ایزوگام در گاندی

ایزوگام در گاندی
ایزوگام در گاندی

 

شرکت ایزوگام نوین یکی از شرکت هایی است که در زمینه عایق کاری سابقه درخشانی دارد. این شرکت در زمینه ایزوگام از جمله شرکت های معتبری است که با تکیه بر سالها تجربه در زمینه عایق کاری در تهران و خصوصا در مورد ایزوگام در گاندی توانسته است رضایت و تحسین مشتریان خود را جلب نماید. عامل موفقیت شرکت ایزوگام نوین به لحاظ استفاده از برندهای مرغوب و معتبر ایزوگام و همچنین به کارگیری افراد مجرب و متخصص می باشد. رضایتمندی از یک عایق خوب، دست خوش عوامل متعددی است ولی در حالت کلی استفاده از مواد اولیه مرغوب نصف این رضایت و استفاده از افراد باتجربه و نصب صحیح آن نصف مابقی آن را تامین می نماید.
همان طور که اشاره کردیم شرکت ایزوگام نوین برای انجام پروژه های عایق کاری خود در تهران و خصوصا به منظور نصب و اجرای ایزوگام در گاندی از برندهای معروف از قبیل ایزوگام ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام دو لایه و درجه یک، ایزوگام سالار بام دلیجان و ایزوگام بام گستر کد 117 و … استفاده می نماید.

در این مقاله به اشاره ای اجمالی در مورد نکات کلی در موقع خرید ایزوگام اشاره شده است. به شما اطمینان می دهیم که با رعایت این نکات از خرید خود راضی باشید:
در صورتی که متخصصین اداراه استاندارد ایزوگام را آزمایش نموده باشند و مرغوبیت کالا تایید شده باشد، حتما بر روی ایزوگام نشان استاندارد قابل رویت خواهد بود. پس در موقع خرید دقت نمایید.
تاکید می نماییم کار نصب و اجرای ایزوگام را به افراد متخصص بسپارید. اغلب شرکت های فروشنده ایزوگام در تهران خودشان نصاب ماهر برای نصب دارند.
در انتخاب نوع عایق به عواملی از قبیل منطقه جغرافیایی و نیز آب و هوای آن منطقه توجه نمایید.
ممکن است وزن استاندارد عایق از سوی بعضی تولیدکنندگان سودجو کم شده باشد بنابراین توجه نمایند وزن آن از 39 کیلوگرم کمتر نباشد.

 

ایزوگام در گاندی:

با در نظر گرفتن محلی که قرار است عایق کاری شود، اقدام به خرید نمایید.
حتما توجه کنید که ایزوگام خریداری شده توسط شما از جنس دو لایه باشد زیرا تنها ایزوگام دو لایه است که به دلیل برخورداری از پلی استر و تیشو در مقابل تابش مستقیم آفتاب مقاوم است و برای استفاده بر روی پشت بام بهترین گزینه است.
اگر از عایق برای محل هایی استفاده می نمایید که ظاهر زیبا هم برایتان مهم است، در این صورت استفاده از ایزوگام هایی با روکش سنگ ریزه که جلوه زیبایی دارند مناسب به نظر می رسد.
بهترین زمانی را که متخصصین عایق کاری برای اجرا و نصب ایزوگام در تهران و البته نصب ایزوگام در گاندی توصیه می نمایند، فصل تابستان می باشد. انتخاب این فصل به این دلیل است که هوا در این فصل گرم و خشک است، بر روی سطح بام رطوبتی وجود ندارد و ایزوگام نیز به راحتی به سطح خواهد چسبید. نصب ایزوگام در تابستان به بالا رفتن دوام و عمر ایزوگام کمک خواهد کرد.
در پایان در حالت کلی موارد ذکر شده در بالا، بایستی در خرید ایزو گام رعایت شود. بعد از خرید هم باید آن را در محل مناسبی تا زمان نصب نگهداری نمایید، به طوری که به ایزوگام و بافت آن آسیبی نرسد. در موقع نصب هم باید دقت نمایید که قبلا سطح مورد نظر را تمیز نمایید و سطح هم کاملا صاف و هموار باشد. نصب و اجرای ایزوگام هم بایستی توسط افراد مجرب انجام بگیرید. اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید اصلا وسوسه هم نشوید که شخصا این کار را انجام دهید زیرا علاوه بر نداشتن آگاهی و دانش در این زمینه، به دلیل استفاده از قیر داغ کار خطرناکی می باشد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *