ایزوگام در باغستان

ایزوگام چیست؟

ایزوگام یک حفاظ بادوام است که تشکیل شده از قیر و الیاف مصنوعی است و به وسیله ی گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی مانند کف، دیواره، پی و بام ساختمان‌ها و استخرها برای مانع از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود و لازم به ذکر است عمر ایزوگام با کیفیت خوب به ‌طور میانگین ۱۵ سال است.

نکته هایی که در انتخاب یک ایزوگام مرغوب باید توجه کرد:

عایق باید از دولایه تیشو و پلی ‌استر تشکیل شده باشد که ویژگی های آن بر روی برچسب آن نوشته شده است.
عایق باید حتماً دارای نشان استاندارد باشد.
به قسمت پاشنه عایق توجه کنید که شکسته نباشد و عایق باید کاملا سالم باشد
برای عایق کاری سرویس بهداشتی از ایزوگام دو لایه پودری استفاده کنید. حتماً باید عایق درجه‌یک باشد.
دارای ضمانت‌نامه کتبی شرکت و بیمه‌نامه از طرف شرکت باشد
متناسب بودن نوع ایزوگام با اقلیم آب و هوایی
از جای معتبری خرید کنید که پس از نصب بتوانید از گارانتی آن استفاده کنید.

مرحله اول شناسایی محل آسیب:

در مرحله اول برای ترمیم ایزوگام باید محل دقیق آسیب‌دیدگی را پیدا کنید. این کار می‌تواند بعد از باریدن باران یا با ریختن آب روی بام و دیوار به انجام دهید. متخصصان می توانند با انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های لازم ، می‌توانند محل و علت نفوذ رطوبت را پیدا کنند.

مرحله دوم بازسازی و رفع عیب ایزوگام:

اگر وضعیت ایزوگام نصب شده به طور کلی مناسب تشخیص داده شود و تنها قسمت هایی از آن آسیب دیده باشد، می‌توان با استفاده از چسب ایزوگام، یا قیرگونی یا لایه‌های جدید ایزوگام، محل‌های آسیب دیده را بازسازی کرد.

محل‌های آسیب دیده ممکن است شامل پارگی ترک‌ها، طبله کردن،ترک ها،جدا شدن لایه‌های ایزوگام یا نصب بی کیفیت ایزوگام باشد.

ممکن است لازم باشد تا ایزوگام قبلی با دادن حرارت از بام جداسازی شود ،البته این کار بستگی به نوع آسیب دیدگی دارد و بعد ایزوگام یا قیرگونی جدید در محل مورد نظر نصب شود.

همچنین ممکن است بتوان بدون جداسازی ایزوگام آسیب‌دیده، با نصب لایه‌ای جدید روی ایزوگام، کار عایق‌کاری را به انجام رساند.

ترمیم ایزوگام

برای آنکه کار ترمیم ایزوگام را به درستی اجرا شود، شناسایی و علت مشکل و رفع آن باید به وسیله ی افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود. با این اقدام می‌توانید تا سال‌ها با کمترین قیمت از ایزوگام قبلی استفاده کنید.

 

نمایندگی ایزوگام در باغستان:

نمایندگی ایزوگام در باغستان
نمایندگی ایزوگام در باغستان

 

برند های ایزوگام نوین شامل :
ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دولایه دلیجان ، ایزوگام درجه یک دلیجان، می باشد

تولید کننده ایزوگام نوین سعی دارد ایزوگامی با کیفیت مناسبی را تولید کند تا مورد استقبال و پسند بسیاری از مردم قرار گرفته باشد،حتی بعضی از این کارخانه ها و مراکز تولیدی فعال در این شهر توانایی صادرات ایزوگام به کشورهای خارجی رانیز داشته و با همکاری شرکت های بازرگانی می توانند این امکان را محقق سازند

ایزوگام در باغستان در محله های زیر خدمات رسانی می کند

سعیدآباد
باباسلمان
بادامک
محله ده مویز باغستان
شهرک مهدیه
قبرستان مهدیه
محله اا باغستان

راه ترمیم ایزوگام مخدوش

ایزوگام هم مثل سایر مصالح ساختمانی عمر مفیدی دارد. و به ویژه هنگامی که اصول لازم برای نگهداری آن رعایت نشود ممکن است این عمر مفید کاهش پیدا کند.

گاهی به دلیل استفاده نامناسب یا شرایط محیطی بد، ایزوگام نصب شده روی بام یا دیوار آسیب ببیند و باعث شود تا رطوبت به ساختمان نفوذ کند.

ایزوگام خود چسب و کارایی آن:

ایزوگام خود چسب یک محصول جدید است که برای عایق‌کاری دیوار، گوشه ی دیوار ها،لبه‌های بام، و محل‌هایی که نصب ایزوگام معمولی در آن‌ها سخت است کارایی دارد.

نصب ایزوگام خود چسب آسان تر از ایزوگام معمولی است. چون برای نصب آن به شعله‌ی مستقیم لازم نیست و با استفاده از سشوار صنعتی می‌توان نصب آن را انجام داد.

برای نصب ایزوگام معمولی به حرارت زیاد برای ذوب شدن لایه‌ی قیر صنعتی یا طبیعی لازم است ولی ایزوگام خود چسب به مقدار کمی گرما به دمای مورد نیاز برای چسبندگی لازم است.

نصب ایزوگام خود چسب می‌تواند برای نصب روی دیوار به مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این کار لازم است تا سطح کار اول به وسیله ی پرایمر ایزوگام پوشانده شود و بعد لایه‌های ایزوگام خود چسب به راحتی روی سطح مورد نظر نصب می شوند. در هنگام نصب ایزوگام روی دیوار باید به این نکته توجه کرد که نصب ایزوگام ۳۰ سانتی‌متر بالاتر از دیوار و روی سطح افقی ادامه پیدا کند تا مانع از نفوذ آب به زیر ایزوگام دیوار شود.

ایزوگام خود چسب کار نصب ایزوگام در محل‌های زاویه‌دار و گوشه‌ی دیوارها را راحت تر می‌کند و می‌تواند در کنار ایزوگام معمولی برای عایق‌کاری بهتر و آسان‌تر استفاده شود.

یکی از شرکت‌های به نام که کار تولید ایزوگام خود چسب را انجام می‌دهد، شرکت ایزوگام نوین می‌باشد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *