ایزوگام در منطقه ۱۵ تهران

ایزوگام در منطقه ۱۵ تهران
ایزوگام در منطقه ۱۵ تهران

 

ایزوگام در منطقه پانزده تهران
ساکنین محله های منطقه پانزده تهران میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ایزوگام و خرید ایزوگام با شرکت ایزوگام نوین در تماس باشند.
شوش
طیب
مظاهری
مینابی
بیسیم
مطهری
ابوذر
هاشم آباد
اتابک
شهید بروجردی و….

ایزوگام چیست؟

ایزوگام پوششی است مقاومتی که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با حرارت دادن بر بستر پشت بام ها چسبانده می‌شوند. ایزوگام ها از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیرین خود جلوگیری کرده. عمر حدودی ایزوگام ۱۰تا۱۵ سال می باشد.

این عایق پدیده‌ای است که در راستای ایمن‌سازی سازه‌ها در برابر نم و رطوبت از بارش برف و باران است. پس از گذر از آزمون‌های گوناگون، در آزمایشگاه‌های کارخانه‌های فرآوری، ضریب پایداری‌اش را افزایش خواهند داد.

ایزوگام بر اساس ماده تشکیل دهنده آن به دو دسته(پلیمری و دمیده)تقسیم می شود.
۱. ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص ۷۰–۶۰: عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر خالص ۷۰–۶۰ بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با ایزوگام دمیده است.
۲.ایزوگام دمیده با استفاده از نفت کوره (مازوت): عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر دمیده است و به نسبت ایزوگام پلیمری کیفیت پایین‌تر و عمر کمتری دارد.

مواردی ک میتوان در آنها از ایزوگام نوین استفاده کرد:
در پشت بام‌ها
استخرها
کانال‌های آبیاری
سرویس‌های بهداشتی
پارکینگ‌های طبقاتی
مرغداری‌ها
حمام ها
پشت بام ها
سدها
آشپزخانه ها
نمای ساختمان و….

اجرای ایزوگام باید به صورت اصولی انجام شود و فردی که آن را انجام می دهد باید مجرب با سابقه،دارای صلاحیت و توانمندی در اجرای ایزوگام باشد.

 

ایزوگام در منطقه ۱۵ تهران:

 

طریقه نصب ایزوگام:

نصب ایزوگام باید توسط افراد مجرب و کاربلد انجام شود. اگر این کار توسط افراد غیرمتخصص و نابلد انجام شود ممکن است باعث هزینه های اضافه شود.

برای نصب ایزوگام پس از شیب بندی و خشک شدن ملات نصب ایزوگام را شروع کرده سپس رول ایزوگام را باید به اندازه سطح مورد نظر باز کنیم و پس از باز کردن و برش سطح ایزوگام را مجددا جمع میکنیم و کم کم شروع به داغ کردن ایزوگام و نصب آن میکنیم.
پس از چسباندن ایزوگام بر روی سطح مورد نظر بند های ایزوگام را با کمچه مناسب ایزوگام کاری داغ و نصب میکنیم،
با روی هم رفتن ایزوگام به اندازه بند مشکی رنگ ایزوگام را نصب میکنیم.

خرید ایزوگام

با توجه به شرایط آب و هوایی بهترین زمان برای تعویض ایزوگام فصل تابستان است. چون در تابستان، سطح پشت بام کاملا خشک است و می توان به راحتی عملیات نصب ایزوگام را انجام داد.

قبل از اینکه بارش های پاییزی از راه برسند در مورد خرید ایزوگام و نصب آن تصمیم گیری کنید.وقتی موقع انتخاب حرف از عایق با کیفیت می شود نباید به قیمت های بسیار پایین اطمینان کنید.

قیمت خرید ایزوگام و عایق های رطوبتی معیار خوبی برای سنجش کیفیت محصول است. اما مهم تر از آن نصاب ایزوگام است ، حتی با خرید بهترین عایق ها هم در صورت نصب غیر اصولی با مشکل روبرو می شوید.

برای اطلاع از قیمت نصب ایزوگام نوین با ما تماس بگیرید. نصب حرفه ای عایق های رطوبتی در منطقه پانزده تهران با هماهنگی قبلی پذیرفته می شود.

در هنگام خرید ایزوگام باید توجه کنید که ایزوگام بر اساس نوع لایه های(تک لایه و دولایه) که در آن به کار رفته تقسیم می شوند که در قیمت ایزوگام تاثیر گذار است.

1. ایزوگام تک لایه: دارای لایه پلی استر سوزنی است.
2. ایزوگام دو لایه: دارای لایه پلی استر و تیشو ضخیم است. که روکش هر دو نوع ایزوگام می تواند نایلون و یا فویل آلومینیومی و پودر تالک باشد.

قبل از اینکه ایزوگام را خریداری کنید چنانچه بوی بدی حس کردید آن را خریداری نکنید.

قبل از خرید، اگر روی ایزوگام دست کشیدید و دستتان سیاه نشد ایزوگام خوب است و می توانید آن را خریداری کنید.

قیمت ایزوگام:
ایزوگام در بازار به قیمت های متفاوتی عرضه میشود.
اما باید هنگام خرید مواظب باشید تا جنس های بی کیفیت به شما به اصطلاح نیندازند.
برای این منظور باید خرید های خود را از یک شرکت معتبر انجام دهید .
هنگام خرید به نشان استاندارد روی ایزوگام توجه کنید و از داشتن ضمانت نامه آن اطمینان فرمایید،تا اگر با مشکل مواجه شدید بتوانید از خدمات ضمانت نامه برخوردار شوید.

فروش ایزوگام:
ایزوگام در شرکت ایزوگام نوین به صورت حضوری و غیرحضوری بفروش میرسد.
شما مشتریان عزیز میتوانید برای خرید به شرکت ایزوگام نوین،یا نمایندگی های ایزوگام نوین به صورت حضوری؛یا از طریق سایت ما یعنی سایت شرکت ایزوگام نوین به صورت غیر حضوری اقدام به خرید کنید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *