ایزوگام پشم شیشه ایران جزو پرطرفدارترین عایق ها در ایران است. این کارخانه ی تولیدی با فروش و پخش محصولات خود به صورت جزئی و عمده با قیمت خرید مستقیم از طریق نمایندگی های مجاز و رسمی که در سراسر کشور دارد، در خدمت مشتریان عزیز خود می باشد.

شما می توانید بر این اساس با فراهم بودن امکان خرید مستقیم محصولات تولیدی از نمایندگی ایزوگام نوین، ایزوگام پشم شیشه ایران را با قیمتی بسیار مناسب تر و در رنج پایین تری تهیه نمایید. البته نا گفته نماند، که در این میان گارانتی و خدمات پس از فروش آن مانند ضمانت نامه این محصولات نیز از اهمیت بسیار بالایی برای خریداران برخوردار بوده که در این مرکز به آن توجه ویژه ای شده است.

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران در بسیاری از شهر های کشور دارای نمایندگی های معتبری بوده و از این طریق خدمات خود را به آسانی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. نمایندگی ایزوگام پشم شیشه ایران همواره تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود در سراسر کشور به خرج می دهد و در این حیطه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

یکی از جمله محبوب ترین این نمایندگی های موفق در استان تهران شرکت ایزوگام نوین است که با اعتبار و سابقه درخشانی که دارد، به طور شبانه روزی در خدمت مشتریان عزیز خود در تهران و کلیه مناطق آن می باشد. خریداران محترم برای خرید ایزوگام پشم شیشه ایران می توانند همانند دیگر محصولات پیش از هر اقدامی به نمایندگی این عایق رطوبتی مراجعه کرده تا از این طریق بتوانند اطلاعات دقیقی در رابطه با کیفیت و کارایی ایزوگام، قیمت و … را کسب کرده و همچنین امکان مشورت و صحبت با کارشناسان مشاور و متخصص در این رابطه را داشته باشند.

قیمت ایزوگام پشم شیشه درجه یک در تهران و کرج

مقوله هزینه ی عایق های رطوبتی همواره یکی از جمله موارد بسیار مهمی است که مورد توجه اغلب کاربران در زمان خرید انواع ایزوگام مصرفی قرار دارد، چرا که همه خریداران به دنبال خرید محصولی هستند که دارای قیمتی مناسب، ارزان و در عین حال کیفیت بالا می باشند. در رابطه با قیمت ایزوگام پشم شیشه درجه یک در تهران و کرج باید خدمت شما مشتریان عزیز عرض نماییم که جدا از بالا بودن قیمت ایزوگام می توانید انواع محصولات ایزوگام تولیدی کارخانه ایزوگام پشم شیشه ایران را در نمایندگی ما با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت انواع ایزوگام پشم شیشه ایران از جمله ایزوگام فویل دار، بدون فویل، چهار لایه و ساده آن شما می توانید از طریق تیم مشاوره متخصص ما در این مجموعه اقدام کرده تا اطلاعات لازم را در این باره دریافت نمایید.

شرکت ایزوگام نوین به عنوان بهترین مجری و نمایندگی فروش انواع عایق های رطوبتی و ایزوگام پشم شیشه ایران در سراسر کشور شرایطی بسیار خوبی را در حوزه ی فروش انواع ایزوگام پشت بام با قیمت هایی بسیار مناسب به همراه ضمانت نامه ۱۰ تا ۱۵ ساله فراهم نموده است.

خرید ایزوگام پشم شیشه ایران

توجه داشته باشید که ایزوگام پشم شیشه ایران در بازار ایران به نام ایزوگام پشم شیشه LA4 نیز شناخته شده می باشد که از محصولات استاندارد، با کیفیت و پر طرفدار در بازار های داخلی برای عایق کاری سطوح مختلف است. ایزوگام پشم شیشه ایران شامل قیر دمیده درجه یک و همچنین الیاف استاندارد می باشد. چنانچه در تولید این عایق از قیر غیر مرغوب استفاده کنند، به طور یقین پس از مدتی مخصوصاً در عایق بندی سطوح پشت بام به علت تابش مستقیم نور خورشید، باد و باران و … کارایی خود را از دست داده و حالت خشکی و شکننده پیدا می کند و در نتیجه خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. بنابراین شما می توانید برای خرید ایزوگام پشم شیشه ایران با توجه به دارا بودن نشان استاندارد ملی و ضمانت نامه و بیمه نامه چندین ساله پس از نصب آن را تهیه نمایید.

یکی از جمله مهمترین مسائلی که در هنگام خرید ایزوگام پشم شیشه ایران باید به آن توجه زیادی کنید، مشاهده ی نشان استاندارد ملی ایران بر روی رول های ایزوگام پشم شیشه ایران می باشد. متاسفانه در حال حاضر برخی از افراد سودجو با کپی برداری از برند دیگر شرکت های تولیدی ایزوگام استاندارد اقدام به فروش ایزوگام های بی کیفیت با نام و نشان جعلی می کنند. از این جهت توصیه اکید ما به شما همشهریان عزیز ساکن در تهران و کرج چنانچه قصد خرید ایزوگام پشم شیشه ایران را دارید، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز و رسمی ایزوگام نوین می باشد.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران

در اینجا لازم است عرض کنیم که عوامل متعدد و مختلفی بر روی هزینه های ارائه شده در زمان خرید ایزوگام مورد نظر تاثیرگذار هستند. از بیشترین عوامل موثر بر قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران که اثر بسیار زیادی بر روی این برآورد ها نیز دارند، می توان به مواردی مانند نوع و جنس این ایزوگام کاربردی اشاره نمود. اما به طور کلی عوامل موثر بر قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران به شرح ذیل می باشند:

  1. اول اینکه ایزوگام خریداری شده حتما باید دارای نشان ملی استاندارد باشد، زیرا به علت نوسانات زیاد قیمت مواد اولیه ایزوگام و همچنین رکود موجود در بازار مسکن و در نتیجه آن کاهش ساختمان سازی و صنایع وابسته به صنعت عایق سازی کیفیت ایزوگام های مصرفی و تولید شده در سال های اخیر نسبت به گذشته افت شدیدی پیدا کرده و اینچنین موجب گمراهی مصرف کنندگان عزیز در تشخیص ایزوگام مرغوب شده است به همین جهت خریداران گرامی باید ایزوگامی را که دارای نشان ملی استاندارد که بیانگر مرغوبیت ایزوگام مورد نظر از هر جهت می باشد، خرید نمایند.
  2. ایزوگام پشم شیشه ایران دارای ضمانت نامه کتبی و بیمه نامه معتبر می باشد، که در این رابطه نیز باید گفت قیمت ایزوگام خریداری شده دارای رابطه مستقیمی با ارائه خدمات پس از فروش آن از جانب شرکت تولیدی است.
  3. شرایط آب و هوایی یکی دیگر از عامل های موثر در هزینه ایزوگام کاری می باشد چرا که بر این اساس در مناطق سردسیری به علت بارش برف و باران سنگین نیاز به کارگیری ایزوگامی با مواد قیری درجه 1 و الیاف 2 لایه می باشد بنابراین قیمت ایزوگام تولیدی در این مناطق نسبت به مناطق گرمسیری بیشتر خواهد بود.
  4. مکان مورد نظر برای عایق کاری هم به نوبه خود در قیمت گذاری ایزوگام پشم شیشه ایران موثر است، چون اگر سطوح استفاده برای ایزوگام پی و پایه ساختمان باشد از ایزوگام ساده که نسبت به ایزوگام فویلدار ارزان تر می باشد استفاده خواهد شد و ایزوگام فویل دار که دارای قیمت بالاتری است برای ایزولاسیون دیگر مکان ها با احتمال نفوذ رطوبت بیشتر به کار برده می شود.

در نهایت باید گفت که علاوه بر تمامی این موارد، عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت نهایی ایزوگام پشم شیشه ایران تأثیر دارند که می توان جنس لایه تیشو، لایه پلی استر، نوع روکش و غیره را نام برد.

اجرای بهترین ایزوگام پشم شیشه اصل در تهران و کرج

توجه به این امر مهم ضروری است که بدانید یکی از حساس ترین موارد راجع به ایزوگام پشم شیشه ایران، نحوه ی نصب آن در مکان مورد نظر است. شرکت ما با داشتن نصابان ایزوگام کار حرفه ای و متخصص در این زمینه اجرای بهترین ایزوگام پشم شیشه اصل در تهران و کرج را به طور دقیق و تضمین شده برای شما همشهریان عزیز انجام می دهند. دقت کنید که این نوع ایزوگام طوری باید نصب شود که در سال های استفاده از آن دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. بنابراین لازم است که این کار را به افراد مجرب بسپارید.

در صورتی که نصب ایزوگام شما به طور استاندارد انجام نگیرد، عواقب جبران ناپذیری برای شما در بر خواهد داشت و به این ترتیب کارایی مطلوب خود را نخواهد داشت و خیلی زودتر از موعد خراب خواهد شد و هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده اید نیز به هدر می رود. البته دقت داشته باشید که در صورت تمایل به نصب ایزوگام همراه با خرید از نمایندگی ما باید مبلغ بیشتری برای هر دو پرداخت نمایید.

ایزوگام پشم شیشه ایران در مقایسه با دیگر عایق ها

بر اساس تجربیاتی که مجموعه ی مجرب ما دارد، به جرأت می توان گفت که ایزوگام پشم شیشه ایران در مقایسه با دیگر عایق ها یکی از محبوب ترین ها در صنعت تولید انواع ایزوگام و عایق های رطوبتی است. دلیل این ادعا را هم می توان با توجه به مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای این محصولات تولیدی بیان نمود. محصولاتی که با بهترین متریال و مواد اولیه از جمله قیر خالص پالایشگاهی و تیشو تهیه شده به طوری که نهایت دقت و تلاش را در تولید آن ها به کار برده اند. چسبندگی و استحکام بسیار زیاد ایزوگام پشم شیشه ایران همواره قابل توجه مصرف کنندگان گرامی بوده چرا که در بالاترین حد خود می باشد. در نتیجه بر این مبنا می توانید این اطمینان را داشته باشید که با خرید و تهیه ایزوگام کارآمد مورد نظر تا سال های متوالی بدون نیاز به هیچ تعمیر و یا تعویضی از آن به عنوان یک عایق محافظتی فوق العاده برای پشت بام، دیوار، آشپزخانه، حمام و غیره استفاده نمایید.

مشخصات ایزوگام پشم شیشه ایران

از آن جایی که همه افراد برای تهیه اقلام مورد نظر خود پیش از خرید آن نیاز به کسب اطلاعاتی راجع به ویژگی های آن می باشند، شما نیز می توانید برای به دست آوردن مشخصات ایزوگام پشم شیشه ایران این محصول کارآمد، به موارد ذکر شده در زیر توجه لازم را فرمایید.

اول اینکه از میان تمام ویژگی های این نوع عایق می توان به قیر استفاده شده ی مرغوب در آن اشاره نمود چرا که از یک نوع قیر پلیمری و یا پالایشگاهی برای ساخت آن به کار برده شده است. ایزوگام پشم شیشه اصل در دمای زیر صفر منعطف می شود، ولی هرگز شکسته نمی شود و حالت کشسانی و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. از طرفی نیز می توان به ضخامت بسیار بالای این محصولات تولیدی اشاره کرد که چیزی در حدود ۲ تا ۵.۵ میلی متر می باشد. از دیگر ویژگی های این برند مشهور می توان کیفیت تیشوی آن که ضخامتی برابر با ۶۰ الی ۱۲۰ میلی متر دارد، را نام برد و نیز به عنوان یکی از مهم ترین مشخصات ایزوگام پشم شیشه ایران پلی استر سوزنی نبافته در آن است که می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب نماید.

در آخر باید گفت که این نوع ایزوگام دارای مزایا و ویژگی های بسیار متعددی می باشد. به همین جهت از زمان تولید آن تا به اکنون مشتریان زیادی را جذب خود کرده است، در نتیجه ساختمان های زیادی با استفاده از این ایزوگام عایق کاری شده اند.

کاربرد ایزوگام پشم شیشه ایران در عایق کاری

به کار بردن پشم شیشه در ایزولاسیون سازه ها و بنا ها از مزیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، بنابراین کاربرد ایزوگام پشم شیشه ایران در عایق کاری و در انواع سطوح و مکان های مختلف می باشد. این نوع برند ایزوگام در عایق کاری های حرارتی و رطوبتی همواره دارای کاربرد بسیار زیادی است به طوری که اصلی ترین و بهترین نقش را در عایق کاری های حرارتی دارد، چرا که مقاومت بی نظیری در برابر سرما و گرما از خود نشان داده و چنانچه در محل خاصی استفاده شود آن محل را تا میزان بسیار زیادی از گرمی و سردی دما محافظت می نماید.

در عصر امروزی استفاده از پشم شیشه به ویژه در ساخت بنا ها به صورت گسترده ای به کار برده می شود و همچنین می توان از آن برای عایق کاری لوله ها و دستگاه ها و مواد با ارزش نیز استفاده کرد.

نا گفته نماند که از این نوع عایق یعنی ایزوگام پشم شیشه ایران نیز می توان در سطوح داخلی منازل و برای پنجره ها نیز استفاده نمود و آن ها را به خوبی عایق کاری کرد.

ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج

برند ایزوگام پشم شیشه ایران نیازی به معرفی ندارد. چرا که این شرکت یکی از بهترین و مرغوب ترین ایزوگام های ایران را تولید می کند این شرکت با تجهیز کارخانه خود با پیشرفته ترین دستگاه های تولید ایزوگام و استفاده از مواد اولیه درجه یک نام خود را به عنوان یکی از درجه یک ترین برندهای ایزوگام در ایران معرفی کرده است. تنوع محصولات این شرکت باعث شده تا نیاز همه مشتریان را براورده کند و دیگر نیازی به خرید ایزوگام از برندهای دیگر نباشید.

انواع ایزوگام:

ایزوگام تک لایه فویل دار به صورت لایه ای از پلی استر و قیر تولید می شود که با اضافه شدن افزودنی های پلیمری در بهبود کیفیت ایزوگام استحکام و بالا بردن مقاومت ایزوگام در برابر سرما گرما و نور افتاب مفید هستند تولید می کند.
تفاوت ایزوگام دولایه فویل دار با ایزوگام تک لایه فویل دار در یک لایه تیشو و فویل 16 میکرون می باشد که باعث میشود ضخامت ایزوگام بیشتر و مقاومت آن بالاتر رود این ایزوگام متداولترین نوع ایزوگام در بین تولیدات شرکت های مختلف است

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران در شهرهای مختلف و فروشندگان مختتلف متفاوت است چرا که شرکت های مطرح در تولید ایزوگام به دلیل فروش بالایی که دارد بهترین گزینه برای سودجویان هست که با بالا بردن قیمت و فروش کالا تقلبی با اسم و نشان این شرکت به فکر منافع خودشان هستند ولی شرکت ایزوگام نوین با گسترش فعالیت های خود در استان البرز بعد از پوشش کامل استان تهران به عزیزان این استان هم خدمات خود را ارائه میدهد شما میتوانید با شماره های مندرج در این مقاله تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ما استفاده کنید و بعد از آن خرید خود را ثبت کنید. شما میتوانید به دو روش نقد و اقساط ایزوگام خود را خریداری کنید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

نصب ایزوگام پشم شیشه ایران در کرج

خرید ایزوگام اصل و درجه با کمترین قیمت فقط در ایزوگام نوین ممکن است. نصب ایزوگام بیشتر از کیفیت ایزوگام مهم نباشد کمتر مهم نیست و شما باید نصب ایزوگام خود را به افراد خبره و کار بلد بسپارید. برای سپردن نصب ایزوگام خود به افراد کار بلد کافیه با شماره های که در این مقاله نوشته شده است تماس بگیرید و از خدمات نصب ایزوگام بهره مند شوید. ایزوگام های شرکت ایزوگام نوین دارای ضمانت نامه اصل و نصب است و شما با خیال راحت میتوانید عایق ساختمان خود را به ما بسپارید

خدمات ایزوگام نوین:

مشاوره خرید ایزوگام
فروش معتبر ترین برندهای ایزوگام
فروش در استان تهران و البرز
نصب ایزوگام
تعمیر ایزوگام
پاسخگویی در طول هفته

ویژگی های ایزوگام پشم شیشه:

یکی از راه های شناخت و همچنین ضامن کیفیت ایزوگامی که خریداری میکنید وجود نشان استاندارد بر روی محصولات این شرکت است. یکی دیگر از راه ها اندازه رول ایزوگام است، ایزوگام استاندارد باید دارای یک متر عرض و ده متر طول باشد و ضخامت آن باید 4 میلیمتر باشد. دیگر راه شناخت که البته تشخیص آن بسیار سخت است مواد تشکیل دهنده ایزوگام است، ایزوگام از قیر و مواد دیگر ماننده فویل آلومنیومی، پلی استر، تیشو، لایه پلی اتیلن و مواد افزودنی ویژه استفاده میشود، و راه های این که بفهمیم کدام ایزوگام دارای مواد اولیه درجه یک است وجود دارد:
اولین را بوی نامتبوع ایزوگام است که اگر بوی شبیه به مازوت بدهد ایزوگام دارای کیفیت مناسبی نیست.
راه دوم کثیف شدن دستتان بعد از کشیدن دستتان بر روی ایزوگام است که به هیچ عنوان نباید چنین اتفاقی بیوفتد
راه بعد گذاشتن تیکه ای از ایزوگام بع مدت دو سه ساعت در فریزر است در صورتی که بعد از بیرون آوردن و خم کردن آن ایزوگام ترک خورد ایزوگام از مواد اولیه درجه یکی استفاده نشده است

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *