قیرگونی در پرند

قیرگونی در پرند
قیرگونی در پرند

در این مقاله سعی داریم به مقایسه قیرگونی و ایزوگام بپردازیم و در انتها هم بیان خواهیم کرد که کدام یک بهتر است تا به تصمیم گیری بهتر و از روی آگاهی از سوی شما کمک نماییم. بهتر است قبل از گرفتن هر گونه تصمیم، این مقاله را مطالعه نمایید.

1-ایزوگام نوعی عایق کم وزن است که روندگی کمتری هم دارد در حالی که قیرگونی با توجه به قیر موجود در آن که جرم حجمی بالایی دارد، از وزن بالایی برخوردار است.
2- برای نصب ایزوگام از مشعل و خمیر پرایمر استفاده می شود که به راحتی هم قابل نصب می باشد در صورتی که استفاده از قیرگونی روش تمیزی نبوده و برای نصب نیز مشکلاتی دارد.
3- در مورد ایزوگام باید اشاره نماییم که استفاده از ایزوگام باکیفیت و اجرای صحیح آن در کیفیت ایزوگام تاثیر زیادی دارد در صورتی که در مورد قیرگونی کیفیت کار، بیشتر به نحوه اجرا بستگی دارد.
4- در مورد قیرگونی باید اشاره نماییم که از معایب آن این است که به مرور زمان و همچنین نفوذ رطوبت، لایه گونی دچار پوسیدگی می شود در حالی که در صورت استفاده از مواد باکیفیت در ایزوگام شاهد این مورد نخواهیم بود.

5- برندهایی که اقدام به تولید ایزوگام می نمایند به لحاظ این که از سابقه درخشان خود دفاع نمایند، لازم است همواره به تحقیق و پژوهش در این زمینه بپردازند و برای بالا بردن کیفیت تولیدات خود سرمایه گذاری بیشتری بنمایند این در حالی است که بشکه های قیر متعلق به برند خاصی نمی باشند.
6- در مورد عایق کاری پشت بام باید از عایقی استفاده کرد که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب دوام بالایی داشته باشد که این مهم تنها با استفاده از ایزوگام تامین می شود زیرا قیرگونی در مجاورت آفتاب نرم می شود و در نتیجه با گذشت زمان دچار پوسیدگی می شود.
7- قیر در مجاورت با حلال های مختلف دوام کمتری دارد زیرا با بیشتر حلال های نفتی وارد واکنش می شود و بلافاصله خاصیت چسبندگی آن از بین می رود. این در حالی است که ایزوگام درست برخلاف قیر به میزان کمتری دچار واکنش می شود.

8- قیر از ضخامت بیشتری در مقایسه با ایزوگام برخوردار است ولی با وجود این ایزوگام مرغوب تر بوده و دوام بیشتری دارد.
9- قیمت تمام شده قیرگونی نسبت به ایزوگام کمتر است اما اگر به صورت بلند مدت به قضیه نگاه کنیم ایزوگام با وجود هزینه زیادی که دارد از دوام و عمر بیشتری در قیاس با قیرگونی برخورداراست.

 

قیرگونی در پرند:

 

ا توجه به موارد ذکر شده در بالا اکنون امیدواریم بتوانید به راحتی و سهولت تصمیم بگیرید که ایزوگام بهتر است یا قیرگونی؟ البته این موضوع یک امر نسبی است و باید به مواردی همچون محلی که قرار است عایق کاری شود و شرایط آب و هوایی منطقه هم توجه نمود تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد ولی در حالت کلی می توان گفت که ایزوگام از هر لحاظ بهتر از قیرگونی می باشد.

شرکت ایزوگام نوین با نمایندگی های متعددی که در سطح شهر دارد از پیشینه خوبی در این زمینه برخوردار است. این شرکت از کادری مجرب و ماشین آلات مدرن برخوردار است و با استفاده از مرغوب ترین مواد آماده اجرای قیرگونی در پرند نیز می باشد. البته در بازار کنونی قیمت قیرگونی در پرند و در حالت کلی دچار نوسان شده است که با مراجعه به یکی از نمایندگی های شرکت می توانید ضمن گرفتن مشاوره رایگان از قیمت به روز قیرگونی در پرند اطلاع یابید.

قیرگونی باید به روش درست و صحیحی انجام بگیرد. فردی که اقدام به انجام قیرگونی می نماید بایستی کاملا مجرب باشد زیرا قیرگونی با توجه به دمای بالای قیر کار خطرناکی است و باید دقت لازم را داشته باشید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *