ایزوگام مرجان دلیجان

یکی دیگر از برندهای خوش نام ایزوگام دلیجان ایزوگام مرجان دلیجان است که حتما اسم این برند را بارها شندید و اگر قصد خرید این ایزوگام را دارید و قیمت بروز آن میخواهید فقط کافیه با شماره های مندرج در این مقاله تماس بگیرید و از خدمات مشاوره شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید. در شرکت ایزوگام نوین انواع ایزوگام با برندهای مختلف به صورت کلی و جزئی به فروش میرسد و برای خریداران شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا به راحتی ایزوگام مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام مرجان دلیجان

قیمت ایزوگام مرجان دلیجان

قیمت ایزوگام به موارد مختلفی بستگی دارد. و هر ایزوگام برای شرایط اقلیمی خاصی تولید میشود و شما مشتریان مطمئنا اطلاعات کافی از اینکه چه نوع ایزوگامی برای ساختمان شما مناسب است ندارید و برای همین باید از یک کارشناس کمک بگیرید تا خریدی مطمئن داشته باشید و مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین یک فرصت استثنایی برای شما مشتریان عزیز است که از کارشناسان خبره در حوزه ایزوگام کمک بگیرید.

ایزوگام مرجان دلیجان اصل:

ایزوگام اصل باید حدود 42 کیلوگرم وزن داشته باشد و طول آن نباید کمتر از 10 متر باشد. عرض ایزوگام یک متر است و 10 سانتی متر قیمت همپوشانی دارد.
ایزوگام نباید بوی مازت یا گازوئیل صنعتی بدهد و اگر ایزوگام را جابجا کنید زیر ان باید رد قیر باقی بماند
نکته: به هیچ عنوان ایزوگام را افقی بر روی زمین قرار ندهید
در هنگام لمس ایزوگام نباید دستتان سیاه شود
داشتن نشان استاندارد

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام مرجان دلیجان

نصب ایزوگام مرجان دلیجان

نصب ایزوگام به اندازه اصل بودن ایزوگام مهم است و نصب صحیح ایزوگام باعث طول عمر بیشتر ایزوگام میشود پس شما عزیزان باید از مجریان با تجربه و کار بلد استفاده کنید تا هیچ گونه مشکلی بعد از نصب ایزوگام برای عایق ساختمان شما پیش نیاید
شرکت ایزوگام نوین برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز همه محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر ارائه میدهد و هر گونه مشکلی در ایزوگام نصب شده پیش بیاید در اسرع وقت نیروی نصب به محل اعزام میشود

ویژگی استاندارهای ایزوگام

در این بخش به برخی از ویژگی استاندارهای ایزوگام می پردازیم. با توجه به این که در بازار تنوع بسیاری از ایزوگام های استاندارد و غیر استاندارد عرض شده است. مواردی وجود دارد که می توان تا حدودی کمک دهنده باشد. عایق های رطوبتی باید از استانداردهایی برخوردار باشند که نشان دهنده کیفیت ساخت و مواد اولیه در ترکیبات آن ها می باشد با توجه به این استانداردها فرایند شناخت از نوع مرغوب و نا مرغوب آسان تر می شود.
استاندارد نوع O : استاندارد گفته شده مربوط به شرایط جوی می باشد و شامل دو نوع بوده که عبارت اند از:
مربوط به شرایط آب هوایی و مناطق سردسیر است.
مربوط به شرایط آب هوایی و مناطق گرمسیر است.
استاندارد نوع A : این نوع استاندارد نشان دهنده بازه مقاومت عایق رطوبتی در برابر سرما و گرما می باشد. به این صورت که این محصول در برابر سرما تا دمای ۵- و گرما تا ۱۲۰+ دارای مقاومت است.
استاندارد نوع S : این نوع استاندارد نیز نشان دهنده بازه مقاومت عایق رطوبتی در برابر درجه سرما و گرما می باشد. دارای مقاومت در برابر سرما تا دمای ۱۰- و گرما تا دمای ۱۰۰+ می باشد.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام مرجان دلیجان

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *