آسفالت در شهر قدس

آسفالت در شهر قدس
آسفالت در شهر قدس

 

شرکت ایزوگام نوین با سالها تجربه در زمینه خدمات آسفالت ، آسفالتکاری، زیر سازی آسفالت، پیمانکاری آسفالت آماده ارائه خدمات آسفالت در شهر قدس به شما همشهریان عزیز است.
09123495288
09353495288
ما با داشتن افراد متخصص در زمینه آسفالت در شهر قدس و استان تهران و البرز و حومه در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان هستیم.
خدمات شرکت ایزوگام نوین در زمینه آسفالت به شرح زیر است:
1-آسفالت کوچه، خیابان و محله
2-پیمانکاری و زیر سازی آسفالت
3-قیرپاشی و اجرای آسفالت
آسفالت چیست؟
آسفالت مخلوطی از شن وماسه و قیر است که به عنوان لایه ای پوششی روی کف معابر و پشت بام ها قرار میگیرد در نحوه اجرای هر کدام از مراحل آسفالت باید نهایت دقت به کار گرفته شود و از افراد متخصص استفاده شود. زیرا اگر در طی مراحل آسفالت نقصی وجود داشته باشد و یا به هر دلیلی این کار به درستی انجام نشود علاوه بر کیفیت نامطلوب آسفالت خطرات بسیاری را در پی دارد و به مرور زمان آسفالت ترک برداشته و شکسته می‌شود.
آسفالت انواع مختلفی دارد 1- آسفالت گرم 2- آسفالت سرد
آسفالت گرم به آسفالتی میگویند که مواد مورد نظر یعنی قیر پاشی، شن و ماسه در دمای بالا با هم ترکیب ومورد استفاده قرار بگیرد.
آسفالت سرد …..
شرکت ایزوگام نوین توانایی انجام ه نوع آسفالتی را دارد حتما تا بحال دیده اید که آسفالت کف خیابان و یا کوچه نامرغوب و شکسته شده دلیل این مسئله عدم داشتن تخصص در این زمینه و استفاده از مواد نا مرغوب است.
لذا توصیه میشود برای خدمات آسفالت به هیچ عنوان سراغ شرکت های نا آشنا و مبتدی نروید و از یک شرکت معتبر و با تجربه کمک بگیرید.
هزینه آسفالت کاری در شهر قدس
هزینه آسفالت کاری در شهر قدس با نوجه به نوسانات قیمت ارز و دلار و تغییر مداوم قیمت مواد اولیه موجود در بازار و همچنین بالا رفتن نرخ دستمزد ها هزینه آسفالت کاری نیز در یک قیمت ثابت انجام نمیماند. اما به دلیل بومی سازی این صنعت توسط تولید کنندگان و فروشندگان و صادرکنندگان جای نگرانی نیست چون هزینه این کار نسبت به سایر خدمات از نوسانات کمتری برخوردار است.
برای کسب اطلاعات از قیمت آسفالت و هزینه اجرای آسفالت در شهر قدس و استان های تهران و البرز با شماره های یر تماس حاصل فرمایید.

09123495288
09353495288

 

آسفالت در شهر قدس:

هزینه آسفالت کاری در شهر قدس با کیفیت بالا و زیر نظر مهندسان زبده راه سازی و مهندسی معماری و سد سازی و متخصصین مواد و صنعت انجام میگیرد خوب است بدانید که در تمام مراحل ، خاکبرداری، زیر سازی، اجرای آسفالت با رعایت کامل استاندارد های جهانی و با استفاده از دانش روز انجام میگیرد. آسفالت کاران شرکت تیزوگام نوین همگی از تخصص بالا و تجربه کافی برخوردار هستند آسفالت مناسب با قیمت مناسب را برای شما اجرا و نصب میکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و چگونگی انجام کار آسفالت با شرکت ایزوگام نوین تماس بگیرید.
انواع مختلف آسفالت:
-آسفالت 06
-آسفالت 019
-آسفالت 025
-آسفالت بیندر
-آسفالت توپکا
اسامی بالا آسفالت هایی هستند که برای سطوح مختلف کاربرد دارند زیرا هر سطح بر اساس کارآیی که برای ما دارد از نوع خاصی از مواد و مصالح در آن استفاده میشود و این بسته به هدف شما از آسفالت متفاوت خواهد بود. شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده تمام خدمات آسفالت بالا است کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش اسفالت خود را ثبت کنید.
09123495288
09353495288
توجه داشته باشید که آسفالت نامرغوب و آسفالت کاران بی تجریه جز هزینه اضافه چیزی به دنبال نخواهند داشت. آسفالت هم به عنوان عایق و پوششی برای محافظت و کارایی بهتر معابر نصب میشود هر چند که نوع آسفالتی که در کوچه و محله استفاده میشود با نوع آسفالتی که در خیابان ها و معابر شغول و پر تردد استفاده میشود متفاوت است. همچنین نوع انجام کار این دو با هم تفاوت هایی دارد به عنوان مثال میزان کوبش آسفالت پارکینگ کمتر از خیابان است زیرا پارکینگ یک محل خصوصی است که از اهمیت چندانی برخوردار نیست اما خیاباین یا کوچه همواره محل تردد است و می بایست از بهترین مواد و بالاترین کیفیت و به بهترین نحو انجام شود.
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده بهترین مواد و مصالح لازم و با کیفیت آسفالت و تکنسین های اجرای متخصص در اسرع وقت اجرای آسفالت شما را انجام میدهد.تمامی آسفالت انجام گرفته توسط شرکت ایزوگام نوین با کیفیت عالی نصب و اجرا شده اند این شرکت دارای بیمه نامه ضمانت نام و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی وایمنی تنها شرکت برتر در زمینه آسفالت کاری در تهران و البرز و به خصوص شهر قدس است.
برای مشاوره و ثبت سفارش آسفالت،اجرای آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت و قیر پاشی آسفالت در شهر قدس با ما تماس بگیرید.
09123495288
09353495288

Rate this post

Comments are disabled.