نمایندگی ایزوگام بام گستر 117

نمایندگی ایزوگام بام گستر 117
نمایندگی ایزوگام بام گستر 117

 

ایزوگام عایق رطوبتی بسیار بادوام است که می تواند جلوی نفوذ هر گونه رطوبت را به سطوح گوناگون گرفته باشد.
امروزه در بسیاری از پروژه ها، از انواع ایزوگام به عنوان عایق رطوبت استفاده می شود. طبیعی است که استفاده از ایزوگام های نامرغوب، می تواند منجر به خسارات سنگین و خرابی های زیادی برای برخی پروژه ها گردد.
در اینجاست که خریداران ایزوگام، بایستی توانسته باشند تا ضمن شناخت بهترین برندهای ایزوگام موجود در بازار، از نمایندگی های معتبر فروش خرید کرده باشند.
شایان ذکر است که شناخت ایزوگام درجه یک و استاندارد، تنها توسط کارشناسان این حوزه امکان پذیر است، اما آگاهی از برخی استاندارهای یک ایزوگام مرغوب، می تواند به خریدی آگاهانه، به مشتریان، کمک شایانی نموده باشد.
آیا می دانید که چگونه می توان در شهر بزرگی مانند تهران که در آن واسطه ها و تبلیغات زیاد است، بهترین برند ایزوگام را با بهترین قیمت ممکن خریداری کرد؟
آیا می دانید که در منطقه نیاوران تهران، ایزوگام چه نرخ قیمتی داشته و کدام نمایندگی های فروش ایزوگام، به تأمین نیاز بازارهای این منطقه از تهران بزرگ نیز پرداخته اند؟
کافیست تا پایان این مطلب همراه ما بوده تا ضمن آشنایی انواع ایزوگام شرکت بام گستر 117 دلیجان، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت این ایزوگام را تجربه نمایید.

آشنایی با ایزوگام بام گستر 117
امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع عایق رطوبتی یا ایزوگام در کشور ما، شرکت ایزوگام بام گستر با کد ثبت 117 می باشد.
این شرکت در قریب به 25 سال است که در زمینه تولیدات انواع عایق فعالیت داشته و توانسته با بکارگیری ماشین آلات مجهز و مواد اولیه درجه یک، کیفیت خوبی از انواع ایزوگام را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشد.
از جمله انواع ایزوگام های تولیدی شرکت بام گستر دلیجان می توان به این موارد اشاره کرد:

ایزوگام فویل دار

ایزوگام پودری

در این میان ایزوگام فویل دار شرکت بام گستر، تشکیل شده از یک لایه پلی استر و یک لایه تیشو اندود شده با قیر می باشد که از پوشش آلومینیومی برخوردار بوده هست.
و در طرف مقابل هم ایزوگام های پودری تولیدی در شرکت بام گستر، از یک لایه تیشو اشباع شده از قیر تشکیل شده اند.
هر کدام از این ایزوگام ها، دارای مشخصات و ویژگی های منحصربفردی بوده و می توانند با کاربرد های گوناگون، مناسب باشند.
ایزوگام های بام گستر کد 117 برای آن دسته از خریدارانی که خواهان کیفیت عالی، دوام بالا و قیمت مناسب از یک ایزوگام هستند، گزینه بسیار خوبی می باشند.
در واقع به مشتریان و خریداران ایزوگام خصوصا در منطقه نیاوران تهران، توصیه می گردد که بجای خرید یک ایزوگام بی کیفیت که هزینه های تعویض و یا تعمیر بر روی دست آن ها به جای می گذارد، خرید ایزوگام بام گستر را تجربه نمایند.

قیمت ایزوگام بام گستر چه نرخی در بازار دارد؟

اگر چه استاندارد و مرغوب بودن ایزوگام از اهمیت بسیار جدی برای کاربران و خریداران برخوردار بوده، اما نمی توان از نقش قیمت ایزوگام در انتخاب و خرید آن، چشم پوشی نمود.
در ابتدا خریداران و مشتریان ایزوگام باید بدانند که قیمت ایزوگام با توجه به چه فاکتورهایی می تواند تغییراتی را داشته باشد.
یا بهتر است بگوییم که قیمت ایزوگام به خصوص قیمت ایزوگام بام گستر در بازار، می تواند وابسه به فاکتورهای ذیل باشد:
وجود الیاف تیشو در ایزوگام

فویل آلومینومی ایزوگام

الیاف پلی استر

شرایط جوی

مکان نصب ایزوگام

قیمت قیر و مواد اولیه

در ادامه مختصرا پیرامون هر یک از موارد فوق توضیحاتی را عنوان خواهیم نمود.
شایان ذکر است که برای تولید ایزوگام، از مواد اولیه ای با نام تیشو یا الیاف پشم شیشه استفاده می گردد. قیمت این الیاف، با توجه به نوسانات ارزی، تغییرات زیادی داشته و می تواند یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار در قیمت ایزوگام باشد.

نمایندگی ایزوگام بام گستر 117

فویل آلومینیومی هم در لایه خارجی ایزوگام بکار گرفته شده و در واقع وظیفه طرح بخشیدن و زیبایی ایزوگام را بر عهده دارد.
امروزه از طرح های گوناگونی برای تولید انواع ایزوگام طرح دار استفاده می کنند مانند، طرح های آجری، چمنی، شش ضلعی، سنگ ریزه ای، طرح چوب، سنگ و غیره.
غالب فویل های آلومینیومی موجود در بازار، وارداتی بوده و قیمت این فویل ها هم با توجه به نوسانات ارزی، تغییر کرده و می تواند مستقیما در قیمت ایزوگام تأثیر گذاشته باشد.
از آنجا که قیر یکی از مواد اولیه مصرفی در تولید ایزوگام بوده، تغییر قیمت قیر در طول یک سال می تواند در قیمت ایزوگام، نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
در حال حاضر کارخانجات تولیدی ایزوگام، از انواع قیر پالایشگاهی و قیر دمیده جهت تولید انواع ایزوگام استفاده می کنند.
حال که با عوامل موثر در قیمت ایزوگام آشنا شدید، آیا می دانید که چگونه می توان ایزوگام بام گستر اصل را در بازار شهر بزرگی مانند و در منطقه ای مانند نیاوران خریداری کرد؟

 

نمایندگی ایزوگام بام گستر 117:

 

از کجا ایزوگام بام گستر مرغوب و اصل بخرم؟

حتما می دانید که با توجه به مصرفی بودن ایزوگام در پروژه های گوناگون، تقریبا بازار فروش این عایق در تمامی ایام سال، پر رونق و پرمخاطب بوده هست.
این موضوع اگر چه می تواند دسترس پذیری ایزوگام را افزایش داده باشد، اما می تواند بازار دلالی و واسطه گری را نیز افزایش بدهد و شاهد عرضه کنندگان ناشناخته در بازار باشیم.
خرید ایزوگام اصل و مرغوب، می تواند تضمین کننده عدم نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی باشد و بر عکس این قضیه می تواند خرابی های زیادی به بار آورد.
شما خریداران ایزوگام، می توانید با شناخت نمایندگی های معتبر فروش مستقیم ایزوگام، یک ایزوگام درجه یک و مرغوب را با بهترین قیمت ممکن که زیر قیمت بازار هم هست را تهیه نموده باشید.

مزایای خرید از نمایندگی ایزوگام بام گستر چیست؟

بیایید به طور خلاصه بگوییم که اگر خریداران ایزوگام بام گستر بتوانند این ایزوگام را از نمایندگی های رسمی فروش بخرند، چه مزایایی شامل حال آنان می گردد.
با خرید اینترنتی انواع ایزوگام بام گستر کد 117 از طریق نمایندگی اصلی فروش در بازار تهران و نیاوران، خریداران از مزایای ذیل بهره مند می شوند:

خرید مستقیم ایزوگام از درب کارخانه

خرید ایزوگام با قیمت روز بازار

خرید بدون هیچ واسطه

ثبت سفارش بدون نیاز به مراجعه حضوری و کاهش هزینه های رفت و آمدی

دریافت مشاوره های رایگان و لازم قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه

خرید ایزوگام همراه با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر

امکان دریافت خدمات نصب ایزوگام بر روی انواع سطوح توسط نصابان حرفه ای این نمایندگی با قیمت مناسب

چرا برای یکبار هم که شده، انواع ایزوگام استاندارد را از این مجموعه خریداری نمی کنید؟

سفارش انواع ایزوگام استاندارد همراه با خدمات نصب در نیاوران

 

نمایندگی ایزوگام بام گستر 117

در حال حاضر این امکان فراهم شده تا خریداران انواع ایزوگام بام گستر در نیاوران، بتوانند خریدی آسان و کاملا اقتصادی را به انجام برسانند.
ایزوگام های فویل دار، پودری و طرح دار شرکت بام گستر، هم اکنون با قیمت درب کارخانه و همراه با خدمات نصب در منطقه نیاوران و سایر نقاط تهران، به عرضه می رسند.
با خرید اینترنتی ایزوگام از طریق این مجموعه، مشتری دائم و با ایمان آن می گردید، یعنی علاوه بر اینکه خودتان خرید می کنید، با خودتان مشتری هم می آورید.

Rate this post

Comments are disabled.