ایزوگام در اکبرآباد

ایزوگام در اکبرآباد
ایزوگام در اکبرآباد

 

درباره ایزوگام بیشتر بدانیم
قبل از این که ایزوگام تولید شود اغلب مردم به منظور عایق بندی سطوحی مانند پشت بام و کف محل در مقابل رطوبت و نم و البته نشت آب از مخلوط قیر مایع با گونی نخی استفاده می کردند که هنوز هم در بسیاری موارد از آن استفاده می شود. ایزوگام در ایران تقریبا 50 سال پیش در کارخانه های صنعتی داخلی و به دست توانمند تولیدکنندگان داخلی و کاملا به حالت بومی با به کارگیری دانش و نوآوری روز تولید شد. این محصول با استفاده از ترکیبات نفتی و نیز پتروشیمی در داخل ایران تولید می شود. در اوایل تولید ایزوگام، این محصول از نظر ساختاری کاملا ساده تر از ایزوگام امروزی بود ولی با تلاش متخصصین در این عرصه و پیشرفت در زمینه صنعت پتروشیمی و در امتداد آن بیشتر شدن تنوع در تولیدات جانبی مواد خام، ایرادات اولیه در ساخت ایزوگام رفع شد و ساختار جدید بر اساس نیازهای امروز به روز رسانی شد. به طوری که امروزه شاهد عایقی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر رطوبت و نم می باشیم.
امروزه با اطمینان کامل می توان گفت که ایزوگام بهترین نوع عایق رطوبتی برای استفاده در کف سطوحی که آبگیر است و نیز در پشت بام می باشد.

 

ایزوگام در اکبرآباد:

در مورد ایزوگام در اکبرآباد می توان اشاره کرد که از ایزوگام می توانیم به منظور عایق بندی همه مکان ها و بر روی سطوحی که ایزوگام در آنها قابل نصب و اجرا باشد استفاده کرد. از جمله مواردی که می توان از ایزوگام برای عایق کاری در آنها استفاده کرد، سطوح ایرانیتی سیمانی، پشت بام بناها، در موقع پی ریزی سازه، سطح سرویس بهداشتی، آب بندی مخزن ها، استخرها، کانال های آب و تونل ها، به عنوان عایق محافظتی لوله های صنعتی از قبیل لوله انتقال گاز و آب، کارگاه های صنعتی، سوله ها و دامداری ها می باشد.
برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام در اکبرآباد بایستی به نکاتی توجه نمایید که البته متخصصین شرکت ایزوگام نوین همواره آماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما عزیزان در این رابطه در نمایندگی های خود در اکبرآباد می باشند. شرکت ایزوگام نوین در این راستا توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب نموده و رضایت آنها را به دست آورد. یاد آور می شویم که با وجود این که تمام مراحل نصب ایزوگام بسیار خوب و با کیفیت مطلوب و به دست بهترین شرکت ایزوگام انجام شود، برای این کار از افراد متخصص و خبره نیز استفاده شود. در صورتی که از جنس مرغوب ایزوگام استفاده نشود نتیجه کار مطلوب و مورد قبول نخواهد بود. از جمله مرغوب ترین برندهایی که در ایزوگام وجود دارد می توان به ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام سالار بام دلیجان، ایزوگام دو لایه و درجه یک، ایزوگام بام گستر کد117، ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام درجه یک دلیجان و ایزوگام طرحدار اشاره نمود. شرکت ایزوگام نوین شما را در انتخاب درست چه در مرحله فروش و چه در مرحله نصب و اجرا راهنمایی خواهد کرد. آنچه در انتخاب یک کالا از سوی مصرف کننده تاثیرگذار است علاوه بر کیفیت آن، برخورداری از پایین ترین قیمت ممکن است که مشاوره با شرکت ایزوگام نوین می تواند یاری رسان شما در این مورد باشد. از جمله مواردی که بایستی در هنگام خرید ایزوگام در اکبرآباد به آنها توجه شود می توان به نکات زیر در حالت کلی اشاره نمود:
1- ایزوگام باید از نشان استاندارد برخوردار باشد.
2- ایزوگام را از شرکت صاحب نام و شناخته شده و برند معتبر تهیه نمایید.
3- ایزوگام از نظر شکل فیزیکی و ظاهر مناسب و مطلوب باشد.
4- توجه نمایید که در سطح ایزوگام خریداری شده، هیچ گونه پوسیدگی وجود نداشته باشد.
5- ایزوگام مناسب از نظر کششی از قدرت بالایی برخوردار است.
قسمت مهم کار ایزولاسیون را نصب عایق رطوبتی یا به عبارتی نصب ایزوگام تشکیل می دهد. به عبارت ساده تر در صورتی که نصب ایزوگام به صورت استاندارد و صحیح انجام نشود حتی اگر از مرغوب ترین نوع ایزوگام هم استفاده شود، موفق به برآوردن نیاز مصرف کننده نخواهید شد. در کشور عزیزمان ایران غالبا به روش اتصال کامل سطح زیرین با عایق رطوبتی عمل می شود.
باید توجه داشته باشید که بعد از خرید ایزوگام و نصب ایزوگام بر روی سطوح در حالت عادی و متعارف آن و در زمانی که عملیات نصب به درستی انجام شده باشد ایزوگام ممکن است بین 8 تا 10 سال عمر مفید داشته باشد. البته بعضی از عوامل ممکن است بر روی این مدت زمان تاثیر گذاشته و آن را کاهش دهند. بعد از سپری شدن عمر ایزوگام باید اقدام به تعمیر و لکه گیری آن نمود. ایزوگام اغلب در قسمت هایی که بر روی آن اجسام سنگین و یا تیز گذاشته شده است نیاز به تعمیر دارد. در تعمیر و لکه گیری ایزوگام نیاز به ایزوگام دوباره سطح نیست و فقط باید محل هایی را که ایزوگام در آنها دچار آسیب شده است، ترمیم نمود. بر اساس مطالب گفته شده می توانیم ذکر کنیم که هزینه نصب ایزوگام و هزینه تعمیر آن یکی نیست و این دو امری کاملا متفاوت می باشد. از جمله عوامل موثر در قیمت لکه گیری و تعمیر ایزوگام می توان به وزن رول مصرفی، جنس ایزوگامی که استفاده می شود و ضخامت و تعداد لایه های استفاده شده اشاره نمود. البته اجرت نصاب ایزوگام هم با توافق طرفین محاسبه می شود.
در مورد نصب ایزوگام در اکبرآباد باید به پاره ای موارد اشاره نماییم:
1- در صورتی که بر روی سطحی که قرار است عایق کاری انجام دهیم ترک هایی به عرض بیش از یک سانتیمتر وجود داشته باشد قبل از نصب ایزوگام حتما توسط خمیر ماستیک و یا سیمان آنها را پوشش دهید و اگر از آستر و درزگیر استفاده کرده اید حتما باید بعد از خشک شدن آنها اقدام به نصب ایزوگام نمود.
2- در مواقعی که سطح مورد نظر شوره بسته باشد و یا این که به اندازه کافی صیقلی نباشد مجاز به استفاده از خمیر پرایمر به اندازه 500 گرم به ازائ هر متر مربع می باشید.
3- در صورت استفاده از خمیر پرایمر باید تا خشک شدن کامل آن صبر نمایید و زمانی که خمیر دیگر به دست نچسبید می توانید بقیه مراحل نصب را ادامه دهید.

Rate this post

Comments are disabled.