شرکت ایزوگام نوین دارای شعب  نمایندگی ایزوگام در مهرویلا ،   تمامی نقاط تهران ،کرج و حومه است.

اجرای همه ی کارهای نصب ایزوگام در پشت بام، استخر، پارکینگ، سرویس ها،دیوار و…، و همچنین اجرای قیرگونی تک لایه و دولایه ، آسفالت و محوطه سازی توسط نیروی کار حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

انواع ایزوگام  از نظر لایه تشکیل ‌شده:

به طور کلی دو نوع ایزوگام  وجود دارد یک نوع تک لایه با قطر ۳ میلی ‌متر و یک نوع دو لایه با قطر ۳.۵ تا ۴ میلی ‌متر.

حال می خواهیم بدانیم  که ایزوگام تک لایه یا دولایه بهتر است؟

ایزوگام چه دو لایه، چه تک لایه باشد، امکان دارد با روکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد. اگر قصد دارید مکان هایی  مانند پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید. و اگر قصد عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی را دارید، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا به صرفه تر باشد.

شرکت ایزوگام نوین مناسب ترین و بروز ترین قیمت ایزوگام در مهر ویلا  را ارائه می دهد. از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت ایزوگام ، کیفیت و جنس ایزوگام است و همچنین تاثیر مستقیم در طول عمر و میزان بهره برداری از  ایزوگام  را دارد.

قابل ذکر  است که اختلاف قیمت ایزوگام برند با ایزوگام معمولی تفاوت چندانی ندارد و خرید ایزوگام برند و بهترین ایزوگام با مقداری هزینه زیادتر  مقرون به صرفه است.

نصب ایزوگام

برای نصب درست و اصولی ایزوگام در مهرویلا ، باید موارد زیر را رعایت کرد:

۱- قبل از  اینکه ایزوگام را نصب کنید سطح کار باید تمیز شود.

۲- سطح نصب ایزوگام باید خشک و بدون نم باشد.

۳- نصب ایزوگام از پایین ترین شیب شروع شود  و به سمت بالاترین شیب انجام شود.

۴- بالاروی ایزوگام بر روی دیوار پشت بام تا حد قابل قبول انجام شود.

مراقبت از ایزوگام بعد از نصب آن:

بعد از نصب ایزوگام در مهرویلا ، بهتر است برای محافظت ایزوگام وبرای  طول عمر بالای آن به راه های  نگهداری ایزوگام نیز توجه کنیم.

۱- قبل از نصب ایزوگام دقت کنید که ایزوگام به صورت رول بوده و آخر آن به هم نچسبیده باشد.

۲-  بعد از نصب و اعمال ایزوگام دقت کنید که ایزوگام سوراخ نشود.

۴- اگر ایزوگام سوراخ شد در اسرع وقت آن را ترمیم کنید.

۵-  کولر ها  را به طور  غیر مسقیم و با قرار دادن لایه ای اضافی بین پایه و ایزوگام  قرار دهید.

قیمت ایزوگام همراه با نصب ایزوگام در مهر ویلا:

ایزوگام نوین بهترین قیمت ایزوگام با نصب و اجرا را در تهران و کرج  ارائه می دهد.

شرکت ایزوگام نوین می تواند این اطمینان را به مشتریان عزیز  بدهد که ایزوگام نوین  یکی از شرکت های موفق تولید ایزوگام می باشد.

این شرکت  نسبت به دیگر کارخانه ها قدمت بالایی دارد و یک ایزوگام با کیفیت و معتبر می باشد.

برند های ایزوگام  نوین شامل :

ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گسترده دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دولایه دلیجان ، ایزوگام درجه یک دلیجان، می باشد

بعضی از  مشتریان متاسفانه برای عایق کاری ساختمان خود هزینه کم در نظر دارند . اگر شهروندان به دنبال افزایش طول عمر مفید عایق رطوبتی پشت بام هستند باید هزینه ایزوگام مرغوب و زیرسازی مناسب را قبول کنند.

در غیر این صورت ایزوگام ارزان قیمت بعد از مدت کوتاهی خاصیت الاستیکی  خود را از دست داده و بعد از  مدتی از روی پشت بام جدا می شود .و بعد از سوراخ شدن لایه ایزوگام آب باران به راحتی به زیر آن نفوذ پیدا کرده و باعث بوجود آمدن نم و رطوبت می شود.

ایزوگام خود چسب و کارایی آن

ایزوگام خود چسب یک  محصول جدید  است که برای عایق‌بندی دیوار،  گوشه ی  دیوار ها،لبه‌های بام، و محل‌هایی که نصب ایزوگام معمولی در آن‌ها سخت است کارایی دارد.

نصب ایزوگام خود چسب  آسان تر از ایزوگام معمولی است. چون برای نصب  آن به شعله‌ی مستقیم لازم نیست و با استفاده از سشوار صنعتی می‌توان نصب آن را انجام داد.

برای نصب ایزوگام معمولی به حرارت زیاد برای ذوب شدن لایه‌ی قیر صنعتی یا طبیعی لازم است. ولی ایزوگام خود چسب به مقدار کمی گرما به دمای مورد نیاز برای چسبندگی لازم است.

از نصب ایزوگام خود چسب می‌شود برای نصب روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این کار لازم است تا سطح کار اول به وسیله ی پرایمر ایزوگام پوشانده شود.و سپس لایه‌های ایزوگام خود چسب به راحتی روی سطح مورد نظر نصب می شوند. در هنگام نصب ایزوگام روی دیوار باید به این نکته توجه کرد که نصب ایزوگام ۳۰ سانتی‌متر بالاتر از دیوار و روی سطح افقی ادامه پیدا کند تا مانع از نفوذ آب به زیر ایزوگام دیوار  شود.

ایزوگام خود چسب کار نصب ایزوگام در گوشه‌ی دیوارها را راحت تر می‌کند و در کنار ایزوگام معمولی برای عایق‌بندی بهتر و آسان‌تر  استفاده شود.

یکی از شرکت‌های به نام که کار تولید ایزوگام خود چسب را  انجام می‌دهد، شرکت ایزوگام نوین می‌باشد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *