ايزوگام طرح دار در تهران همان ايزوگام با روكش آلومينيومي مي باشد كه با استفاده از تكنولوژي هاي روز روي فويل ايزوگام نقش بسته است. از ايزوگام براي عايق كاري و آب بندي ساختمان استفاده مي كنند و يكي از بهترين عايق هاي رطوبتي مي باشد. اين عايق از تركيب قير و الياف شيشه مي باشد كه در كارخانه تهيه مي شود .

ايزوگام ها بر اساس تعداد لايه ها و ضخامت تك لايه و دو لايه مي باشند . نوعي ايزوگام كه به عنوان ايزوگام تزئيني از آن ياد مي شود همان ايزوگام طرح دار در تهران است. دیواره های بیرونی ساختمان نیز به خاطر در معرض آب و رطوبت بودن نیاز به عایق کاری دارند. به همين دليل بايد برای دیواره های ساختمان نیز به فکر یک نوع عایق بود.

برخی از سازندگان ساختمانی از سایر عایق ها مانند قیرگونی استفاده کرده و روی آن را سیمان می کنند. زيرا هزينه نصب ايزوگام طرح دار برایشان مقرون به صرفه نیست اما برخي از سازندگان ديگر ترجیح می دهند ضمن داشتن نمایی زیبا در ساختمانشان، از عایق مناسب نیز استفاده کنند. به همين دليل ايزوگام هاي طرح دار در تهران برای نمای ساختمان بسیار زیبا هستند. این نوع از انواع ایزوگام در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند.

ايزوگام هاي طرح دار از قير خالص پالايشگاهي و با فويل عالي در طرح هاي بسيار متنوع توليد مي شود و بيشترين كاربرد را در صنعت ساختمان دارد و براي زيبايي نماي دساختمان از آن استفاده مي شود. و ايزوگام طرح دار در تهران بهترين جايگزين بجاي سنگ است. و علاوه بر قيمت مناسب تر زيبايي و جذابيت را هم يكجا دارد. ایزوگام طرح داردر تهران از جدیدترین نسل عایق های ضد رطوبتی ، ایزوگام روکش دار و با فویل عالی در طرح های آجرنما ، آجرنمای سنگی ، موزاییکی ، چمنی، سرامیک و سنگ ، لانه زنبوری و در طرح چوب با بالاترین مقاومت ، زیبایی ، رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می شوند تولید و عرضه می گردد.

از ايزوگام طرح دار در تهران جهت ایزوگام کردن و زیباسازی دیوارها ، کف استخر و زمین ورزشی استفاده مي شود و مانع از بازتابش نور خورشید و آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان است. ایزوگام طرح دار در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی دارد. ایزوگام طرح دار در طرح های مختلفی مثل طرح آجرنما ، طرح چوب ، طرح سرامیک ، طرح چمنی ، طرح کامپوزیت ، طرح ورساچه و یا حتی به صورت طرح های رنگی تولید می گردد. امروزه شرکت های ایزوگام به این نتیجه رسیده اند که ایزوگام بام و نمای ساختمان ها علاوه بر عایق بودن در برابر رطوبت و نم باید زیبایی و نمای مناسب هم داشته باشد. به همین دلیل تولید کنندگان ایزوگام در پی ایجاد نمودن نوآوری در زمینه پوشش لایه بیرونی ایزوگام یا همان فویل هستند.

ایزوگام های طرح دار دارای نقش ها و رنگ های متنوعی می باشد و با کیفیت 35 الی 30 میکرون ضخامت تولید می شوند. قیمت ایزوگام های طرح دار کمی گران تر از نوع فویلی آن است اما با توجه به این که زیبایی استفاده از این ایزوگام بیشتر است خرید آن ها مقرون به صرفه به نظر می رسد. نصب ايزوگام طرح دار در تهران توسط شركت ايزوگام نوين با بهترين شيوه نصب و خدمات به مشتريان عزيز ارائه داده مي شود. در ايزوگام طرح دار فويل نقش مهمي دارد چرا كه ايزوگام فويل دار ، فويل با ضخامت 30 تا 35 ميليمتر روكش مي شود. همانطور که از نام این عایق مشخص است، برخلاف نمونه های قدیمی که ظاهری سیاه و بدون طرح دارند، سطح خارجی این ایزوگام با روکشی از طرح های متنوع مانند چوب، چمن، سنگ، گرانیت، سرامیک، لانه زنبوری و… پوشانده شده که موجب افزایش مقاومت عایق نیز می گردد. به این ترتیب نمایی بسیار زیبا و شکیل به سطح عایق شده می بخشد که در این صورت لزومی برای استفاده از مصالح نماکاری نیز وجود ندارد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *