ایزوگام بام گستر الوند

ترکیبات شیمیایی (اجزای قیر)

1.پارافین ها

هیدروکربن های اشباع خطی یا شاخه ای بدون ساختار حلقه ای هستند.

2.نفتن ها

هیدروکربن های اشباع یک یا چند حلقه ای با یک یا چند شاخه فرعی پارافینی که هیدروکربن های “آلیسیکلیک” نیز نامیده می شوند ، یا هیدروکربن های سیلکو پارافینی که تمام پیوندهای اتم های کربن شان به وسیله هیدروژن سیر شده اند ، نفتن نامیده می شود.

3.آروماتیک ها

هیدروکربن های دارای یک یا چند حلقه آروماتيك بنزنی، نفتالنی و فنانترونی که توسط حلقه های نفتی یا شاخه های پارافین به یکدیگر متصل شده اند. شرط آروماتیک بودن همسطح بودن است. تولوئن و نفتالین و… از ترکیبات موجود در نفت هستند.

ترکیبات آروماتيك دارای دو تعریف کلی هستد:

1.ترکیبات آروماتيك بنزنی که ساختار آنها شامل ترکیبات بنزن است
2.ترکیبات آروماتيك غیر بنزنی که ممکن است اشباع یا غیر اشباع باشند. آلکان‌ها از جمله ترکیبات اشباع ، آلکن ها و آلکین ها از جمله هیدروکربن های غیر اشباع هستند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام در پونک

رابطه بین ترکیب شیمیایی و خواص فیزیکی قیر

رابطه بین درصد مواد سازنده قیر و خواص قیر ، یک رابطه ساده نیست. ساختار قیر به قدری پیچیده است که اگر اجزای سازنده آن را جدا کنیم و مجددا آنها را در نسبت های اولیه با یکدیگر مخلوط نماییم ، قیر نهایی خواص بسیار متفاوتی با قیر اولیه خواهد داشت.
انجام دو فرآیند مختلف تقطیر و هوادهی (اکسیداسیون) روی یک پسماند خلا VB یکسان، منجر به تولید قیرهای متفاوت می شود.
در فرآیند تقطیر به صورت اشباع شده های موجود در قیر نهایی ، نسبت به خوراک حذف می شوند.
در حالی که در فرآیند هوادهی از آروماتیک ها کاسته شده و به آسفالتن ها افزوده می گردد.
این در حالی است که قیرهای نهایی بطور تقریبی خواص یکسانی دارند.

قیر 70 – 60 ( قیر 60/70)

تعريف : قيري است كه از طريق انجام فرآيند اكسيدآسيون بر روي وكيوم باتوم (ماده اوليه توليد قير كه از ته مانده برج تقطير در خلاء پالايشگاه هاي نفت گرفته مي شود) در واحد هاي قير سازي به دست مي آيد به نحوي كه درجه نفوذپذير ي ( نوعي آزمايش براي تعيين مقدار سفتي قير )آن بين 60 تا 70باشد.

مشخصات:

كاربرد:
استفاده در تولید آسفالت و عایق رطوبتی براي مناطق معتدل عمده ترين كاربرد متداول اين نوع محصول است.

با توجه به کاربرد قیر 60/70 در تولید عایق رطوبتی منطبق با استاندارد مناطق معتدل و گرمسیری می توان اشاره نمود که ایزوگام های تولید شده با استاندارد فوق لزوما می بایست از این نوع قیر جهت فرآوری استفاده نمایند .
علیرغم اینکه در سالهای اخیر این مهم بطور کلی فراموش شده و اغلب تولید کنندگان به سمت استفاده از مواد جایگزین گرایش پیدا کرده اند.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

قیمت ایزوگام شهریار

ایزوگام
ایزوگام ،نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید.

پیشینه

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد.

کاربرد

ایزوگام پوشش مقاومی از قیر و الیاف مصنوعی است که با گرما بر بستر بام چسبانده می‌شود و از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام بطور میانگین ۱۰ سال است.

ایزوگام پدیده‌ای است صنعتی و متکی به دانش، آزمودگی (تجربه) و فناوری در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت پیش آمده از بارش برف و باران. ایزوگام که گونه‌های گوناگونی دارد.

مبحث های ارائه شده تخصصی بوده و برای آشنایی بیشتر شما سروران گرامی
تهیه و تدوین گشته است.
به اصطلاح مطالعاتی این مباحث پیش نیاز شناخت نقاط ضعف و قوت عایق می باشد .
در ادامه به بررسی و شناخت انواع گرید قیر و کاربرد آن در تولید عایق خواهیم پرداخت .

از همراهی تان صمیمانه سپاسگزاریم

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *