اگر به دنبال آسفالت کاری در کرج هستید و به دنبال مجموعه ای معتبر و با کیفیت و قیمت مناسب هستید، ایزوگام نوین در خدمت شماست. کارشناسان ایزوگام نوین بهترین نوع آسفالت را به بالاترین کیفیت ممکن عرضه و نصب می کنند.

آسفالت کشی امروزه یکی از بهترین روشها برای محوطه سازی و بعضا عایق بندی پشت بام ها و … محسوب می شود. هزینه آسفالت کاری در کرج یا هر جای دیگری، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که باید مد نظر قرار بگیرند. متراژ فضا یکی از مهم ترین این عوامل است. طبعا هرچه متراژ بیشتر باشد، هزینه آسفالت کشی هم بیشتر خواهد شد.

تراشه آسفالت در کرج

تراشه آسفالت یا همان آسفالت سرد، یکی از انواع پر کاربرد آسفالت است که از مصالح سنگی و قیر مخلوط و … به دست می آید. این نوع آسفالت معمولا نیاز به حرارت نداشته و با دمای محیط می توان آن را نصب کرد. با این حال ممکن است گاهی نیاز به استفاده از قیر گرم برای عملکرد بهتر این پوشش باشد.

بسیار مهم است که تراشه آسفالت از کجا تهیه شود و چه کیفیتی داشته باشد. برای تهیه تراشه آسفالت در کرج می توانید از همکاران ما در شرکت گام گستر کمک بگیرید. در این مجموعه انواع آسفالت با بهترین کیفیت عرضه می شود و متقاضیان محترم می توانند متریال مورد نظرشان را به راحتی سفارش داده و خریداری کنند.

قیمت آسفالت و آسفالت کاری انواع فضا در کرج

محل استقرار آسفالت یکی از اولین مواردی است که پیش از آنکه هزینه آسفالت هر متر مربع را به شما بدهند ، به آن نگاه می کنند. برای هر منطقه از ملک شما روشهای مختلفی لازم است. روش توصیه شده برای آسفالت کردن زمین بسکتبال در حیاط خلوت شما ممکن است برای یک جاده پیاده رو یا مسیر یکسان نباشد.

مهم‌ترین عامل در تخمین قیمت آسفالت کاری، مساحت فضای مورد نظر است. این موضوع علاوه بر میزان آسفالت مورد نیاز، بر تعداد نیروی کار و ماشین‌آلات مورد استفاده نیز اثر دارد. اگر فضا کوچک باشد، نمی‌توان از ماشین‌آلات سنگین استفاده کرد؛ بنابراین باید از ماشین‌های کوچک و یا تعداد نیروی انسانی بالا بهره برد.

انجام مراحل مختلف زیرسازی در هزینه آسفالت کاری بسیار مؤثر است. البته این موضوع در مورد مکان‌هایی که برای اولین بار آسفالت می‌شوند بسیار مشهودتر است. برای این منظور باید شیب سازی، هموارسازی سطح، پاک‌سازی سطح از ریشه‌های درختان، بوته‌ ها و سنگ‌ها به‌خوبی انجام شود. قاعدتاً هر چقدر میزان ناهمواری‌ها بیشتر باشد، باید زیرسازی بیشتری انجام داد. قیمت آسفالت نیز به عواملی چون جنس و کیفیت آسفالت، نوع و تعداد مواد مخلوط شده در آن، کارخانه ی تولید کننده محصول و مقدار آن بستگی دارد.

نوع سطح کار در آسفالت کاری بسیار مهم است و معمولاً فضاهای شیب‌دار و یا دارای پستی بلندی، نسبت به فضاهای مسطح، میزان آسفالت و ساعت کاری بیشتری را نیز می‌گیرند و بنابراین هزینه نهایی کل پروژه هم بیشتر می‌شود.

مراحل اجرای آسفالت

زیر سازی، قیر پاشی، عملیات آسفالت کاری، غلتک زنی و کوبیدن آسفالت مراحل آسفالت کاری می باشد که هر یک شرایت و شیوه خاصی دارد و اگر درست انجام نشود عمر آسفالت را کوتاه می کند.

در نتیجه :

در مواردی که جاده فرسوده قدیمی و خراب است ، ممکن است ایده بهتر این باشد که یک پیمانکار آسفالتکار را برای تعویض آن استخدام کنید تا تعمیر آن. بسیاری از پیمانکاران می گویند در صورت حفظ صحیح ، راه های آسفالت بین 15 تا 25 سال عمر می کنند.

تنها تفاوت بریا هزینه آسفالت مواد است. پس از تعیین اندازه ، دستگاه تخمین می زند که آیا مشکل تخلیه زهکشی که باید اصلاح شود وجود دارد یا نه ، و همچنین مناطقی در مسیر اصلی که ممکن است دارای مشکلات زیرسطحی باشد وجود دارد. اینها همه در تعیین هزینه نهایی نقش اساسی دارند.

ما در شرکت ایزوگام نوین با ارائه بهترین خدمات آسفالت کاری با استفاده از کارشناسان و افراد با تجربه به شما اطمینان خاطر می دهیم که محصولی با کیفیت و ضمانت به شما عرضه می شود.

جهت اطلاع از قیمت یا مشاوره شما می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *