ایزوگام در قیطریه

در گذشته و تا چند سال پیش، سقف ساختمان ها و مکان هایی که رطوبت بالایی داشت، به شکل سنتی عایق سازی می شد. این شیوه های سنتی همیشه پاسخگو نبود و خیلی از مواقع هم هزینه های گزاف بسیاری را به همراه داشت. تا زمانی که ایزوگام به بازار فروش آمد.

ایزوگام در واقع یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده. این لایه مقاوم در برابر نم و رطوبت، نیاز به حرارت بالا دارد تا به سطح سقف ساختمان بچسبد. طول عمر میانگین ایزوگام ها چیزی حدود 10 سال است.

بد نیست، لایه های تشکیل دهنده ایزوگام را هم بشناسید:

  • لایه پلی اتیلن
  • قیر، پلیمر و مواد افزودنی از این قبیل
  • لایه الیاف پلی استر
  • الیاف شیشه یا تیشو
  • لایه پلی اتیلن یا پودر معدنی یا فویل آلومنیوم

بد نیست بدانید که این لایه ها از زیر به رو نام برده شده اند.

حال که ایزوگام را شناختید، وقت آن رسیده که با مشخصات یک ایزوگام خوب آشنا شوید.

 

ایزوگام خوب چه مشخصاتی دارد؟

هر کالا و محصولی در بازار فروش، از سطوح کیفی مختلفی برخوردار هستند. ایزوگام هم از این قاعده مستثنا نیست و می توان گفت که از کیفیت عالی تا کیفیت بد آن در بازار فروش با قیمت های مختلف قابل خریداری می باشد که هر یک عمر مفید متفاوتی دارند.

اما هیچکس به دنبال خرید ایزوگام کم کیفیت نیست و هر خریداری هزینه می کند تا به بهترین ها دسترسی پیدا نماید.

خیلی ها به خاطر آشنا نبودن با ایزوگام، گول فروشندگان سوء استفاده گر را می خورند. برای همین توصیه می شود قبل از مراجعه به فروشگاه عرضه ایزوگام، اول از هر چیز برای بالا بردن سطح آگاهی خود اقدام نمایید.

راه های زیادی پیش روی شماست تا پروسه خرید را برایتان آسان تر سازد، اما ما وظیفه خود دانستیم که از مشخصات ایزوگام درجه یک سخن به میان آوریم:

  1. ایزوگام خوب دارای دو لایه است.
  2. یک ایزوگام خوب نشان استاندارد ملی دارد.
  3. یک ایزوگام خوب باید سالم بوده و شکستگی نداشته باشد.
  4. در ساخت ایزوگام خوب، از پودر های معدنی و غیر پلیمری استفاده نشده و تماماً دارای لایه های پلیمری و قیر هستند.

و مشخصات دیگری از این قبیل که همگی نشان دهنده سطح کیفیت بالای ایزوگام مورد نظر هستند.

ایزوگام در قیطریه

نحوه تست ایزوگام استاندارد چگونه است؟

خیلی از افراد به بررسی این مشخصات بسنده نکرده و تمایل دارند برای اطمینان از کیفیت، تست هایی را روی ایزوگام انجام داده تا به کیفیت خوب و استاندارد بودن آن پی ببرند.

نحوه تست ایزوگام استاندارد عبارت است از:

  • بوییدن آن: اگر بوی نامطبوعی نداشت، کیفیت خوبی دارد.
  • لمس آن: با دست کشیدن روی ایزوگام و عدم رنگ دهی آن، متوجه کیفیت خوب ایزوگام خواهید شد.
  • کشیدن آن: کشیدن ورق ایزوگام به دو طرف در صورتیکه پارگی به همراه نداشته باشد، نشان دهنده کیفیت خوب ایزوگام می باشد.

یکی دیگر از تست هایی که انجام آن کاملاً سطح کیفیت ایزوگام و استاندارد بودن یا نبودنش را مشخص می کند، تست دمای آن می باشد. به این صورت که تکه ای از ایزوگام را به مدت دو ساعت فریزر قرار می دهید. بعد از آن، ایزوگام را تا 120 درجه خم می کنید. در صورتیکه ایزوگام دچار مشکل نشده و نشکند، دارای کیفیت عالی می باشد.

 

بهترین مارک ایزوگام های پلیمری کدام می باشد؟

برای خرید و فروش ایزوگام های پلیمری، توجه به مارک بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا در بازار فروش مارک های زیادی به چشم می خورد که برخی برای شرکت های تازه تاسیس و شناخته نشده ای بوده و برخی دیگر محصول تولیدی برند های مطرح بازار می باشند.

برای اینکه بتوانید بهترین مارک ایزوگام های پلیمری موجود در بازار فروش را بشناسید، در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره کرده ایم:

  • ایزوگام بام گستر کد 117
  • ایزوگام جنت دلیجان
  • ایزوگام پشم شیشه
  • ایزوگام سالار بام دلیجان

این تولیدی ها محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کنند که جدای از ایزوگام تک لایه و ایزوگام دو لایه است. مانند ایزوگام طرح دار و غیره.

 

چگونگی خرید ایزوگام مرغوب در بازار

در خصوص چگونگی خرید ایزوگام مرغوب در بازار ایران، پیشنهاد های زیادی وجود دارد. اما بهترین آن که خیال مشتری را هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مطمئن می سازد، خرید از کارخانه تولیدی ایزوگام است و نمایندگی فروش آن. حال فرق نمی کند نمایندگی فروش ایزوگام در بازار مجازی باشد و یا حقیقی.

خوبی خرید از این مراکز این است که می توان از شرکت ضمانت نامه کتبی دریافت کرد و همچنین بیمه نامه معتبر برای ایزوگام درخواست نمود.

خرید از عاملان فروش، چنین مزیت هایی نخواهد داشت.

 

قیمت ایزوگام در قیطریه چه نرخی دارد؟

قیمت ایزوگام در قیطریه بسته به برند محصول، نوع آن، خدمات پس از فروش و مواردی از این قبیل متفاوت می باشد.

هر چه کیفیت ایزوگام بهتر باشد، قیمت فروش آن در بازار بالا تر خواهد بود. این مسئله در رابطه با خدمات پس از فروش هم صادق می باشد. اگر قرار است ایزوگامی را خریداری کنید که خیالتان از بابت خدمات پس از فروش آن راحت باشد، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

 

دفتر فروش و نصب انواع ایزوگام با بیمه نامه

در سایت های سفارش اینترنتی ایزوگام که زیر نظر تولیدی ها فعالیت می کنند، راه های ارتباطی با دفتر فروش انواع ایزوگام قرار گرفته است تا خریداران بتوانند از مشاورین فروش راهنمایی بگیرند.

اصولاً دفاتر فروش برای جلب مشتریان، از درجه کیفی محصولات و خدماتی که پس از فروش ارائه می کنند صحبت می نمایند. این خدمات رایج ارائه شده توسط شرکت های عرضه ایزوگام عبارت است از:

  • نصب ایزوگام
  • اجرای ایزوگام
  • ارائه بیمه نامه
  • ارائه ضمانت نامه

شرایط خرید در هر یک از مراکز فروش متفاوت می باشد. برخی تنها به صورت نقدی کار کرده و برخی دیگر امکان خرید شرایطی را برای مشتریان ممکن می سازند.

Rate this post

Comments are disabled.