ایزوگام در مهرآباد

ایزوگام در مهرآباد
ایزوگام در مهرآباد

خلاصه خبر
ایزوگام در مهرآباد تهران، با وجود مراکز پخش و توزیع متعدد هر روزه برای تعداد زیادی از افراد به صورت عمده انجام خواهد شد. قیمت این ایزوگام ها به لحاظ مناسب بودن، از تمامی مراکز پخش ایزوگام بهتر و به صرفه تر است.
متن خبر
چند مشخصه اصلی ایزوگام های استاندارد
ایزوگام استاندارد دارای مشخصه های زیادی می باشد که شما با استفاده از آن می توانید درجه کیفی ایزوگام را تعیین نموده و بر اساس آن قیمت گذاری بر روی ایزوگام را انجام دهید.
ایزوگام که یک پوشش ضد آب و ضد رطوبت برای مکان های خاصی در منزل مانند پشت بام منازل، سرویس های بهداشتی، حمام و کف استخرها می باشد، با مشخصات زیر نسبت به سایر مواد عایق بندی ساختمان مانند قیر و گونی که روشی قدیمی است، به فروش خواهد رسید.
مشخصه های کیفی یک ایزوگام استاندارد:
متناسب بودن با منطقه جغرافیایی و اقلیم آب و هوایی که ایزوگام قرار است، در آنجا نصب گردد.
داشتن ضمانت نامه های کتبی شرکت تولید کننده ایزوگام استاندارد و هم چنین بیمه نامه که در هنگام خرید ایزوگام تحویل شما خواهد شد.
عایق ایزوگام باید کاملاً سالم باشد و قسمت پاشنه عایق هیچگونه شکستگی و ترکی نداشته باشد.
بهتر است ایزوگامی را انتخاب نمایید که دارای نشان استاندارد بوده و ضمانت طولانی مدت شرکت مربوطه را داشته باشد.
مواد اولیه بکار رفته شده در ساخت و تولید یک ایزوگام خوب، مانند قیر و گونی کاملاً باکیفیت و استاندارد است، به گونه ای که اگر با دست پشت ایزوگام را لمس کنید، هیچ اثری از سیاهی و نفت بر
روی دست شما نمی نشیند.
یک ایزوگام مرغوب باید بوی مواد نفتی مانند گازوئیل ندهد، چرا که این بو نشان از تولید بی کیفیت ایزوگام و استفاده از مواد اولیه ناخالص و فاسد می باشد.
به برچسب عایق استاندارد ایزوگام، در هنگام خرید دقت زیادی داشته باشید، بر روی این ایزوگام باید مشخصات زیادی از جمله مشخصات تولیدکننده، تاریخ تولید محصول موردنظر، نوع عایق و مواد اولیه بکار رفته شده در آن مانند نوع قیر و علامت استاندارد ذکر شده باشد. این علائم و برچسب ها معرف این هستند که ایزوگام مورد نظر از آزمایش های کیفی انجام شده در واحد فنی سازنده سربلند بیرون آمده است.
یکی از بهترین آزمایش ها برای تشخیص ایزوگام مرغوب و درجه یک، قرار دادن یک تکه از ایزوگام در یخچال فریزر به مدت یک ساعت یا بیشتر می باشد، اگر پس از اتمام زمان ایزوگام را از فریزر درآوردید و شکسته نشد یا اینکه ترک برنداشت، ایزوگام شما کاملاً سالم است ولی اگر این ایزوگام از محل تا خوردن بشکند، یعنی اینکه ایزوگام مورد نظر شما، مقاومت کافی لازم را در برابر سرمای زمستان نخواهد داشت و سریعاً خراب می شود.
بهترین راه خرید ایزوگام در مهرآباد تهران چیست؟
برای آنکه بدانید بهترین راه خرید ایزوگام در مهرآباد تهران چیست، بهتر است به سراغ روش های فروش این محصول که معمولاً سنتی یا مدرن می باشد، بروید.
در روش سنتی خرید ایزوگام شما باید به بازار مراجعه کرده و با پرسش از تک تک مغازه داران، قیمت برند ایزوگام مورد نظر و هم چنین نوع کیفی آن را جویا شوید و پس از اینکه قیمت ها را از چند جا استعلام گرفتید، نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نمایید.

با این روش خرید، شما مجبور نیستید که مقدار زیادی ایزوگام خرید نمایید، بلکه می توانید در حد چند متر یا یک رول، ایزوگام خود را از فروشنده یا مغازه دار بخرید. سایر هزینه ها مانند هزینه حمل و نقل ایزوگام و رسیدن آن به محل نصب در این روش، به عهده شما می باشد.
ولی در روش مدرن خرید، شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید تمامی مشخصات ایزوگام مورد نظر خود از جمله برند ایزوگام، قیمت آن، درجه کیفی ایزوگام، ضخامت لایه های هر رول را بفهیمد و سپس بعد از مقایسه نمودن قیمت ها، نسبت به خرید ایزوگام مورد نظر اقدام نمایید.
قیمت نصب ایزوگام در تهران چه رنجی دارد؟

برای آنکه بدانید قیمت نصب ایزوگام در تهران و سایر شهرهای بزرگ چه رنجی دارد و بر چه اساسی تعیین خواهد شد، بهتر است با مراکز پخش و توزیع ایزوگام در ارتباط باشید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.
امروزه نصب ایزوگام نیز یکی از کارهای خدماتی مهم توسط عایق کاران پشت بام و سایر مکان ها می باشد، که می توان از کنار آن حاشیه سود خوبی به دست آورد، به گونه ای که هم به نفع خریدار باشد و هم به نفع نصابان و پرسنل خدماتی شرکت های ایزوگام
این قیمت بر اساس متراژ محل مورد نظر متغیر است، یعنی هر چقدر سطحی که قرار است ایزوگام شود، بزرگتر باشد، هزینه نصب ایزوگام به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.
این قیمت برای تمامی برندها و مدل های ایزوگام یکسان است، و شما تنها باید هزینه عایق کاری سطح را بپردازید.
ولی نصابان با داشتن تجربه کاری در شهر تهران و عایق کاری ساختمان های اداری و شخصی زیادی در محل هایی مانند مهرآباد، نازی آباد و دیگر محل ها، برای راحتی کار خود و سریعتر پیش رفتن عایق کاری سطح ممکن است به شما پیشنهاد بدهند که یک برند ایزوگام خاص را خریداری نمایید.
فروش ویژه بهترین مارک ایزوگام در سایت ایزوگام نوین
فروش ویژه ایزوگام استاندارد در سایت ایزوگام نوین هر روزه در بهترین مارک ها و برندها انجام خواهد شد.
به منظور آشنایی با این برندها می توانید متن زیر را دنبال کنید.
ایزوگام بام گستر 117
ایزوگام دلیجان
ایزوگام جنت
ایزوگام طرحدار
ایزوگام درجه یک
ایزوگام عایق طلایی
قبل از نصب ایزوگام باید به سطح مورد نظر توجه خاصی داشته باشید، بهتر است ایزوگام بر روی سطوح کاملاً صاف و یکدست پیاده سازی شود و کف پشت بام یا یک لایه ایزوگام نازک قدیمی باشد یا آسفالت.
دقت کنید که اگر ایزوگام را بر روی ایزوگام های قدیمی نصب می نمایید، وزن سقف خیلی زیاد نشود، به گونه ای که سقف نتواند آن مقدار بار اضافی را به همراه بارش های سالانه مانند برف و باران تحمل نماید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *