تعمیرات ایزوگام

شرکت ایزوگام نوین با داشتن تجربه زیاد وبا انجام بیش از صد قرارداد کاری درجه یک ،وهمچنین با بهترین خدمات ایزوگام در تهران در خدمت شما میباشد. عایق رطوبتی ایزوگام رونق یافته و تقریبا اکثر ساختمان ها از ایزوگام برای عایق کاری استفاده می کنند. ایزوگام نیز مانند دیگر مواد و وسایل عمری دارد که این عمر به عوامل و شرایطی بستگی دارد. عواملی که می توانند عمر مفید ایزوگام را تغییر دهند و آن را کم یا زیاد کنند. عمر مفید ایزوگام به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد که به چند مورد اصلی آن به صورت مختصر درزیر اشاره می کنیم.

۱- کیفیت ایزوگام درتهران

اولین و اثر گذارترین و مهمترین عاملی که موثر بر طول عمر مفید ایزوگام است کیفیت ایزوگام می باشد و بر اساس مواد اولیه مصرفی در تولید ایزوگام، تشکیل دهنده با کیفیت رده بندی می گردد. همچنین شرکت تولید کننده ایزوگام نیز در این عامل تاثیر گذار است.شرکتهای دارای مجوز رسمی درتهران و داشتن اکیپ باتجربه با شرکتهای تولید کننده نظیر ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام شرق، ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر، ایزوگام بام گام عایق ،ایزوگام توان گستر دلیجان وغیره … از جمله شرکتهای معتبر تولید کننده ایزوگام می باشند که مواد تولیدی آنها از کیفیت مناسبی برخوردار است.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام ستاره طلایی

۲- نحوه اجرای ایزوگام درتهران

اگر ایزوگام با کیفیت و مرغوب و درجه یک ودلایه باشد و از مواد استاندارد تولید شده باشد و به درستی نصب و پیاده سازی نشود هیچ فایده ای ازعایق کردن ایزوگام نخواهد داشت . پس نحوه نصب و اجرای ایزوگام نیز در طول عمر آن تاثیر دارد. نحوه نصب ایزوگام و تخصص استاد کار یا نصاب ایزوگام، بسیار مهم است و در طول عمر ایزوگام تاثیر بسزایی دارد.پ

۳- روش بهره برداری از ایزوگام درتهران

هرقدر ایزوگام بهتر ودرجه یک وباکیفیت باشد باز هم باید از آن استفاده درست کرد تا طول عمر آن افزایش یابد استفاده صحیح و درست از ایزوگام، مراقبت و تعمیرات به موقع ایزوگام طول عمر آن را تا حد زیادی افزایش می دهد. بعد از اجرای ایزوگام توسط نصاب حرفه ای باید از وارد آمدن ضربه و سوراخ شدن لایه ایزوگام وگذاشتن وسایل تیز ویا وسایلی که احتمال دارد ایزوگام را سوراخ کندجلوگیری شود.

۴- محل استفاده ایزوگام مناسب در جای که قرار است استفاده شود

هر نوع از ایزوگام برای محل خاصی تولید شده و باید درمحل تعریف شده نصب شود.مثلا،استفاده از ایزوگام بدون فویل برای مکانهایی مناسب است که در تماس با نور آفتاب قرار ندارندودرزیر کار پنهان باقی میماند. استفاده از ایزوگام تولید شده ویژه مناطق گرم و معتدل برای اقلیم های سردسیر توصیه نمی شود. زیرا ممکن است در اثر سرما ترک برداردویا بشکند آسیبپذیراست.استفاده از ایزوگام تک لایه برای مکانهایی با رجه اهمیت بالا توصیه نمی شود و این کار ممکن است باعث از بین رفتن آن شود. از این نوع مثال ها بسیار وجود دارد برای استفاده ایزوگام در سقف پشت بام سرویسها و دیوار و استخر حتما باید ایزوگامی استفاده شود که دولایه بوده و درجه یک با استاندارد وبا ضمانت نامه و بیمه نامه باشد

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

تعمیرات ایزوگام

۵- شرایط محیط پیرامونی در استفاده با بهینه بهتر درتهران

شرکت ایزوگام نوین با مدیر با تجربه در کار ایزوگام توصیحاتی برای بهینه بودن ایزوگام میدهد لایه های نصب شده ایزوگام وسایلی که در تماس با آن قرار دارد بسیار مهم است. از جمله تماس ایزوگام با اسیدها و مواد خورنده، تماس ایزوگام با آفتاب شدید، تماس ایزوگام با دمای بالا بصورت دائم، تماس ایزوگام با مواد نفتی حلال، برخورد ضربه بصورت مکرر و سوراخ شدن آن تماس، دائم با اجسام تیز، لرزش های دائمی و نشستهای آنی و …. بسیار مهم هستند و اثر بسیار زیادی روی عمر مفید ایزوگام دارد. این عوامل باعث کاهش طول عمر ایزوگام می شود. مهمترین و ضروری ترین نکات موثر بر عمر مفید ایزوگام ذکر شد. با نگهداری و تعمیر به موقع ایزوگام از فرسودگی آن جلوگیری از صدمه دیدن ایزوگام میشود باید جلوگیری شود.

۶-انجام کار با شرکتهای معتبر وبا تجربه درتهران

شرکت ایزوگام نوین در تهران با داشتن دفتر پیمانکاری معتبر در کاهای ایزوگام و اجرایی کردن ایزوگام در محل مورد نظر و دادن ضمانت نامه رسمی وهمچنین با نیروی با تجربه وکار دان با بیش از ۲۰ سال تجربه کاری ارائه خدمات بهتر درکار ایزوگام درتمام منطقه تهران در خدمت شما میباشد برای آگاهی بیشتر با ما تماس بگیرید مشاوره و بازدید رایگان میباشد.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

09123495288 – 09353495288

ایزوگام شرق تهران

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *