شرکت ایزوگام نوین نمایندگی مجاز در سراسر تهران و کرج در نظر دارد تا با ارائه کلیه خدمات مربوط به قیرگونی سرویس بهداشتی در خدمت شما کاربران عزیز باشد. نفوذ آب، نم و رطوبت در مصالح و اجزای ساختمانی همواره یکی از جمله مشکلات مهم در اجرای سازه های ساختمانی است.

کارشناسان مجری ساختمان لزوما باید توجه زیادی در هدایت مسیر آب و فاضلاب در سرویس های بهداشتی داشته باشند؛ به طوری که اطراف لوله‌ ها، دیوار ها و کف‌ های مورد نظر را باید قیرگونی و آب بندی نمایند، زیرا همان طوری که همگی می‌ دانید آب قدرت زیادی در نفوذ به درون ساختمان داشته و موجب خوردگی، نم دادن و مشکلات از این دست می شود.

بنابراین قیرگونی سرویس بهداشتی ساختمان ها یکی از اصلی ترین بخش های ساخت و ساز به شمار می رود، که شما می توانید جهت اجرای چنین عایقی با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

مراحل نصب قیرگونی سرویس بهداشتی

سرویس های بهداشتی جزو مناطق بسیار رطوبت زای ساختمان محسوب می شوند، بر همین اساس استفاده از یک عایق مناسب جهت پوشش دهی این فضا ها و اجرای یک عایق بندی حرفه ای بسیار ضروری می باشد. چرا که اگر در این بخش ها عایق کاری به طور صحیح و دقیقی اجرا نشود، باعث نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین آن شده و خیلی سریع دیوار های ساختمان دچار نشتی و یا حتی موجب تخریب سقف طبقات می شود. از آن جایی که اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی یک عملیات بسیار حساس می باشد، لذا ما به شما توصیه می کنیم که از نصابان قیرکار مجرب شرکت ایزوگام نوین برای این کار کمک بگیرید.

به طور کلی مراحل نصب قیرگونی سرویس بهداشتی به شرح زیر می باشد:

  1. زیرسازی و مسطح سازی، سطوح زیر قیرگونی بسیار حساس بوده و به طوری که باید از یک پوشش کاملا یکنواخت و هموار از سیمان برای آن استفاده کرد.
  2. بعد از مرحله ی زیر سازی نوبت به آماده کردن سطح ابتدایی قیرگونی می رسد، که نخست باید لایه ای از قیر داغ را با حرارتی نزدیک به 180 درج ی سانتی گراد بر روی سطح سیمانی، پخش نمایید. این مرحله نیز به نوبه ی خود دارای شرایط ویژه ای می باشد که بایست با دقت بسیار بالایی انجام گیرد.
  3. در مرحله ی سوم، مجددا باید سطح قیر را به وسیله ی یک لایه گونی چتایی بنگلادش با کیفیت پوشش داده، و همانند مرحله ی پیشین در این مرحله نیز باید توجه لازم را داشت تا گونی به طور کاملا صاف و یکدستی پهن شود.
  4. در این گام از اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی به پخش مخلوطی از قیر نرم و قیر سفت پرداخته می شود. در این نوبت نیز باید دقت کنید که به لایه گونی زیر قیر آسیبی وارد نشده و تمام سطح آن به طور کامل پوشش داده شود.
  5. گاهی برای اطمینان بیشتر از عدم نفوذ رطوبت و آب و همچنین به درخواست خود مشتری، بار دیگر مراحل قبل به صورت عکس انجام داده می شوند و به آن قیرگونی دو لایه نیز گفته می شود. بررسی دوام و مقاومت سطح برای تحمل وزن در اجرای لایه دوم قیرگونی بسیار مهم می باشد.
  6. در مرحله ی پایانی نیز نصاب قیرکار با کشیدن لایه قیر نهایی، مراحل اجرای این نوع عایق رطوبتی را به پایان می رسانند. اما در آخر کار جهت اطمینان از عدم نفوذ پذیری آب به درون ساختمان، یک بررسی کامل از سطح مورد نظر به عمل می آید.

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی

قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی از اصلی ترین بخش ها در اجرای قیرگونی و هزینه کاری آن می باشد، چرا که به طور معمول متناسب با مساحت و متراژ سطح مورد نظر و همچنین نوع مواد اولیه و نحوه اجرای این نوع عایق رطوبتی معین می شود. به علت اینکه قیروگونی سرویس بهداشتی نقش موثری در عدم نفوذ نم و ورود رطوبت به داخل ساختمان دارد، بهتر ضروری است که از چند لایه قیرگونی در مراحل اجرایی کار، به کار برده شود، با این حال قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی با توجه به کارگیری تعداد لایه ها و همچنین مقدار گونی و قیر استفاده شده، بالا رفته و طبیعتا دستمزد نصب آن نیز به ازای هر لایه بیشتر شده است. بر این اساس این مساحت مکان مورد است که معین کننده ی قیمت قیرگونی می باشد.

ایزوگام نوین از جمله شرکت های موفق در این زمینه می باشد، که شما می توانید با مراجعه به آدرس نمایندگی آن از قیمت قیرگونی سرویس بهداشتی ساختمان خود و دیگر خدمات آن مطلع شوید.

در سرویس های بهداشتی ارتفاع قیروگونی چقدر است؟

بعد از کار شیب بندی، نوبت به قیروگونی سرویس های بهداشتی که توسط نصاب قیرکار انجام می شود، می رسد که با توجه به ارتفاع مورد نظر برای مکان مربوطه، قیرگونی را ادامه  می‌ دهند؛ چرا که ارتفاع قیرگونی سرویس بهداشتی با دیگر اماکن مانند آشپزخانه متفاوت می باشد، به عنوان مثال در حمام حدود ۱/۶۰ متر و در دستشویی ۳۰ تا ۴۰  سانتی متر ارتفاع عایق کافی می باشد. البته لازم به ذکر است که در قسمت هایی از سرویس که شیر به دیوار متصل می‌ باشد، ارتفاع قیرگونی را باید حتما تا بالای شیر ادامه داده تا موجب نفوذ نم و نشتی آب به دیوار ها و یا … نشود.

قیرگونی سرویس های بهداشتی حمام و توالت در تهران

در مکان هایی مانند سرویس بهداشتی که احتمال نفوذ نم و رطوبت به درون ساختمان بسیار بالا می باشد، استفاده از قیرگونی مستحکم دولایه مرغوب و استاندارد متناسب با استاندارد های روز ضروری می باشد؛ عایق قیروگونی در مقایسه با ایزوگام از دوام بیشتری برخوردار است، به همین دلیل است که در جا های مرطوب مانند حمام و توالت بیشتر از قیروگونی استفاده می کنند. برای قیرگونی سرویس های بهداشتی حمام و توالت در تهران و تمامی مناطق آن از جمله تجریش، کامرانیه، فرمانیه، نیاوران، داودیه، محمودیه، قلهک، دزاشیب، ونک، جماران، جردن، آجودانیه، ازگل، الهیه، شهرک غرب، لویزان، ولنجک، زعفرانیه، مینی سیتی، اوین، سعادت آباد، سوهانک، ظفر، اقدسیه، دروس، درکه، تهران ویلا، حسین‌آباد، فرحزاد و … ابتدا لازم است که سیمان کاری سطح مورد نظر خشک شده باشد و البته پیش از قیرگونی نیز آن را به طور کامل با جارو تمیز نمایید تا هیچ نوع سنگریزه و یا زباله ای در زیر کار باقی نماند. شرکت ایزوگام نوین مجری انواع خدمات مربوط به قیرگونی سرویس های بهداشتی است که جهت اجرای این عایق در حمام و دستشویی توصیه می کند، درون حمام را حداقل به ارتفاع یک متر از کف قیر گونی ادامه داده تا باعث بروز رطوبت در دیوار های ساختمان نشود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان همکار ما تماس حاصل فرمایید.

انواع روش های اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی

به طور کلی نحوه اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی به دو روش می باشد که در زیر به طور کامل آن ها را برای شما شرح می دهیم.

  • اجرای یک لایه قیرگونی سرویس بهداشتی:

در روش اجرای یک لایه قیرگونی، روی سطح مورد نظر را به وسیله ی یک لایه قیر پوشانیده و سپس بر روی آن لایه ای از گونی مرغوب چتایی بنگال پهن نموده و سپس مجددا لایه بعدی قیر را بر روی گونی پخش می نمایند.

  • اجرای دو لایه قیرگونی سرویس بهداشتی:

در این نوع اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی، هزینه کاری آن دو برابر اجرای تک لایه می باشد و شامل پنج لایه قیر پالایشگاهی و گونی با کیفیت می شود؛ به این ترتیب که در اولین لایه ابتدایی سطح مربوطه را با قیر پوشش داده و در مرحله دوم گونی را روی آن پهن می نمایند، سپس به طور مرتب یک لایه قیر و یک لایه گونی و در مرحله ی آخر نیز یک لایه قیر را بر روی سطوح قبلی پهن می نمایند.

قیرگونی سرویس بهداشتی در کلیه مناطق کرج

ایزوگام نوین یکی از جمله شرکت های معتبر در زمینه ی قیرگونی سرویس بهداشتی در کلیه مناطق کرج از جمله مناطق عظیمیه، اسلام‌ آباد، اصفهانی ها، قلمستان، مصباح، ترک آباد، ساسانی، شهرک بنفشه، شهرک استاندارد، شیخ‌ آباد، نوروز آباد، حسین‌ آباد راه‌ آهن، شهرک ذوب آهن، آسیاب برجی، مهرشهر، حصارک پایین، گلشهر، دهقان ویلا، حصارک بالا، شاهین ویلا، گوهر دشت، باغستان، کوی کارمندان شمالی، حسن‌ آباد، جهان شهر، حاجی‌ آباد، کوی کارمندان جنوبی، مهر ویلا، شهرک جهان‌ نما، کلاک، خلج‌ آباد، حصار شهریار، مهرشهر، اندیشه و … می باشد.

قیرگونی سرویس بهداشتی یک نوع عایق کاری رطوبتی بسیار با کیفیت و کارآمد است، به این ترتیب که با قرار دادن لایه های گونی چتایی در بین لایه های قیر مذاب شده، یک محصول نهایی منسجم و پایدار به وجود می آورند. در این روش عایق بندی قیر را با استفاده از گونی هایی از جنس بنگال ثابت، مسطح می کنند. البته توجه داشته باشید که الیاف گونی نقش مسطح کننده ای در قیروگونی سرویس بهداشتی ایفا می کند.

مجموعه ایزوگام نوین به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات مربوط به قیرگونی سرویس بهداشتی در کلیه مناطق کرج شناخته شده می باشد، که در این راستا به همه ی تعهدات خود به خوبی عمل نموده و تمامی خدمات را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای اهالی محترم این منطقه عرضه کرده است.

قيرگوني سرويس بهداشتي – معمولا برای عایق کاری سرویس بهداشتی از عایق قیرگونی استفاده می کنند. قيرگوني سرويس بهداشتي برای بار دوم نیازمند برداشتن کامل کف سرویس ها است.

سرویس بهداشتی جزء فضاهای بسیار رطوبت زای خانه است، لذا استفاده از عایق مناسب برای این قسمت ها و اجرای عایق کاری حرفه ای بسیار ضروری به نظر می رسد. چرا که اگر در این قسمت ها عایق کاری درست اجرا نشود، نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین خیلی سریع اتفاق می افتد و موجب تخریب سقف طبقه پایین می گردد. اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی بسیار حساس است، به طوری که در زمان آغاز پروژه سرویس ها نباید مرطوب باشند لذا برای چند روز نباید از آنها استفاده کرد تا کاملا خشک شوند.

کف و دیواره های سرویس برای قیرگونی باید به طور کامل برداشته شود که امکان و احتمال شکستن کاشی ها و سرویس وجود دارد. پس از برداشتن کامل کف سرویس بهداشتی باید دو سه روزی دست نگه داشت تا اگر رطوبتی به لایه های زیرین نفوذ کرده است کاملا خشک شود و سپس برای قیرگونی اقدام نمود. اگر چه قیرگونی سرویس بهداشتی بسیار مقرون به صرفه است اما باز پیشنهاد می گردد جهت اطمینان از عدم نفوذ آب به لایه های پی بهتر است از قیرگونی دو لایه استفاده گردد. قیرگونی سرویس های بهداشتی (حمام، دستشویی، پانسیون، تراس، آشپزخانه و استخر)، باید حتی الامکان دو لایه قیرگونی اجرا شود.

قیرگونی سرویس های بهداشتی در برج ها بیشتر اوقات برای اطمینان بیشتر با سه لایه قیرگونی اجرا میگردد. بعد از سیمان کشی و شیب بندی سرویس و شاقول نمودن گوشه های دیواره ها (به جهت طراز کار کاشکاری) و ایجاد گودال جای کاسه دستشویی، اضافه لوله فاضلاب یا همون سیفون را از کفه کف برش داده و داخل سیفون را پر از آب می نماید که اگر احیانا قیر داخل سیفون ریخت قابل برداشتن باشد. قیرکار ابتدا این گدال را یک لایه اضافه قیرگونی میکند و لبه های داخلی لوله سیفون را با تکه های کوچک گونی و قیر شل خالص آبندی می کند (چون قیر شل خالص چسبندگی زیادی دارد).

قیرگونی بدنه دیوار سرویس دستشویی باید حداقل ۵۰ الی ۶۰ سانتیمتر و گاهی بیشتر ارتفاع داشته باشد که مانع از ترشح آب در مرور زمان به دیوار گردد. برای خوب چسبیدن قیرگونی به دیوار و برگشت نکردن آن به علت گرما قیر بدنه دیوار باید به نسبت ۵۰ به ۵۰ برای لایه های زیر و ۱۰۰% قیر سفت برای لایه های رویی استفاده گردد، لازم به توضیح است که جلوی در سرویس ها قبل از قیرگونی یک دیواره ی ماهیچه ای با سیمان اجرا گردد که بعد از قیرگونی مانع نفوذ آب به گوشه های چاچوب در گردد و مطلب مهمتر شیب بندی سرویس ها قبل از اجرای قیرگونی می باشد چرا که اگر آبی در جایی از سرویس جمع گردد (روی قیرگونی) باعث بوی بعد در ساختمان در بلند مدت میشود که کمتر کسی هم متوجه علت وجود این بوی بد میشود، در نتیجه خانم های خانه مدام سرویس های بهداشتی را با انواع شوینده ها شستشو میدهند که بو را برطرف کنند، قافل ازینکه این بو در قسمت لایه های سرامیک و روی قیرگونی مخفی شده است، پس به برطرف کردن این عیب باید بسیار اهمییت داد.

نصب قیرگونی دو لایه مستلزم داشتن متراژ بیشتر گونی است و البته قیر را باید به خوبی حرارت دهیم تا کاملا ذوب و روان شود و بتوان آن را روی سطح سرویس ها به راحتی روان کرد و با کاردک های مخصوص پهن نمود. پس از آن برای پهن کردن گونی باید دقت کرد که گونی ها بدون ذره ای چروک و تا خوردگی باشند و نو و درجه یک انتخاب شده باشند. یک لایه گونی تمیز را روی قیر پهن شده قرار می دهیم.

دقت شود که برای قیرگونی سرویس بهداشتی در قسمت کف آن حتما باید تا 30 الی 40 سانتی متر بالای دیواره ها را نیز قیر ریخته و سپس روی آن گونی بچسبانیم. بنا بر این اجرای قیرگونی کار ساده ای نیست. پس از آن که یک لایه گونی پهن کردیم نوبت به یک لایه ی دیگر قیر است. قیر را می ریزیم و حسابی پهن می کنیم تا به نسوج بافت گونی نفوذ کند.

حال نوبت آن رسیده که گونی دوم را پهن کنیم. گونی دوم را به صورت عمودی و در جهت مخالف گونی اول پهن می کنیم. و در انتها یک لایه ی دیگر قیر می ریزیم. پس از اجرای قیرگونی سرویس بهداشتی، مهمترین و اصلی ترین نکته آب بندی درست است. در این مرحله شیر آب را باز می گذارند تا حدود 10 سانتی متر از آب پر شود. البته پیش از آن بایستی راه آب را با یک وسیله کاملا بست تا آب بماند و خارج نشود. این آب باید تا 24 ساعت در محل باقی بماند تا از نتیجه قیرگونی و عدم نفوذ پذیری آن اطمینان کامل بدست آوریم. اگر در این مدت آب به لایه های زیرین نفوذ نکرد، یعنی اجرای قیرگونی موفق بوده و شما می توانید بعد از یک لایه سیمان از کاشی مناسب برای کاشی کاری سرویس های خود استفاده کنید. اما اگر آب به پایین نفوذ کند یعنی قیرگونی باید مجدد اجرا شود. بنا بر این برای اطمینان از عدم نفوذ آب اجازه دهید که عایق کاران تا پایان پروژه کار خود را انجام دهند.

قير گوني سرویس بهداشتی یکی از عایق کاری های بسیار مهم و تخصصی است.
شركت ايزوگام نوين كه در اين زمينه با دارا بودن كادر متخصص و حرفه اي در اين زمينه تخصص و فعاليت دارد.

براي دريافت مشاوره و خدمات قيرگوني سرويس بهداشتي با شركت ايزوگام نوين تماس بگيريد.
09123495288 09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *