وجود دارد که اگر داشته باشد این هزینه را نیز بر هزینه های دیگرش باید افزود.

مورد دیگر این است که هزینه ی نصب ایزوگام برای متراژهای مختلف، متفاوت است و هرچه متراژ بیشتر باشد قیمت نصب آن کمتر است.

در کنار تمامی این ها، هزینه های ایاب و ذهاب، حمل و نقل مصالح، نظافت سطح، جابجایی کولرها و دیش ها هم وجود دارد که اکثر مراکز این موارد را به صورت رایگان انجام می دهند.

بنابراین همان طور که متوجه شدید قیمت ایزوگام با توجه به کیفیت ایزوگام انتخابی و نحوه ی نصب آن بستگی دارد.

برای خرید ایزوگام بسیار احتیاط کنید تا یک وقتی ایزوگام های نامرغوب با برندهای مشابه را دریافت نکنید و این موضوع سبب ضرر شما در این مورد شود.

 

نصب ایزوگام به همراه بیمه نامه معتبر

 

نصب ایزوگام همان طور که در ظاهر کاری آسان به نظر می آید، درواقع این گونه نمی باشد.

شایان ذکر است است که در رابطه با نصب و اجرای ایزوگام حتما پیشنهاد می شود که از متخصصین و افراد کارآزموده در این صنعت استفاده نمایید.

نصب ایزوگام بهتر است همراه با بیمه نامه های معتبر انجام شود تا اگر ایراد و اشکالی در آن به وجود آمد به راحتی و بدون صرف هزینه نسبت به برطرف کردن ایراد اقدام کرد.

بیمه نامه ها به افراد این اطمینان را می دهند که ایزوگام خریداری شده از کیفیت خوبی برخوردار است که تولید کننده با خیالی راحت برای مدتی مثلا ده سال آن را بیمه می کند.

Rate this post

Comments are disabled.