ایزوگام در شمیران

ایزوگام در شمیران
ایزوگام در شمیران

 

در قدیم سقف ساختمان ها را برای مقاوم سازی در برابر برف و باران به شکل سنتی عایق سازی می کردند. اما امروزه افراد متوجه شده اند که عایق سازی به شیوه سنتی طول عمر چندانی نداشته و برای همین باید راه جدیدی یافت.
ایزوگام ها که چند سالی است در بازار ایران پرفروش شده اند، عایق سازی مدرن و جدید هستند که اگر به بهترین حالت نصب و اجرا گردند، طول عمر زیادی خواهند داشت.
در این تاپیک، قرار است درباره ایزوگام در شمیران صحبت کرده و برخی از برند های آن را معرفی نماییم.

معرفی ایزوگام استاندارد
اغلب می دانید که ایزوگام چیست. اما برای کسانیکه نمی دانند ایزوگام چه می باشد، باید گفت که این عایق مشتقات تهیه شده از قیر و نفت است که تحت حرارت بالا به سقف ساختمان ها می چسبد و گاهاً از آن در عایق سازی دیگر بخش های ساختمان هم استفاده می شود.
ایزوگام برای اینکه طول عمر زیادی داشته باشد و عمر مفید آن به 10 سال برسد، باید تمامی نکات استاندارد جهانی در خط تولید آن رعایت شود.
در کل می توان گفت که ایزوگامی استاندارد بوده که یک سری از مشخصات و المان ها در تولید آن رعایت شده باشد. این مشخصات می توانند موارد زیر باشند:
وزن رول ایزوگام که در حالت استاندارد باید بین 37 تا 42 کیلوگرم متغیر باشد.
ضخامت ورق ایزوگام که در استاندارد ترین حالت ممکن، ضخامت بایستی برابر با 3 الی 4 میلیمتر باشد.
ابعاد ایزوگام که در حالت عادی و استاندارد باید طولی برابر با 10 متر و عرضی برابر با 1 متر داشته باشد.
برای اینکه بتوانید ایزوگام خوبی بخرید، لازم است راه های تست کیفیت آن را بلد باشید. یعنی:
مقاومت کششی آن را تست نمایید.
میزان جذب آب توسط آن را بررسی کنید.
میزان مقاومت ایزوگام در برابر اشعه یو وی تست شود.
پایداری حرارتی را اندازه گیری نمایید.
مقدار انعطاف پذیری ایزوگام در سرما را مورد بررسی قرار دهید.

 

ایزوگام در شمیران:

 

راه های خرید ایزوگام مرغوب در شمیران
تنوع راه و روش های خرید ایزوگام مرغوب در شمیران بسیار زیاد است و هر کسی با در نظر گرفتن شرایط خویش و اولویت هایش می تواند پروسه خرید را پیش گیرد.
اگر کارخانه تولیدی را برای خرید مستقیم انتخاب می کنید، بایستی بدانید که در صورتی این روش مناسب است که قصد خرید عمده رول های ایزوگام برند مورد نظر را داشته باشید. در غیر این صورت هزینه و زمان مصرفی این روش آنقدر زیاد است که برای خرید های خرد چندان مقرون به صرفه نیست.
یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید خرد و جزئی ایزوگام توسط خریدار، خرید از نمایندگی های رسمی در سطح کشور است. کمتر برندی دیده می شود که در شهر های مختلف به منظور فروش بیشتر دارای نمایندگی رسمی نباشد.
جدید ترین شیوه خرید در میان راه های متنوع، خرید اینترنتی ایزوگام درجه یک می باشد. این شیوه خرید به خاطر هزینه و زمان حداقلی که به خود اختصاص می دهد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و خیلی از خریداران را به سمت خود کشیده است. البته این به شرط آن است که سایت معتبر و خوبی را برای خرید برگزینید. هر چند که این روز ها به خاطر مدیریت بالای فضای مجازی، تعداد سایت های فیک و غیر اصل به حداقل رسیده و افراد با اطمینان بیشتری می توانند خرید و فروش ایزوگام را بدون حضور در محل و اینترنتی انجام دهند.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام در شمیران
قیمت ایزوگام در بازار فروش همانند قیمت دیگر کالا ها مدام در حال نوسان است و این به خاطر شرایط نا بسامانی می باشد که بازار اقتصاد ایران دارد.
اما در کل اگر شرایط بازار اقتصاد هم ثبات داشت، باز هم هر از گاهی قیمت ایزوگام در شمیران ممکن بود با نوساناتی همراه باشد که این به خاطر عوامل تاثیرگذار بر قیمت بود.
برخی از این عوامل موثر بر قیمت ایزوگام در بازار فروش به شرح زیر هستند:
نوسان قیمت خرید مواد اولیه مصرفی در تولید ایزوگام، تاثیر قابل توجهی بر قیمت نهایی محصول دارد.
تغییر نرخ خرید و فروش کالا های وابسته به ایزوگام را نمی توان وابسته به قیمت فروش ایزوگام در بازار ندانست.
هزینه هایی که برای نگهداری، تعمیر و خرید دستگاه های تولیدی در کارخانجات ایزوگام سازی اختصاص پیدا می کند، بی شک دارای نوسان می باشد.
بخشی از مواد اولیه مصرفی که وارداتی هستند، با افزایش و یا کاهش قیمت ارز ممکن است نوسان قیمت داشته باشند که تاثیرشان بر قیمت نهایی ایزوگام را نمی توان نادیده گرفت.
و غیره.

بهترین دفتر فروش ایزوگام مارک معتبر در تهران
در مناطق مختلف تهران، نمایندگی ها و دفاتر فروش ایزوگام مارک معتبر فعالیت دارند. مثلاً نمایندگی و دفتر فروش ایزوگام از برند های زیر در شمیران تهران می باشد:
ایزوگام پشم شیشه
ایزوگام جنت دلیجان
ایزوگام سالار بام دلیجان
ایزوگام بام گستر
و برند هایی از این قبیل که هر یک عرضه کننده انواع ایزوگام ها از قبیل ایزوگام تک لایه، ایزوگام دو لایه، ایزوگام ساده، ایزوگام طرحدار و غیره می باشد.
اگر می خواهید از طریق این دفاتر فروش خرید خود را ثبت کنید، باید بدانید که در این دفاتر، محصولات کد گذاری شده اند. مثلاً در ایزوگام بام گستر، باید ایزوگام مورد نظر خود را با عنوان ایزوگام بام گستر کد 117 ثبت نمایید.
بعد از دقت در انتخاب ایزوگام، توصیه می شود به خدماتی که تولید کننده یا دفتر فروش آن ارائه می دهد دقت نمایید. نصب ایزوگام و اجرای ایزوگام از پیش پا افتاده ترین خدماتی است که هر فروشنده بایستی ارائه نماید.
از دیگر خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:
مشاوره فروش رایگان
ارائه ضمانت نامه کتبی
ارائه بیمه نامه اصلی
و خدماتی از این قبیل که در خرید باید بدان توجه ویژه ای کرد.
آیا شما برند معتبر بازار فروش ایزوگام را کدام برند می دانید؟ آیا دلیل اعتبار این برند را مطلع هستید؟

Rate this post

Comments are disabled.