آسفالت اسلام شهر

آسفالت اسلام شهر ، یکی از نمایندگی های مجاز ایزوگام نوین در محدوده اسلام شهر می باشد . در صورتی که می خواهید با انواع آسفالت آشنا شوید و خدمات آسفالت اسلام شهر را بیش تر بشناسید ، با ما همراه باشید .

لازم به ذکر است که آسفالت آندیشه ، علاوه بر خدمات آسفالت ، خدمات ایزوگام و خدمات قیر گونی نیز ، برای شما به همراه دارد .

پس اگر می خواهید جهت عایق بندی و عایق سازی ساختمان و یا سازه خود اقدام نمایید ، می توانید به آسفالت اسلام شهر مراجعه نمایید .

آسفالت چیست ؟

ابتدا بگوییم که مهم ترین کار برد آسفالت برای راه سازی و آسفالت نمودن خیابان ها می باشد .

این ماده سیاه و فوق العاده چسبناک ، ترکیب شده از شن و ماسه و قیر است که جهت ساخت جاده ها ، باند فرودگاه ها و پشت بام ساختمان ها ، مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب قیر و شن و ماسه ، که آسفالت به وجود می آید ، در ساخت جاده ها ف کار برد داشته و نام اصلی آن بتن آسفالتی می باشد . که به مرور زمان و برای تلفظ راحت آن ، به آسفالت تبدیل شده است .

آسفالت به عنوان یک مواد و مصالح ساختمانی صد در صد قابل باز یافت ، در بازار مواد و مصالح موجود می باشد . به همین دلیل ، یکی از پر طرفدار ترین های حامیان محیط زیست به شمار می آید . ضمن این که آسفالت هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند .

آسفالت ، به عنوان یک ماده سیاه و بسیار چسبنده ، که در بین مصرف کنندگان ، به مایعی غلیظ یا شبه جامد و یا جامد شناخته شده است و به طور کلی از هیدروکربن ها و مشتقات آن ها تشکیل شده است .

آیا می خواهید از خدمات آسفالت استفاده کنید اما نمی دانید بهترین و مناسب ترین آن ها برای شما کدام می باشد ؟ آیا تصمیم گرفته اید که بهترین نوع آسفالت را برای خود انتخاب نمایید ؟ به شما پیشنهاد می دهیم که به آسفالت اسلام شهر مراجعه نمایید .

تقسیم بندی آسفالت بر حسب نوع تهیه و ساخت آن ها در صنعت راه و ساختمان :

آسفالت به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود که این دسته بندی منوط به طرز تهیه و ساخت آن می باشد :

  1. آسفالت گرم
  2. آسفالت حفاظتی
  3. آسفالت سرد
  • آسفالت گرم :

در واقع آسفالت گرم ، نوع شناخته تر شده ای از انواع آسفالت در میان مصرف کنندگان در بازار مواد و مصالح می باشد .

برای تهیه و ساخت آسفالت گرم ، قیر را در معرض حرارت گذاشته و زمانی که به مایعی نیمه جامد تبدیل شد ، به آن مصالح ساختمانی را اضافه می نمایند . همان طور که قیر و مصالح ساختمانی در معرض حرارت قرار گرفته اند ، آن ها را با یکدیگر مخلوط نموده و پس از آماده شدن ، بر بستر مورد نظر پهن می نمایند .

ضخامت آسفالت کاملا بستگی به بستر زیرین دارد . ضمن این که باید آسفالت کاملا یک دست پهن گردد.

جالب است بدانید که نود در صد مواد تشکیل دهنده آسفالت گرم را مصالح سنگی تشکیل می دهد .

دسته بندی آسفالت گرم بسته به نوع مصرف :

  1. اساس قیری
  2. ماسه
  3. آسفالت متخلخل
  4. آسفالت رو یه (توپکا)
  • آسفالت حفاظتی :

آسفالت حفاظتی به عنوان یک لایه محافظتی جهت رویه سازی راه های شنی  و یا آسفالتی ، مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر ضخامت آسفالت محافظتی باید دویست و پنجاه و پنج میلی متر باشد . به طور کلی ، آسفالت محافظتی هیچ عمل کرد سازه ای نداشته و صرفا جهت همان لایه محافظتی مورد استفاده قرار می گیرد .

از آسفالت حفاظتی نیز برای جلو گیری از بلند شدن گرد و غبار از سطح جاده ها ، غیر قابل نفوذ کردن راه ها ، افزایش تاب سایشی راه ها و هم چنین بهینه سازی رویه های آسفالتی استفاده می شود .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با مشاوران آسفالت اسلام شهر صحبت نمایید.

انواع آسفالت محافظتی با توحه به نوع مصرف :

  1. سطحی یک لایه یا سطحی چند لایه
  2. سیلکت ها یا اندود های آب بند و غبار نشانی و روغن پاشی راه ها
  • آسفالت سرد :

آسفالت سرد به وسیله مخلوط نمودن مصالح سنگی با قیر محلول و امولوسیون به دست می آید . آسفالت سرد در زمان تهیه و ساخت ، در دمای محیط بوده و کاملا بر عکس آسفالت گرم ، نباید در معرض حرارت قرار بگیرد .

آسفالت سرد بر اساس نوع تهیه و اجرا به دو تقسیم می شود :

  1. آسفالت سرد کار خانه ای :

این نوع از آسفالت سرد ، در مکانی مانند کارخانه یا کارگاه تولید شده ، و پس از آن به مکان مورد نظر جهت آسفالت نمودن ، منتقل می گردد .

  1. آسفالت سرد مخلوط در محل :

آسفالت سرد مخلوط در محل ، به این صورت ساخته و تهیه می شود که ، ابتدا سنگریزه های بر بستر مورد نظر پاشیده شده و پس از آن قیر بر روی آن ریخته می شود .

این دو ، با استفاده از لوازم و وسایل مخصوص ، با یکدیگر مخلوط شده و کلیه مراحل ذکر شده ، همگی در دمای محیط می باشند .

شما برای بهره مندی از انواع آسفالت و انتخاب بهترین گزینه برای خود ، می توانید با مشاوران آسفالت اسلام شهر مشورت نمایید.

چرا ایزوگام نوین را انتخاب کنیم ؟

آسفالت اسلام شهر ، همان طور که می دانید ، یکی از نمایندگی های مجاز ایزوگام نوین می باشد .

آسفالت اسلام شهر با به کار گیری تیمی ماهر در زمینه خدمات آسفالت ف خدمات قیر گونی و خدمات ایزوگام آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند .

شما در صورتی که می خواهید از خدمات آسفالت و دیگر خدمات ایزوگام نوین بهره مند شوید ، می توانید به آسفالت اسلام شهر مراجعه نمایید .

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *