فروش ایزوگام دلیجان​

در بازار فروش ایزوگام شرکت های زیادی در حال رقابت هستند، یکی از انواع ایزوگام، ایزوگام دلیجان میباشد که شرکت ایزوگام نوین نمایندگی ایزوگام دلیجان می باشد. ایزوگام دلیجان ارائه دهنده بهترین نوع ایزوگام بین رقبا می باشد.
یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین برندهای عایق ساختمانی ایزوگام دلیجان می باشد. این ایزوگام در شهرستان دلیجان استان مرکزی تولید می شود و با توجه به کیفیت مناسب و نشان استاندارد از شهرت ویژه ای در تمام کشور برخوردار است.
امروزه ایزوگام بخاطر قیمت مناسب آن و انعطاف پذیری بالا در مقابل سرما و گرما و همچنین عمر بالای ان عایقی مناسب برای جلوگیری از رطوبت می باشد و اکثر مردم برای عایق کاری پشت بام ها ، استخرها ، سرویس های بهداشتی ، پی ساختمان ها ، پل ها ، مخازن اب و دیگر موارد عایق کاری رطوبتی از آن استفاده می کنند.

اقدامات قبل از خرید

برای خرید ایزوگام ابتدا باید به کیفیت ایزوگام توجه کرد و سپس به پرداخت هزینه ، چرا که در حال حاضر ایزوگام هایی وجود دارند که علاوه بر اینکه از کیفیت خوبی تولید نشده است اما از هزینه های بالایی برای مخاطبین برخوردارند.
اطلاع از ویژگی بهترین ایزوگام می تواند کمک شایانی را در هنگام خرید ایزوگام و یا نصب ایزوگام بیانجامد. با دانستن ویژگی بهترین نوع ایزوگام باید در مورد خرید بهترین ایزوگام تصمیم گیری نمایید.

مزایای ایزوگام دلیجان

  1. قیمت آن نسبت به سایر عایق ها ارزان تر و مرقون به صرفه تر است.
  2. وزن سبک آن: ایزوگام در هر متر مربع حدود 4 کیلوگرم وزن دارد که وزن ان استاندارد بوده و از ایجاد بار اضافی بر روی سازه ساختمان ها جلوگیری می‌کند.
  3. دارای انعطاف پذیری بالا در مقابل سرما تا ( دمای 5- درجه ) و در مقابل گرما تا ( دمای 100+ درجه ) می باشد.
  4. عایق مناسبی برای جلوگیری از رطوبت است و سطح مورد نظر را کاملا ایزوله می کند.
  5. تمیزی اجرای ایزوگام نسبت به اجرای قیرگونی و آسفالت.
  6. مقاومت کششی بالای ایزوگام که در برابر ترک ها مقاومت کششی بسیار بالایی دارد.
  7. عمر بالای ایزوگام که بطور میانگین ۱۰ تا 15 سال است که البته به جنس ایزوگامی که استفاده می شود و نوع نصب آن بستگی دارد که اگر جنس آن مرغوب و نصب ان با دقت و مهارت انجام گیرد تاثیر بسیاری در عمر آن دارد.
  8. قابلیت انعطاف پذیری و حالت پذیری بالای ایزوگام که قابلیت نصب بروی بدنه دیوارها ، شیروانی ها و استخرها را دارد.
  9. شرکت‎های تولیدی ایزوگام دلیجان زیر نظر سازمان استاندارد فعالیت می‎کنند و هیچ تخلفی مانند استفاده از قیر دمیده و مواد ضایعاتی به جای تیشو و پلی استر از دید کارشناسان اتحادیه پنهان نمی‎ماند.
  10. نصب آن به سرعت و به راحتی انجام می شود و قیمت نصب آن نیز بسیار به صرفه است

انواع ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان به صورت 1- ایزوگام ساده (پودری)، و 2- ایزوگام فویل دار، تولید و به بازار عرضه می شود. البته با توجه به استفاده از قیر مصرفی در تولید عایق رطوبتی به دو نوع قیر دمیده و قیر پلیمری هم تقسیم می شود.
بر این اساس محصولات تولیدی این شرکت به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:
– ایزوگام طرح دار دلیجان: این نوع ایزوگام به صورت روکش دار در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و در تولید آن، فیلم 32 و 35 میکرون وارداتی جایگزین فویل آلومینیوم شده است. در تولید این نوع ایزوگام از قیر پالایشگاهی با درجه خلوص بسیار بالا استفاده شده است.
– ایزوگام BOF و BPP دلیجان: این ایزوگام ها بر پایه قیر اکسیده، قیر پلیمری، تیشو و پلی استر ساخته شده اند.
جهت اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *