نمایندگی ایزوگام در باغستان ارائه دهنده انواع خدمات بسیار عالی شرکت ایزوگام نوین در زمینه انواع عایق های رطوبتی در این منطقه می باشد. عدم استفاده از عایق های رطوبتی در مکان هایی که امکان نفوذ رطوبت در آن ها وجود دارد، می تواند یک تهدید جدی برای سلامت ساختمان باشد. توجه داشته باشید که ایمن ترین عایقی که در عصر حاضر به عنوان پوشش رطوبتی برای عایق کاری سطوح مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد، ایزوگام است؛ به همین دلیل از انواع ایزوگام جهت عایق کاری و آب بندی در مکان های مختلف استفاده می گردد.

در منطقه ی باغستان در قسمت هایی نظیر بلوار میرکی، خیابان های لاله، بلوار چنارستان، خیابان ده مویز، خیابان کرمخدا نادری، خیابان گل باغ، بلوار باکری و … به واسطه افزایش ساخت و سازها، وجود چنین نمایندگی ها و شرکت هایی نظیر مجموعه ایزوگام نوین به منظور ارائه خدمات به اهالی محترم این منطقه ضروری است. این مجموعه معتبر از طریق نمایندگی های خود در این منطقه تلاش می کند تا نیاز ساکنین محترم این مناطق به خدمات مختلف عایق کاری رفع نماید. به این ترتیب، متقاضیان و خریداران گرامی می توانند با تکیه بر سابقه ی درخشان این مجموعه، با اطمینان خاطر بیشتر پروژه های عایق کاری خود را جهت اجرای انواع خدمات عایق کاری در منطقه باغستان به نمایندگی های این شرکت بسپارند. این مجموعه علاوه بر ارائه ی مرغوب ترین عایق، سرعت انجام کار و کیفیت و کارایی خدمات را نیز در سطح بسیار بالا و قابل قبولی ارائه می دهد.

انواع خدمات شرکت ایزوگام نوین در منطقه باغستان

شرکت ایزوگام نوین یکی از مجریان انواع خدمات عایق کاری از جمله پخش و همچنین نصب و اجرای ایزوگام در منطقه باغستان می باشد.

اهالی محترم این منطقه توجه داشته باشید که این شرکت معتبر با ارائه ی خدمات فوق العاده ای در زمینه های مختلف  در نمایندگی های خود نظیر پخش و فروش انواع ایزوگام، نصب و راه اندازی ایزوگام در سطوح مختلف، ترمیم و لکه گیری ایزوگام آسیب دیده، نصب و اجرای قیرگونی، فروش مصالح و مواد اولیه قیروگونی، فروش آسفالت و خدمات آسفالت کاری با نازل ترین قیمت ها، آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز ساکن در این منطقه می باشد.

اگر شما نیز در جست و جوی یک مرکز معتبر برای عایق کاری و آب بندی قسمت های مختلف در ساختمان خود هستید، تا مشاوره و راهنمایی کارآمدی را در اختیار شما قرار دهد، تنها کافی است که با همکاران کارشناس ما در این مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهند.

فروش ایزوگام استاندارد در باغستان تهران

خرید یک ایزوگام استاندارد جهت اجرای ایزوگام در باغستان تهران می تواند از جمله دغدغه های جدی اهالی محترم این منطقه باشد. این مسئله باعث شده تا مصرف کنندگان این محصول نیز وسواس بیشتری را جهت انتخاب یک ایزوگام مرغوب در هر نمایندگی فروش به خرج دهند. چرا که همان طور که می دانید ایزوگام ها به عنوان بهترین عایق های رطوبتی در بسیاری از فضا ها همچون پشت بام، پی ساختمان، استخرها، ایزوگام سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، حمام و … کاربرد های مختلفی دارند. شما مشتریان عزیز ساکن در منطقه باغستان اگر می خواهید که ایزوگامی را خریداری کنید که ضمن استاندارد بودن و همچنین با دوام و مستحکم بودن، بتواند برای چندین سال متمادی نیز خیالتان را آسوده نماید، پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به مجموعه ایزوگام نوین محصولات مورد نظرخود را تهیه نمایید.

نصب و راه اندازی ایزوگام در باغستان به صورت تضمینی

این بخش از خدمات عایق کاری که از جمله اصلی ترین خدمات آن نیز به شمار می رود، نقش تعیین کننده ای در دوام، کارایی و استحکام عایق کاری ساختمان ها دارند. چرا که در صورت انجام غیر اصولی و غیر استاندارد آن، موجب نفوذ آب به داخل ساختمان می شود که تهدیدی مهم و جدی برای تمامی سازه ها به شمار می آید. بنابراین باید از افرادی که در این زمینه تجربه و سابقه ی کافی و موفقی دارند، جهت انجام این امر مهم استفاده شود.

نصب و راه اندازی ایزوگام در باغستان به صورت تضمینی توسط نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین به دست نصابان ایزوگام حرفه ای و کاردان انجام می گیرد تا تمامی قواعد و قوانین مورد نظر جهت اجرای درست و دقیق ایزوگام را به دقت رعایت کنند‌. علاوه بر این لازم به ذکر است که تشخیص یک ایزوگام خوب، یک پروسه ی کاری است که فقط توسط یک کارشناس فنی و مجرب امکان پذیر می باشد.

  بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل، خدمات اجرا و نصب ایزوگام در منطقه باغستان را در بهترین سطح کیفی به این مجموعه موفق واگذار کنید.

تعمیر ایزوگام در باغستان تهران توسط ایزوگام کارهای مجرب

تعمیر ایزوگام در باغستان تهران توسط ایزوگام کارهای مجرب در نمایندگی ایزوگام نوین به صورت کاملا تضمینی انجام می گیرد. توجه داشته باشید که ایزوگام هایی که برای عایق کاری سطوح مختلف مانند پشت بام ساختمان ها استفاده می شوند، چنانچه از مرغوب ترین برند ایزوگام هم باشند، عمر مشخصی داشته و به ویژه ایزوگام های پشت بام ساختمان به علت اینکه در معرض مستقیم تابش نور خورشید و گرما قرار دارند، ممکن است پس از چند سال کارایی لازم را نداشته و در برخی از بخش ها دچار خرابی شوند. حتی بعضی ایزوگام های سالم که مدت زمان زیادی از نصب آن‌ ها نیز نگذشته، ممکن است بر اثر حوادثی در برخی قسمت ها دچار آسیب و نشتی شوند. به طور کلی خرابی های ایزوگام دلایل متعددی دارند و تشخیص آن هم یک کار کاملا کارشناسی و تخصصی می باشد که به دلیل حساسیت های بالایی که این کار دارد، باید توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام شود تا موجب تحمیل هزینه های اضافی در ساختمان نشود. کارشناسان و متخصصان ما در این شرکت معتبر آماده ی ارائه ی تمامی خدمات تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض ایزوگام در این منطقه با استفاده از روش های نوین می باشد.

قیمت ایزوگام در منطقه باغستان تهران

مولفه های زیادی در محاسبه و تخمین قیمت ایزوگام در منطقه باغستان تهران مؤثر هستند که از جمله اصلی ترین این فاکتور ها می توان به نوع ایزوگام به کار برده شده، مساحت، متراژ و میزان ایزوگام مصرفی به متر مربع، خدمات قبل از اجرای ایزوگام نظیر تمیزکاری، زیرسازی ایزوگام، دستمزد و اجرت ایزوگام کار، هزینه های مربوط به حمل و نقل لوازم و یا ایاب و ذهاب به محل نصب و …  اشاره نمود.

البته باید توجه داشته باشید که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه نیز، گاها بر روی قیمت ایزوگام در این منطقه و حتی قیمت نصب ایزوگام در باغستان نیز تاثیر بسیار زیادی دارد، به ویژه برای متقاضیان ساکن در تهران که در آن واسطه ها و تبلیغات زیادی وجود دارد. اما اطمینان داشته باشید که همکاران ما در این شرکت تمامی خدمات ایزوگام را با مناسب ترین قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۱ به شما عزیزان عرضه می کند.

خدمات آسفالت کاری در باغستان با استفاده از متریال درجه یک

تمامی خدمات آسفالت کاری در باغستان با استفاده از متریال درجه یک و همچنین توسط اکیپ آسفالت کار ماهر در شرکت ایزوگام نوین انجام می گیرد. در این مجموعه انواع خدمات آسفالت کاری به صورت دستی برای مکان هایی که امکان دسترسی ماشین آلات سنگین در آن ها وجود ندارد و هم به صورت مکانیزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلات مدرن انجام می گیرد.

آسفالت از جمله ی بهترین پوشش ها برای جاده ها، باند فرودگاه، پارکینگ ها، محوطه ها و … به شمار می رود که از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. این عایق از مواد مختلفی همچون شن، ماسه و قیر ساخته شده است که مجموعه ایزوگام نوین جهت جلب رضایت مشتریان خود همواره از با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت آسفالت استفاده می کند تا چسبندگی بسیار خوبی داشته باشد، چرا که یکی از مهم ترین دلایل استفاده از آن در ساخت جاده ها و دیگر سطوح همین چسبندگی آن می باشد.

شما عزیزان ساکن در این منطقه نیز می توانید جهت ثبت سفارش خود برای آسفالت کاری در این منطقه، با نمایندگی های مختلف این شرکت تماس حاصل فرمایید.

خدمات قیرگونی در باغستان توسط تیم قیرکار ماهر

از دیگر خدمات شرکت ایزوگام نوین ارائه تمامی خدمات قیرگونی در باغستان توسط تیم قیرکار ماهر و کاربر پسند و همچنین با استفاده از تجهیزات مدرن و بهترین متریال و مواد اولیه قیر و گونی می باشد.

کاربرد عایق قیرگونی بیشتر در محیط های داخلی منزل می باشد و اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر عایق های سنتی و قدیمی را مورد استفاده قرار می دهید، کافی است با مراجعه به همکاران ما، خدمات مورد نیاز خود را ثبت سفارش نمایید.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محاسبه قیمت قیروگونی، هزینه نصب قیرگونی و فروش قیر در این منطقه شما می توانید به صورت حضوری به آدرس نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما به صورت تلفنی تماس حاصل فرمایید.

مجموعه ایزوگام نوین جهت ارائه انواع خدمات ایروگام در باغستان، از چه برندهای ایزوگامی استفاده می کند؟

همکاران ما در این مرکز، تمامی خدمات ایزوگام در این منطقه را با استفاده از برترین برندهای ایزوگام موجود در کشور از جمله ایزوگام دلیجان، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام شرق، ایزوگام مهر گستر دلیجان، ایزوگام آذر بام تبریز، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام سایبان شرق دلیجان، ایزوگام شرق مشهد و … و البته به صورت کاملا تضمینی استفاده می کند.

ایزوگام در باغستان

برای نصب و اجرای ایزوگام در باغستان می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.
برای مشاوره دیگر خدمات ایزوگام شامل هزینه ایزوگام، انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام و … می‌توانید با شماره 09123495288 و 09353495288 تماس  بگیرید.

باغستان:

باغِستان شهری است در استان تهران ایران. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد.
محدوده شهر جدید باغستان از سه راه شهریار در شهر تهران تا جنوب شرقی شهر شهریار و از جنوب تا اتوبان ساوه ادامه دارد. این شهر متشکل از ۵ ناحیه می‌باشد (ناحیه مرکزی خادم آباد، ناحیه یک نصیرآباد، ناحیه دو سعیدآباد و ناحیه سه باباسلمان) و در کل مساحتی بالغ بر ۱٬۵۸۳٬۹۶۸ متر مربع را دارا است. شهرک‌های قدیمی‌تر صادقیه و مطهری نیز در محدودهٔ شهر جدید درآمدند. این شهر به دلیل داشتن بافت جدید و قرار گرفتن در محیطی نسبتاً ییلاقی و خوش آب و هوا و نزدیکی به شهر تهران علاوه بر انبوه‌سازی نظر بخش وسیعی از ویلاسازان را به خود جلب کرده‌است.

نصب انواع ایزوگام در باغستان:

نصب ایزوگام پلیمری در باغستان:

نوعی از ایزوگام با درصد قیر ۶۰ الی ۷۰ درصد می باشد و از تقطیر نفت خام در پالایشگاه ها به دست می آید. مواد به کار رفته در ساخت این نوع ایزوگام عبارتند از قیر با خلوص بالا، پلی استر، تیشو، لایه آلومینیوم، پودر تالک، پوشال پلاستیکی و … ترکیب این مواد در دستگاه های ساخت پلیمر مخلوط شده و به مایع تبدیل می‌شود که به‌عنوان شیره ایزوگام از آن نام می‌برند.

ایزوگام دمیده:

مواد اصلی تشکیل دهنده این نوع ایزوگام قیر است که برای تهیه آن داخل نفت کوره ای هوا می دمند.
ایزوگام دمیده نسبت به ایزوگام پلیمری از کیفیت پایین تری برخوردار است. به همین دلیل از آن در ساخت پوشش های بام و باطری اتومبیل و نظیر آن استفاده می شود.

اجرای ایزوگام یک لایه و دو لایه در باغستان:

ایزوگام ها را برحسب دارا بودن تعداد لایه های مختلف به دو دسته تک لایه و دولایه تقسیم می‌کنند.
بدیهی است ایزوگام های تک لایهظرافت و انعطاف پذیری بیشتری دارد در حالی که ایزوگام دو لایه از پلی استر ضخیم با استحکام بالا ساخته شده است.

ایزوگام EPDM:

این غشاء انعطاف پذیر لاستیکی یک لایه مصنوعی است که در هوای سرد و گرم دوام دارد.
به طور کلی اگر بخواهید از ایزوگام استفاده کنید، باید بدانید که ایزوگام ها دارای دو گروه هستند که بر اساس ماده اصلی ساخته شده از آن ، لایه های به کار رفته و روکش های شان تقسیم می‌شوند.

نصب ایزوگام bpp در باغستان:

عایق رطوبتی ایزوگام بر پایه قیر 60/70 (BPP) در دو نوع ساده و با روکش فویل آلومینیوم تولید میگردد.
ایزوگام ساده در مواردی که روی عایق پس از نصب پوشش داده میشود مناسب است.
ایزوگام دارای روکش فویل آلومینیوم در مواردی که عایق بدون پوشش دیگر نصب میشود کاربرد داشته و فویل آلومینیوم ضمن زیبایی سطح کار باعث انعکاس اشعه UV خورشید و همچنین کاهش جذب گرما در سقف یا دیوار ساختمان میگردد.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام کردن سطح، استفاده از لایه ای از مواد غیر قابل نفوذ است که مانع از نفوذ آب می شود.
ماده اصلی به کار رفته در این ایزوگام قیر می باشد، اما برای تولید ایزوگام از الیاف تیشو، الیاف پلی استر، فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر نیز استفاده می شود که این مواد در کنار یکدیگر یک لایه محکم تشکیل می دهند که جلوی نفوذ آب را می گیرند.
ساخت سازه ایزوگام به گونه ای است که در اثر یا مقاومت در برابر نفوذ آب نسبتاً بی تاثیر باقی می‌ماند و در سازه های ساختمان و مکان های مختلف مورد نیاز است.
به عنوان مثال زیر زمین ساختمان که مستقیماً با سطح زمین در تماس است مستعد نفوذ آب می باشد، اطراف ساختار ساختمان، آشپزخانه، توالت و حمام، بالکن خانه ها، استخر آب که عمدتاً نشت در آن وجود دارد و غیره به ایزوگام احتیاج دارند.
اما استفاده عمده ایزوگام در پشت بام منازل می باشد که باعث مقاوم سازی آن می شود.
برای نصب و اجرای ایزوگام در باغستان می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.
برای مشاوره دیگر خدمات ایزوگام شامل هزینه ایزوگام، انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام و … می‌توانید با شماره 09123495288 و 09353495288 تماس  بگیرید.

نکات مهم قبل از نصب ایزوگام در باغستان

  1. ابتدا باید سطح پشت بام بوسیله جارو و شستشو تمیز شود و کلیه اشیاء فلزی مثل کولر، منبع انبساط، منبعهای ذخیره آب و غیره قبلا به دقت برداشته شده و سطح کار کاملا آزاد باشد.
  2. ترک‎ها در صورتیکه بزرگتر از یک سانتیمتر باشند با خمیر ماستیک و یا سیمان پر می‎شوند و چنانچه  از آستر و یا درزگیر استفاده شده  از خشک شدن آنها اطمینان حاصل شود.
  3. در صورت نیاز (شوره شدن یا صیقلی نبودن زیر کار)  در هر متر مربع 500 گرم خمیر پرایمر می‎زنیم.
  4. پس از خشک شدن کامل خمیر بطوریکه به دست نچسبد کار را ادامه می‎دهیم.
  5. برای شروع نصب، باید مشعل  روشن شده، شعله آن  تنظیم شود. سپس انداز ه گیری از قسمت ناودانی کار شروع می‎شود.
  6. سطح کار  را به فاصله‎های عرضی 90 سانتیمتر علامت گذاری می‎کنیم.
    یک تکه لایه به ابعاد 50*50 بصورت قیفی داخل ناودان نصب می‎کنیم و از اتصال کامل با بدنه لوله اطمینان حاصل می‎کنیم.
    در جلو ناودان یک متر لایه نصب میکنیم. باید توجه داشت که آب فقط در قسمت نقطه اوج سقف روان است. ولی در نقطه صفر مساحتی از اطراف آبراه آب جمع می‎شود و تا مدتی می‎ماند تا  از آبراه عبور کند.
    نقاط اوج و صفر میزان شیب اعمال شده در شیب بندی می‎باشد.
    این مساله اجتناب ناپذیر است و با شدت بارندگی، کم بودن شیب، کمبود آبراه و یا قطر آن تشدید می‎شود.
    به همین علت ابتدا بایستی حدودا تا شعاع 1متر از هر طرف آبراه را یک بار عایق بندی نمود و سپس عایق بندی کل سقف را آغاز کرد.
  7. زیر هر کدام از منابع آبی مثل چیلر یا کولر تک لایه‎های دو متری نصب می‎شود.
  8.  لایه اصلی را باز و مقابل ناودان شروع یه نصب می‎نماییم.در زمان اجرا باید رول ایزوگام را که طول آن 10 متر است باز کرده و به دو قسمت 5 متری از دو طرف جمع کرده و از نقطه وسط شروع به نصب میکنیم.
    دلیل این کار این است که اگر از یک سر لایه شروع به نصب کنیم خط تنظیم آن تراز نمیشود و لایه کج نصب می‎شود.
  9. بصورت چپ و راست حرکت میکنیم بصورتیکه عایق ردیف چپ و راست لایه نصب شده لبه‎های آن را به مقدار 10 سانتیمتر  پوشش میدهد. همپوشانی دو لایه کنار هم باید 10 سانتیمتر باشد.
  10. قسمتی که باید با مشعل گرم شود با نایلون پوشیده شده است اگر نایلون ضخیم باشد باید کنده شود و اگر نازک باشد باید با حرارت بیش از حد نیاز داده شود باعث سوختن تیشو و پلی استر داخل لایه می‎گردد.
    همچنین در صورتیکه کمتر از حد معمول حرارت داده شود عایق کاملا به سطح کار نچسبیده و باعث نفوذ آب و رطوبت زیر عایق میگردد.
  11. پس از حرارت دادن و تنظیم عایق در محل مورد نظر از نقطه و سط عرض آن با فشار پا یا دست، لایه را به دو طرف هدایت و صاف میکنیم بطوریکه چین و چروک و هوا گرفتگی ایجاد نشود و مطمئن شویم که عایق به سطح مورد نظر کاملا چسبیده است.
    آخرین مرحله، جوشکاری همپوشانی‎های عایق نصب شده است که باید با دقت فراوان با شعله کم مشعل و به کمک کمچه انجام شود.
  12. برای باز کردن بعضی از رول‎های عایق که دچار چروک خوردگی شده یا اصطلاحا پاشنه داده و پایین رول لایه به هم چسبیده است باید بوسیله مشعل حرارت داده شود و به آرامی باز شود، در غیر اینصورت باعث پارگی عایق می‎شود.

خدمات شرکت ایزوگام نوین در باغستان

  1. نصب انواع ایزوگام ساده و طرحدار و فویلدار با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر ممهور به مهر شرکت تهران عایق
  2. فروش انواع ایزوگام درجه یک پلیمری bpp و bof دمیده
  3. تعویض و ترمیم پشت بام های کهنه و فرسوده
  4. اجرای ایزوگام بر روی کلیه سطوح صاف و شیبدار

مراحل نصب ایزوگام در باغستان

  1. تمیز کردن: سطح زیر عایق باید به صورت کامل با آب و جارو شسته شده و خشک شود.
  2. زیرسازی: برای مثال بر روی پشت‌بام‌ها، اگر ترکی وجود داشته باشد لازم است ابتدا با ملات سیمان پر شده و سطح صاف و یکنواخت شود.
  3. استفاده از قیر یا پرایمر: چنانچه سطح زیر عایق ایزوگام، زیر کاری خوبی ندارد لازم است از قیر یا پرایمر به عنوان جایگزین استفاده شود.
  4. اندازه گیری: این کار از محل ناودان شروع شده و سطح پشت بام را به فاصله های عرزی ۹۰ سانتیمتر علامت گذاری می کند.
  5. باز کردن رول ایزوگام: لازم است ایزوگام را به اندازه ابعادی که نیاز داریم نصب کنیم، باز کنیم. توجه کنید رول های ایزوگام ۱۰ متری بوده و بعد از باز کردن باید به طور مساوی از دو طرف جمع شود و از نقطه وسط شروع به حرارت و نصب کنیم. چنانچه پلاستیک کشیده شده روی باشد لازم است برای حرارت دادن آن پلاستیک را از روی سطح جدا کنیم.
  6. شروع نصب: این اقدام و موارد مرتبط با آن در قسمت های بعدی سایت به طور کامل توضیح داده شده است.

فواید نصب ایزوگام در باغستان

  •  جلوگیری از رطوبت وارده بر سطوح مختلف مانند بام منزل یا ساختمان
  •  سبکی وزن
  •  قیمت مقرون به صرفه و مناسب
  •  افزایش سرعت انجام کار
  •  قابلیت انعطاف پذیری و حالت پذیری
  •  نصب روی تمامی سطوح آسیب دیده حتی در ارتفاع های زیاد
  •  مقاومت در برابر کشش
  •  مقاومت در برابر آسیب دیدگی
  •  مقاومت در برابر یخ زدگی و نفوذ به لایه های زیرین سطوح
  •  ایجاد سطح کاملا صاف و یکدست

ایزوگام دلیجان در باغستان

شرکت ایزوگام نوین با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب بهترین خدمات، تولید و نصب ایزوگام و عایق های رطوبتی در باغستان را ارائه می دهد. متخصصین ایزوگام نوین آماده تولید و نصب هرکونه عایق رطوبتی و ایزوگام می باشند. ما با استفاده از بهترین عایق کاران اقدام به نصب ایزوگام و عایق در رطوبتی می کنیم و کار خود را با ضمانت کتبی به مشتری ارائه می دهیم. شرکت ایزوگام نوین خدمات متنوعی دارد که این خدمات متنوع و فراوان شرکت ایزوگام نوین باعث رضایت و جذب مشتریان متعدد شده است. نصب ایزوگام در باغستان، نصب انواع عایق های رطوبتی، نصب ایزوگام سقف در باغستان، نصب ایزوگام کف و دیوار در باغستان، کف استخر، ایزوگام کاری پی ساختمان در باغستان، نصب ایزوگام سوله و سالن های بزرگ

بهترین فصل برای نصب ایزوگام در باغستان

بهترین فصل برای نصب ایزوگام فصل تابستان است . فصل تابستان به دلیل داشتن هوای گرم و خشک موجب از بین رفتن رطوبت ناشی از بارندگی ها می‌شود در نتیجه موجب چسبندگی بالا سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و از کندن زود هنگام آن از پشت بام جلوگیری میکند . باید توجه کرد که سطح خیس و مرطوب پشت بام باعث خوب نچسبیدن سطح ایزوگام به پشت بام می‌شود و اگر ایزوگام به خوبی به سطح پشت بام نچسبد موجب ایجاد شکاف بین لایه های ایزوگام می‌شود و باعث نفوذ رطوبت به سطح داخلی سقف و نم زدگی نمای داخلی منزل و سست شدن دیوارها می‌شود بعد از فصل تابستان در روزهای اول پاییز هم می‌توان پشت بام را ایزوگام کاری کرد ولی در بهترین حالت همان ایزوگام کردن در فصل تابستان میباشد.

ایزوگام در باغستان

برای نصب و اجرای ایزوگام در باغستان می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید.
برای مشاوره دیگر خدمات ایزوگام شامل هزینه ایزوگام، انواع ایزوگام، نحوه نصب ایزوگام و … می‌توانید با شماره 09123495288 و 09353495288 تماس  بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

Comments are disabled.