مجموعه ی ایزوگام نوین که دارای نمایندگی ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران است، یک شرکت موفق و خوش سابقه است که انواع خدمات مربوط به عایق کاری از قبیل فروش و پخش انواع ایزوگام درجه یک به صورت عمده و جزئی، نصب و راه اندازی ایزوگام در سطوح گوناگون و همچنین انواع خدمات تعمیر تضمینی ایزوگام را به منظور جلوگیری از هر نوع نشتی و نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، به طور کامل و با کیفیت و کارایی بالا، برای ساکنین محترم این منطقه اجرا می کند.

در نمایندگی های این مرکز در منطقه ۲۲ پایتخت کلیه ی قواعد و دستورالعمل هایی که در جهت اجرای هر چه بهتر ایزوگام کاری و کارکرد صحیح آن موثر می باشد، توسط نصابان مجرب و متخصص به طور دقیق رعایت می شوند. بنابراین شما ساکنین محترم این منطقه در تهران می توانید به منظور برخورداری از یک عایق کاری استاندارد با کیفیت تضمین شده، با اطمینان خاطر، پروژه ی مورد نظر خود را به این نمایندگی پر طرفدار بسپارید تا علاوه بر داشتن یک خرید مقرون به صرفه، از خدمات نصب تخصصی این مجموعه نیز استفاده نمایید.

مرکز پخش و فروش ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران

همانطور که می دانید اشخاصی که در جست و جوی یک محصول به منظور خرید آن می باشند، همواره به دنبال استفاده از خدمات ویژه آن هستند که این خدمات در نمایندگی های مختلف با کیفیت های متفاوتی ارائه می گردند. ایزوگام نیز از جمله محصولاتی است که به منظور استفاده از شرایط ویژه و خدمات پس از فروش بهتر، توصیه می شود که حتما از نمایندگی های معتبر تهیه شود.

شرکت ایزوگام نوین به عنوان برترین مرکز پخش و فروش ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران، انواع برندهای های شناخته شده ی ایزوگام را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه همراه با خدمات پس از فروش فوق العاده برای مشتریان خود در این منطقه عرضه می کند. بنابراین شما همشهریان گرامی ساکن در نقاط مختلف منطقه ۲۲ تهران از جمله پیکان شهر، زیبا دشت بالا و پایین، شهرک یاس، شهرک الهیه غرب، شهرک لاله، شهرک صدرا، شهرک نگین غرب، شهرک شهید باقری، شهرک کوثر و … می توانید به منظور تهیه ی یک ایزوگام با کیفیت به این مجموعه مراجعه نموده و یا با همکاران و مشاوران ما در نمایندگی های ایزوگام در این منطقه تماس بگیرید تا به صورت غیر حضوری مراحل خرید خود را تکمیل نمایید.

برترین خدمات نصب ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران

ایزوگام کارهای مجرب و متخصص مجموعه ی ایزوگام نوین، برترین خدمات نصب ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران را به شکلی کاملا استاندارد و دقیق و مطابق با کلیه قواعد و دستورالعمل های اجرایی نصب ایزوگام، ارائه می دهند. توجه داشته باشید که روند صحیح اجرای پروژه های نصب ایزوگام در منطقه ۲۲ به صورت کاملا اصولی، همواره یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر کارکرد بهینه و کیفیت بالای عایق کاری می باشد، که این امر موجب تدوام کارکرد و افزایش طول عمر مفید این این محصول شده است.

بنابراین در هنگام اجرای عایق کاری سطوح مختلف، علاوه بر انتخاب یک ایزوگام درجه یک و مرغوب، فرایند نصب و اجرای آن نیز باید به یک نمایندگی متخصص و حرفه ای با نصابان ایزوگام مجرب نظیر ایزوگام نوین سپرده شود. چرا که در این صورت می توان از عایق کاری ساختمان خود، انتظار دوام و کارایی مطلوب را داشت و از یک ایزولاسیون اصولی و مطمئن در سطوح گوناگون ساختمان خود بهره مند شد.

تعمیر تضمینی ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران

اهالی محترم منطقه ۲۲ در تهران، توجه داشته باشید که اگر شما به دنبال یافتن یک نصاب ایزوگام متخصص جهت دریافت خدمات تعمیر تضمینی ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران هستید، می‌ توانید با خاطری آسوده و اطمینان کامل، تمامی خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام در ساختمان های خود را از همکاران ما در شرکت ایزوگام نوین بخواهید.

این مجموعه ی محبوب به جهت سابقه ی درخشانی که در زمینه ی عایق کاری ایزوگام در انواع مختلف سطوح دارد، و همچنین با اشراف کامل بر این موضوع که کار تعمیرات ایزوگام یک کار حرفه ای و کاملا تخصصی و حساس می باشد، به منظور انجام انواع خدمات تعمیر ایزوگام در منطقه ۲۲، از بهترین نصاب های ایزوگام در تهران استفاده می نماید، تا از این طریق بتواند تمامی مراحل ترمیم و لکه گیری و حتی تعویض کلی ایزوگام را، از پیدا کردن نشتی و رطوبت سقف گرفته تا اجرای زیرسازی در سطوح مورد نظر و انجام تعمیر ایزوگام و در صورت پوسیدگی و یا وجود خرابی گسترده، تعویض کلی ایزوگام را با برترین کیفیت و همچنین با نازل ترین قیمت به صورت کاملا تضمین شده برای شما به انجام رساند. شما همشهریان عزیز ساکن در منطقه ۲۲ تهران می توانید به جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره ی رایگان درباره ی خدمات تعمیر ایزوگام، به آدرس نمایندگی های این مرکز مراجعه کرده و یا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

مناسب ترین قیمت ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران

متقاضیان محترم خدمات ایزوگام در منطقه ۲۲ پایتخت، شما می توانید مناسب ترین قیمت ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران را با مراجعه به مجموعه ی پر طرفدار و پرفروش ایزوگام نوین تجربه نمایید. به طور کلی هزینه ی ایزوگام در این منطقه به عوامل متعددی بستگی دارد، که یکی از مهم ترین و آن‌ ها، متراژ و مساحت مکان مربوطه و همچنین تعداد رول های به کار برده شده جهت اجرای ایزوگام بر حسب متر مربع می باشد.

از دیگر موارد تأثیرگذار نیز می توان به عواملی همچون: نوع و جنس ایزوگام استفاده شده و کیفیت آن، محل نصب عایق و شرایط نصب آن و همچنین شرایط جوی و همچنین آب و هوای مکان مورد نظر و … اشاره کرد.

بنابراین با تغییر نوع ایزوگام به کار برده شده و مساحت سطح مورد نظر، قطعا هزینه ی عایق کاری نیز متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر چنانچه سطح زیر عایق، دچار خرابی باشد، باید با روش کاملا اصولی، زیرسازی مطلوبی برای آن انجام گیرد، که این کار نیز موجب افزایش هزینه ها می گردد. جهت اطلاع از قیمت روز انواع و برندهای مختلف ایزوگام، با کارشناسان ما در واحد فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در این بخش به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود.

آسفالت کاری در منطقه ۲۲ پایتخت

شرکت ایزوگام نوین تمامی خدمات آسفالت کاری در منطقه ۲۲ تهران را توسط آسفالت کاران حرفه ای با استفاده از با کیفیت ترین مصالح آسفالتی و همچنین با قیمتی مناسب برای مشتریان خود اجرا می کنند.

از جمله مهم ترین خدمات آسفالت کاری که در این منطقه که توسط نمایندگی های مجاز این مجموعه انجام می شوند، عبارتند از:

– پخش و اجرای آسفالت در سطوح گوناگون به روش مکانیزه با استفاده از انواع ماشین آلات پیشرفته و روز دنیا

– پخش و اجرای آسفالت به صورت دستی در مکان های کوچک با استفاده از آسفالت کاران ماهر

– اجرای زیرسازی اصولی و استاندارد

– تسطیح و شیب بندی سطوح پیش از اجرای آسفالت کاری

– محوطه سازی

– ارائه ی انواع خدمات تعمیر آسفالت از قبیل: ترمیم و لکه گیری آسفالت در قسمت هایی که دچار خرابی شده اند

– تهیه و پخش تراشه های آسفالت درجه یک به منظور آسفالت کاری جاده ها، راه ها، باند فرودگاه و همچنین جهت محوطه سازی و …

قیرگونی در منطقه ۲۲ تهران

شرکت ایزوگام نوین کلیه ی خدمات قیرگونی در منطقه ۲۲ تهران را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت نظیر قیر خام پالایشگاهی و گونی چتایی بنگال، توسط قیرکاران مجرب، بر روی سطوح گوناگون، اجرا می کند. از جمله خدمات متنوع قیرگونی این مجموعه ی محبوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انجام قیرگونی سطوح گوناگون از جمله پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و …
  • ترمیم و لکه گیری قیر گونی فرسوده ی سطوح مختلف
  • زیرسازی اصولی سطوح به منظور اجرای دقیق قیرگونی
  •  قیرپاشی صحیح زیر ایزوگام در سطوحی که به پاشیدن قیر نیاز دارند و

آیا برندهای مختلف ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران، شامل خدمات فروش ویژه هستند؟

بله، شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از تخفیفات انواع برندهای ایزوگام و شرایط فروش ویژه ی آن ها، با واحد فروش این شرکت تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس نمایندگی های این مجموعه مراجعه فرمایید.

خدمات پس از فروش ایزوگام نوین جهت ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران، کدامند؟

تمامی برند های ایزوگام این مجموعه ی موفق، دارای خدمات پس از فروش فوق العاده ای از جمله بیمه نامه ی کتبی و ضمانت نامه ی ۱۰ ساله می باشند و کاربران این مرکز در صورت لزوم می توانند از خدمات پس از فروش این شرکت به صورت رایگان بهره مند شوند.

ایزوگام در تمام منطقه بیست و دو تهران

شما میتوانید تمامی خدمات نصب ایزوگام در منطقه بیست و دو تهران را به شرکت ایزوگام نوین بسپارید .
در این مقاله ابتدا نام محله های ۲۲ تهران را برای شما بازگو و سپس اطلاعاتی راجع به ایزوگام و پیدایش آن برای شما عزیزان
قرار داده ایم
ایزوگام در پیکان شهر
ایزوگام در دهکده المپیک
ایزوگام در شهرک راه آهن
ایزوگام در شهرک چشمه
ایزوگام در شهرک صدرا
ایزوگام در شهرک لاله
ایزوگام در زیبا دشت بالا
ایزوگام در زیبادشت پایین
ایزوگام در شهرک امید
ایزوگام در شهرک نمونه سیاه
ایزوگام در شهرک شهاب
ایزوگام در شهرک امیرکبیر
ایزوگام در شهرک هوانیرو

ایزوگام چیست؟؟
ایزوگام یکی از انواع عایق های ساختمان است که از مواد پلیمری ساخته شده و برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت در ساختمان از آن استفاده میکنند.
این نوع عایق را به وسیله گرما به سطح مورد نظر میچسبانند تا کامل لایه های زیرین بهم چسبانده شوند.

طول عمر ایزوگام چقدر است؟؟
ایزوگام بدلیل استفاده از قیر و الیاف مصنوعی در تهیه آن طول عمری حدود ۱۰ سال دارد و از ان جهت عایق پشت بام ساختمان ها ، عایق سرویس های بهداشتی، حمام و … استفاده میکنند.

پیشینه ایزوگام
تا چهل دهه پیش افراد برای عایق پشت بام منازل خود از روش های سنتی مانند کاه گل که ترکیبی از کاه و گل است استفاده میکردند. پس از آن آسفالت و قیرگونی را جایگزین روش های قدیمی کردند ولی با وجود مشکلاتی که در نصب آن وجود داشت تقریبا مورد استقبال قرار گرفت.

ایزوگام در منطقه ۲۲ تهران:

در سال ۱۳۵۰ شرکتی به نام ایزوران با همکاری شرکت های المانی و دانش روز آلمان شروع به ساخت عایق هایی از جنس الیاف و شیشه کرده است تا جایگزین روش های قدیمی عایق بندی ساختمان ها شود در سال ۱۳۵۴ موفق به ساخت محصولی با نام تجاری ایزوگام شد و اقدام به اعزام متخصصینی جهت همکاری با شرکت های ایتالیایی جهت ارتقا کیفیت محصولات خود کرد و موفق به ساخت عایق رطوبتی با ظرفیت ساخت سه میلیون متر مربع در سال شد.
در سال ۱۳۵۶ موفق به بهره برداری از آن شد.

کاربرد ایزوگام در ساختمان سازی کدامند؟؟؟
ایزوگام یکی از عایق هایی که بدلیل وزن سبک و قیمت مناسبی که نسبت به محصولات مشابهی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. و پیمانکاران علاوه بر عایق پشت بام خانه ها از آن در تونل ها ، عایق سرویس های بهداشتی، کانال های آبیاری،مرغداری ها، پوشش لوله ها و… از آن استفاده میکنند.

ایزوگام چند لایه دارد؟؟
این عایق رطوبتی که سازه های مختلف به کار می رود متشکل از ۵ لایه میباشد
مواد پلی اتلین
مواد افزودنی ویژه
پلی استر
بافت
پلی اتیلن

قیمت ایزوگام در منطقه بیست و دو تهران چقدر است؟؟
قیمت ایزوگام را با توجه به نوع ایزوگام و متراژ کار تخمین میزنند برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصین ما در ارتباط باشید.

در شرکت ایزوگام نوین چه برندهایی از ایزوگام را میتوانیم تهیه کنیم؟؟

برندهای همچون ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دولایه دلیجان ، ایزوگام درجه یک دلیجان که کیفیت ان ها ثابت شده اند را در اختیار شما قرار میدهد.

چند نوع ایزوگام توِلید میشود؟؟
ایزوگام بر اساس مواد اولیه و نحوه ساخت آن به دو نوع ایزوگام پلیمری و ایزوگام دمیده تقسیم بندی میشوند و با توجه به سطح مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرند.

و ایزوگام بر اساس پوشش و روکشی که در ساخت آن استفاده میکنند به سه نوع تقسیم میکنند :
ایزوگام با روکش المینیوم
ایزوگام بدون روکش المینیوم
ایزوگام با روکش سنگ ریزه

ایزوگام با روکش المینیوم بیشتر در سطوحی که در معرض نور آفتاب قرار دارند مانند پشت بام ساختمان ها استفاده میکنند چون روکش المینیومی هم باعث طول عمر ایزوگام میشود و هم از ورود گرما به داخل ساختمان جلوگیری میکنند.

ایزوگام بدون المینیوم معمولا در فضاهای سربسته مانند پی ساختمان ها، عایق سرویس های بهداشتی و… مورد استفاده قرار میگیرد.
ایزوگام با روکش سنگ ریزه معمولا برای محل های پر رفت و آمد از آن استفاده میکنند و به دلیل استفاده از سنگ ریزه های رنگی در آن نمای زیبایی به سطح میدهد.

چگونگی ارتباط با شرکت ایزوگام نوین
شما میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری با شرکت ایزوگام نوین در ارتباط باشید و از خدمات ایزوگام ، اسفالت و قیرگونی استفاده کنید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *