ایزوگام در اکباتان به عنوان بروز ترین و بهترین روش عایق بندی شناخته می شود که از ساختمان در برابر عوامل خارجی مانند آب و رطوبت محافظت نموده و در طول زمان مانع از فرسایش و تخریب آن می شود. به همین دلیل در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و مجریان در زمینه فروش و نصب این عایق در تمام نقاط تهران مانند اکباتان فعالیت می کنند. لذا دستیابی همشهریان و ساکنین محترم این منطقه، به خدمات عایق کاری اعم از فروش انواع برندهای ایزوگام و همچنین نصب عایق و در موارد لزوم، ترمیم و تعمیر آن بسیار راحت و سریع شده است.

ایزوگام در پونک

نصب ایزوگام در اکباتان

برای نصب ایزوگام در اکباتان بهتر است چندان به کم کردن هزینه ها، فکر نکنید و بیشتر، کیفیت را ملاک قرار داده و بر روی آن تاکید و توجه داشته باشید. چرا که وجود مشکلاتی در نصب باعث به تحمیل هزینه های بیشتر خواهد شد. اما صرف نظر از کیفیت و برند عایق، تعداد رول های مصرفی ایزوگام بابت پوشاندن تمام مساحت مورد نظر، میزان سختی کار، هزینه های رفت و آمد و حمل لوازم یا رول های عایق و در نهایت، دستمزد ایزوگام کار در تعیین نرخ دقیق نصب و اجرای این عایق، تاثیرگذار می باشد.

قیمت ایزوگام در اکباتان

قیمت ایزوگام در اکباتان بر اساس متراژ استفاده، برند ایزوگام و حتی نوع نصب متفاوت می باشد که شرکت ایزوگام نوین با کارشناسی رایگان در محل مشتری و بررسی تمامی موارد با اعلام قیمت کارشناسی شده سعی در ارائه بهترین قیمت با بهترین کیفیت ایزوگام دارد.

کیفیت ایزوگام

اصلی ترین دلیل تفاوت در قیمت ایزوگام، کیفیت ایزوگام میباشد. ایزوگام با کیفیت باید دارای قیر خالص و طبیعی اصلاح شده باشد تا از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار باشد. همچنین در مورد کیفیت ایزوگام باید عنوان کنیم که یک ایزوگام مرغوب بایستی نرم و انعطاف پذیر باشد. ایزوگام خشک و ترد که هنگام تا کردن با دست بشکند، بعد از نصب نیز دچار ترک خوردگی خواهد شد. ایزوگام استاندارد باید دارای تیشو نخدار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی باشد. همچنین ایزوگام مرغوب و با کیفیت، محکم و با دوام بوده و زود پاره نمیشود. لبه های ایزوگام استاندارد کاملا سالم بوده و ضخامت کل رول یکنواخت میباشد.

تعمیرات و ترمیم ایزوگام در اکباتان

این مرحله از عملیات ایزوگام در اکباتان زمانی لازم الاجرا خواهد بود که سطح عایق ساختمان شما به دلایلی، دچار آسیب و افت کارایی شده باشد. در چنین مواقعی، معمولا در اثر بارندگی، آب به راحتی راه خود را به داخل سازه باز کرده که تهدیدی برای ساختمان به حساب می آید. بنابراین می توان به این وسیله از گسترش خرابی عایق جلوگیری کرد و مانع از پیشرفت نفوذ آب به داخل سازه شد. البته برای انجام این کار، ضروری است با افراد متخصص و دارای سابقه در این زمینه تماس گرفته و از انجام دادن آن توسط خودتان یا افراد بی تجربه، اجتناب نمائید.

مشاوره رایگان

اگر نیاز دارید با یک مشاوره حرفه ای در مورد انتخاب برند ایزوگام و نحوه انجام آن صحبت کنید بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما با شرکت ایزوگام نوین همین حالا تماس بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *