ایزوگام در عباس آباد یکی از ارزان ترین راه حفاظت ساختمان از نم و رطوبت است. شرکت هایی مانند ایزوگام نوین هستند که می توانید نصب ایزوگام خود را در عباس اباد به آن بسپارید تا متخصصان حرفه ای ایزوگام کار، به محل ساختمان شما اعزام شوند.

اگر می خواهید خانه ای با عمر طولانی داشته باشید و با خیالی راحت، سالها در آن زندگی کنید، ایزوگام کردن خانه یکی از راه های آن است.
شرکت ایزوگام نوین چندین متخصص ایزوگام کار در عباس اباد دارد که با ساختمان مسکونی زیادی در شهر های عباس اباد کار کرده اند. در صورت تماس با شرکت ایزوگام نوین، مطمئن باشید با یک تیم حرفه ای ایزوگامی ارتباط برقرار کرده اید تا خانه شما را از رطوبت حفظ کنند.

خرید ایزوگام با کیفیت در عباس اباد چه تاثیری در عایق بندی دارد؟

نفوذ و نشت آب به سقف، دیوارها و قسمت های دیگر سبب آسیب جدی به ساختمان می شود. قسمت های دیگر ساختمان مانند سرویس بهداشتی و آشپزخانه هم باید عایق بندی بشوند. اما همه محصولات ایزوگامی موجود در بازار، کیفیت خوبی ندارند. ایزوگام بی کیفیت، خیلی زود رو به فرسودگی می رود. ضمنا احتمال نفوذ و نشت آب و ترک خوردگی محصول ایزوگامی بی کیفیت بیشتر است.

بنابراین نصب یک ایزوگام با کیفیت و مرغوب، می تواند عمر سازه را افزایش دهد. اگر شما هم قصد خرید ایزوگام را دارید می توانید با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیرید.
بعد از اینکه ایزوگامی با کیفیت خریدید، مهم ترین کار انتخاب یک نصاب ایزوگام خوب است. نصاب ایزوگام در کچب ویژگی هایی دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

ویژگی های یک نصاب ایزوگام خوب

⦁    یک نصاب ایزوگام در عباس آباد خوب بایستی از تجهیزات ایمنی و فنی لازم برخوردار باشد و برای نصب کردن ایزوگام، از ابزارهای کاملی استفاده کند.
⦁    از تجهیزات با کیفیت و ایمنی بالا استفاده کند. چون با شعله گاز سر وکار دارد، احتمال آتش سوزی تجهیزات پلاستیکی و غیر ایمن وجود دارد.
⦁    از دستکش، به هنگام نصب کردن ایزوگام استفاده کند.
⦁    کفش نصاب ایزوگام هم باید ایمن باشد. کف کفش باید صاف باشد تا به ایزوگام آسیبی وارد نشود.
⦁    قبل از اینکه نصاب، ایزوگام را نصب کند، باید سطح زیر ایزوگام را از هر نوع اجسام اضافی و آلودگی کاملا تمیز  و پاک کرد.
⦁    وقتی که ایزوگام را نصب می کند باید میزان حرارت لازم برای چسبندگی ایزوگام به سطوح صاف و زاویه دار را رعایت کند.

اهمیت نصب ایزوگام در عباس آباد

اگر یک بار هم دیده باشید که از سقف به داخل ساختمان شما، آب نشت می کند، به این مشکل بزرگ پی خواهید برد! چون حتی یک نشتی کوچک و جزئی هم می تواند خسارت و خرابی زیادی به بار بیاورد. از یک طرف، پوسته پوسته شدن سقف، ریختن گچ آن و نم روی دیوار، و کثیف شدن مبلمان و لوازم منزل از طرف دیگر برای اهل خانه مشکل ایجاد می کند.

اول باید علت نشتی را پیدا کرد. شاید لوله ای پوسیده باشد که ساختمان نم گرفته یا ایزوگام پشت بام و عایق بندی سقف خراب شده است.!
با توجه به موارد گفته شده، نصب ایزوگام در شمال باید انجام شود؛ آن هم به صورت تخصصی و اصولی، تا کار به صورت با کیفیت انجام شود و نم و رطوبتی به سقف داخل منزل نفوذ نکند.

نصب ایزوگام خود را به ایزوگام نوین بسپارید…

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *