آسفالت در تهرانپارس

آسفالت در تهرانپارس
آسفالت در تهرانپارس

 

شرکت یزوگام نوین با 25 سال سابقه کار در زمینه آسفالت معابر خیابان اتوبان، کوچه و پارکینگ در تهرانپارس آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز است. هم اکنون با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش آسفالت در تهرانپارس ثبت کنید. علاوه بر این مشاورین ما در 24 ساعت آماده پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه آسفالت ، هزینه اسفالت و نحوه اجرا آسفالت در استان تهران به ویزه منطقه تهرانپارس و سایر سوالات شما در زمینه آسفالت هستند.

متخصصین شرکت ایزوگام نوین با استفاده از بهترین و به روز ترین ابزار مبادرت به آسفالت کوچه ، محله و حیاط و خیابان شما می کنند. خوب است بدانید در بحث آسفالت مهارت فنی تکنسین اجرایی حرف اول را میزند از این رو با انتخاب شرکت ایزوگام نوین دیگر نگران کیفیت اجرای آسفالت نباشید.

هم اکنون برای ثبت سفارش آسفالتکاری، زیر سازی آسفالت، پیمانکاری آسفالت و قیر سازی آسفالت در تهرانپارس با ما تماس بگیرید.

09123495288

09353495288

تمام مراحل اجرای آسفالت در شرکت ایزوگام نوین به صورت مکانیزه و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلان به زور انجام می‌شود. مواد مورد استفاده در شرکت ایزوگام نوین در محدوده تهرانپارس از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد حال حاضر دنیا هستند که قابل رقابت با نمونه خارجی است. از طرفی کادر مجرب و با تجربه شرکت ایزوگام نوین در تهرانپارس با سابقه بالایی که دارند در سریع ترین زمان ممکن کار اجرای آسفالت را انجام می‌دهند. ما خدمات خود را تضمین میکنیم. زیرا وامدار اعتماد شما همشهریان عزیز هستیم.

شرکت ایزوگام نوین با استفاده از بهترین مواد و مصالح که حال تلاش تولید کنندگان داخلی است اقدام به اجرای تمام مراحل آسفالت کوچه ، محله و حیاط و خیابان شما می‌کنند. از این رو با انتخاب شرکت ایزوگام نوین دیگر نگران کیفیت آسفالت محله، کوچخ، پارکینگ و خیابان نباشید.

هم اکنون برای ثبت سفارش آسفالتکاری، زیر سازی آسفالت، پیمانکاری اسفالت و قیر سازی آسفالت در محدوده تهرانپارس با ما تماس بگیرید.

09123495288

09353495288

 

آسفالت در تهرانپارس:

 

.انواع آسفالت:

آسفالت انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

– آسفالت  06

– آسفالت  019

– آسفالت 025

– آسفالت بیندر

– آسفالت توپکا

اجرای آسفالت، خدمات زیر سازی، پیمانکاری آسفالت، قیرپاشی آسفالت، آسفالتکاری از جمله خدماتی است که شرکت ما در استان تهران و به خصوص تهرانپارس به مشتریان خود عرضه می‌کند. اجرای آسفالت در شرکت ایزوگام نوین به صورت مکانیزه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین مواد و کیفیت روز توسط تکنسین های مجرب و با تجربه صورت می‌گیرد، شرکت ایزوگام نوین با بیش از 25 سال سابقه کار مفید و مستمر در زمینه آسفالت در محدوده تهرانپارس و استان تهران و البرز و حومه در خدمت شما همشهریان ارجمند است.

 

چرا آسفالت؟

امروزه راه های زیادی برای عایق کاری سطوح وجود دارد برای سطوحی مانند پارکینگ محله کوچه در مقیاس کوچک و خیابان و اتوبان در مقیاس بزرگ اسفالت ساده ترین و بهترین گزینه برای عایق کاری است. اسفالت برای اولین بار در کشورهای اروپایی به ویژ المان استفاده شد. در ابتدا دانه های شن و ماسه بزرگ بودند و همین امر باعث بروز مشکلاتی میشد به مرور کشورها دریافتند که استفاده از شن و ماسه با دانه بندی ریزتر بهتر و به صرفه تر است و باعث میشود سطح اسفالت یکدست و زیبا تر شود.

برای سفارش ، خدمات آسفالت  در تهرانپارس با شماره های زیر تماس بگیرند. شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده انواع خدمات آسفالت از جمله خاکبرداری، مسطح سازی، زیر سازی، قیر پاشی است.

09123495288

09353495288

آسفالت از نظر نوع کاربرد به سه نوع تقسیم میشوند

  • آسفالت گرم
  • آسفالت سرد
  • آسفالت محافظتی

آسفالت گرم به اسفالتی میگوید که در آن شن و ماسه با حرارت بالا و با قیر داغ با هم مخلوط میشوند و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرند

آسفالت سرد مخلوطی است از شن وماسه و سنگدانه های ریز و درشت است که در دمای محیط با هم مخلوط شده و در سطوح مورد نظر استفاده می‌شود. تفاوت اسفالت سرد و گرم در این است که اسفالت گرم باید در محل با هم مخلوط شده و مورد استفاده قرار گیرد  چون مشخصه آن داغ بودن مواد است و هدف این است که موارد را زمانی که در دمای بالایی است روی سطح پخش کنند اما در آسفالت سرد چون دما ملاک نیست میتوان به مرور و حتی در جای دیگری با هم مخلوط شود و سپس مورد استفاده قرار گیرد.

آسفالت محافظتی نوع دیگری از آسفالت است ضخامت این آسفالت کمتر از سایر آسفالت ها است به این دلیل که آسفالت حفاظتی به عنوان پوششی برای حفاظت از سطح به کار می‌رود. اسفالت حفاظتی را میتوان در یک یا چند لایه قیر به همراه لایه ای پوششی مانند شن  یا مخلوطی از هر دو به کار ببریم. این آسفالت باعث بالا رفتن عمر مفید یک جاده یا کوچه و یا خیابان و هر جایی که سظح آن با آسفالت پوشیده شده است می‌شود.

شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده انواع خدمات آسفالت ، پیمانکاری آسفالت، زیز سازی، قیر پاشی آسفالت در محدوده تهرانپارس و استان های تهران و البرز و حومه می باشد.

09123495288

09353495288

 

Rate this post

Comments are disabled.