ايزوگام در فصل زمستان – در فصل زمستان زماني كه دماي هوا به قدري پايين مي آيد كه ايزوگام دچار يخ زدگي مي شود و حالت شكستگي و شكنندگي به وجود مي آيد بايد ايزوگام را به نحوي خريداري كنيد كه ايزوگام دچار شكستگي و يخ زدگي مي شود.

ايزوگام پشت بام در فصل زمستان طبق توصيه كارشناسان توصيه نمي شود و كارشناسان بيشتر بر اجراي ايزوگام يا قيركشي پشت بام در فصل تابستان تاكيد دارند.

ایزوگام نباید در شرایط نامساعد جوی، هنگام بارندگی و یا سرمای شدید نصب شود. با این حال در صورتی که متراژ فضای مورد نظر پایین باشد و یا نیاز به تعمير ايزوگام يا لكه گيري ايزوگام وجود داشته باشد، نصب بلامانع است. آب بندی پشت بام هم مرحله بسیار مهمی است که حتی در صورت نیاز به نصب ایزوگام در زمستان نیز باید به صورت کامل و درست انجام شود. اگر آب بندی کامل انجام نشود، احتمال نشتی رطوبت و نم دادن سقف و دیوار و حتی چکه کردن این بخش ها بسیار بالا خواهد بود. روند اجرای ایزوگام در زمستان همچون نصب این عایق در فصل تابستان است.

با این تفاوت که مراحل باید با دقت و حساسیت بسیار بیشتری انجام شوند. برای دریافت خدمات ایزوگام کاری در زمستان باید به سراغ تیم و گروه های حرفه ای بروید. اگر شما یکی از متقاضیان ایزوگام زمستان هستید، باید توجه داشته باشید که بارندگی های مکرر برف و باران در این فصل می تواند اجرای ایزوگام زمستان را دچار اختلال کند به طوری که بر کیفیت کار تاثیرگذار باشد. اگر بخواهیم در مورد مزایا ایزوگام کاری در زمستان صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که قدرت نفوذ آب و روند تخریبی آن در زیر بنای ساختمان ها بر هیچ کس پوشیده نیست به همین خاطر است که کارشناسان حوزه ی عایق کاری همواره توصیه می کنند که منتظر دیدن لکه های زرد رنگ روی سقف خود نباشید و حتما پیش از بروز واقعه های استرس زا و پر هزینه عزم خود را برای اجرای نوع مرغوبی از ایزوگام کاری جزم نمایید. برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین ساختمان بهترین اقدام در هر فصل سال به خصوص فصل زمستان، اجرای یک ایزوگام خوب و مطمئن است.

نصب ایزوگام در زمستان به خاطر بردوت هوا و سرمای شدید موجب زود سرد شدن لایه های حرارت دیده شده و کار نصب را طولانی تر می کند. نصب ایزوگام در زمستان نیازمند بازدید و مراقبت از ایزوگام نصب شده می باشد. خدمات ایزوگام در زمستان، نصب ایزوگام و مراقبت از ایزوگام را می توانید از نیروهای حرفه ای دریافت نمایید. این امر مهم و ضروری را با استفاده از ایزوگام های مرغوب و با کیفیت اجرا نمایید. ایزوگام کاری با استفاده از ایزوگام های مرغوب بسیار مهم و ضروری است.
شرکت ایزوگام نوين با تیم حرفه‌ای در نصب و اجرا انواع ایزوگام، می‌تواند خدمات عایق کاری را با بالاترین کیفیت و با هزینه مناسب در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

نكات مهمي كه براي عايق بندي سطوح در فصل زمستان وجود دارد عبارتند از:
1. نصب ایزوگام نباید در هوای بارانی یا برفی انجام شود.
2. در صورت امکان، زمانی که درجه دمای هوا بالاست، اقدام به نصب کنید.
3. برای اجرای درست ایزوگام در فصل زمستان، باید تا حد امکان از حجم بالای قیر استفاده شود.
4. ۴٫در صورت وجود نم، باید رطوبت با مشعل به صورت کامل خشک شود.
5. بندکشی ایزوگام در لحظه نصب هر تیکه انجام شود.

شركت ايزوگام نوين با بيش از 25 سال تجربه كاري خود در زمينه نصب ايزوگام در كليه مناطق تهران و كرج در زمينه عايق كاري ، نصب و اجراي ايزوگام و قير گوني و ايزوگام و آسفالت خدمات خود را به مشتريان عزيز ارائه مي دهد.
09123495288
09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *