ایزوگام سپهر گستر دلیجان با قیمت مناسب و کیفیت همیشه عالی در شرکت ایزوگام نوین عرضه میگردد.

آشنایی کلی با کارخانه ایزوگام سپهر دلیجان

کارخانه ایزوگام سپهر گستر دلیجان یکی از بهترین و مشهورترین کارخانه های تولیدی ایزوگام در شهرستان دلیجان و همین طور ایران به شمار می آید.

کارخانه ای با تولید انواع عایق رطوبتی چهار لایه، دو لایه، فویل دار و ساده آن هم در بهترین کیفیت و با استفاده از دستگاه هایی پیشرفته جای خود را در دل مشتریان باز کند.

دقت داشته باشید که تمامی پرسنل به کار گرفته شده در این مجموعه از ماهرترین نیروها بوده و همواره به دنبال ارائه باکیفیت ترین و برترین محصول هستند.

کارخانه معتبر و شناخته شده ایزوگام سپهر گستر دلیجان با فروش بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام های تولیدی در خدمت مشتریان خود در سرتاسر کشور است. وجود نمایندگی های معتبر فروش ایزوگام سپهر گستر دلیجان در تهران و کرج به همراه فراهم شدن امکان فروش جزئی و پخش عمده این برند از ایزوگام با قیمتی عالی، خود دلیلی بر این ادعاست.

ایزوگام سپهر گستر دلیجان با قیمت مناسب در سراسر تهران و کرج با عرضه مستقیم عایق رطوبتی سپهر گستر دلیجان از کارخانه تولیدی را شما نیز می توانید در هر جای تهران و کرج که هستید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما جهت خرید ایزوگام و یا بازدید رایگان ما جهت نصب ایزوگام سپهر گستر دلیجان اطلاعات کسب نمایید.

فروش و نصب ایزوگام سپهر گستر دلیجان

همانطور که می دانید نصب ایزوگام ملزم به رعایت استاندارهایی می باشد، بنابراین بهتر است حتما از یک شرکت حرفه ای کمک بخواهید تا علاوه بر پوشش کامل سطح محصول از مدت عمر طولانی تری برخوردار شود. اگر نصاب نتواند اجرای عایق رطوبتی را به درستی انجام دهد احتمال نفوذ رطوبت و همچنین مدت زمان استفاده سودمند از محصول کم می شود. بنابراین بهتر است از نمایندگی نصب ایزوگام معتبر در سطح تهران کمک بخواهید. ایزوگام نوین با داشتن سالها تجربه و داشتن نیروهای مجرب و خبره در کار نصب و اجرای انواع ایزوگام در انواع سطوح و سطح ساختمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

قبل از نصب می توانید از مشاوره و بازدید رایگان ما برخوردار شوید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09123495288 – 09353495288

در زمان خرید ایزوگام سپهر گستر دلیجان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید انواع ایزوگام سپهر گستر دلیجان نباید از توجه به نکاتی غافل شد. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کلیه محصولات خریداری شده باید نشان استاندارد داشته باشند.

2- به هیچ وجه اندازه هر کدام از رول ها نباید از ده متر کمتر باشد. در صورت کمتر بودن اندازه رول ها به استاندارد بودن آن شک کنید.

3- ضخامت ایزوگام سپهر گستر نباید کمتر یا بیشتر از 4 میلی متر باشد.

4- کلیه محصولات تولیدی کارخانه ایزوگام سپهر گستر ضمانت نامه ده ساله دارند.

نمایندگی فروش ایزوگام سپهر گستر دلیجان

شرکت ایزوگام نوین به عنوان نمایندگی فروش ایزوگام سپهر گستر دلیجان با قیمتی مناسب و عرضه مستقیم به مشتریان عزیز همواره در تهران و کرج پیشرو بوده و با نصب ایزوگام بهترین خدمات ایزوگام را ارائه مینماید.

مزیت و بررسی کیفیت عایق رطوبتی سپهر گستر دلیجان

ایزوگام سپهر گستر یکی از محصولات تولیدی برند دلیجان می باشد. برند دلیجان در تولید محصولات خود از استاندارد ISO و ترکیبات درجه یک استفاده می کند. همچنین دارای متخصصان بسیار و آزمایشگاه هایی جهت ارائه محصولات بی عیب و با کیفیت عالی می باشد.

همانطور که گفته شد این محصول دارای کیفیت و مقاومت عالی است و حداقل طول عمر آن به مدت ۱۰ سال است. همچنین دارای ضمانت نامه ۱۰ ساله و بیمه نامه معتبر ۵ ساله ایران می باشد. در نتیجه با خریداری و استفاده از این محصول می توانید تا با خیالی آسوده تا سالها از آن استفاده کنید. با توجه به مقاومت و طول عمر ایزوگام های دلیجان از قیمت مناسبی برخوردار می باشند.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *