نصاب ايزوگام در تهران

درزمان نصب ایزوگام باید به تمام نکات در مورد ايزوگام توجه داشته باشید و همه نكات را رعایت کنید تا در هنگام نصب آن به مشکل برنخورید، اولین نکته و چیزی که باید در نصب ایزوگام رعایت شود دمای آن است که در دمای پایین و زیر 5 درجه به هیچ عنوان نباید اقدام به اجرای ایزوگام کنید، زیرا تمام خاصیت لاستیکی رول‌های عایث ساز در زیر 5 درجه از بین خواهد رفت و به شدت نیز کاهش پیدا می‌کند که این باعث می‌شود تا اتصال بین سطوح با ایزوگام به خوبی انجام نشود و از بین برود، همچنین در هوای بارانی نیز نباید به نصب ایزوگام بپردازید. در شهرهایی مانند تهران که بارش سالانه به خصوص در فصول سرد سال زیاد است، نصب ایزوگام از جمله کارهایی است که از همان ابتدای سال باید نسبت به آن اقدام کرد. اصولی آن بسیار اهمیت دارد، چرا که عدم اجرای صحیح ایزوگام سبب ورود نم و رطوبت به داخل ساختمان شده و هزینه‌های بیشتری را به ما تحمیل خواهد نمود. شركت ايزوگام نوين، مرکز تخصصی و معتبر در زمینه نصب و اجرای ایزوگام در تهران است که می‌توانید با خیال راحت، خدمات تاسیسات خود را به نصابان ماهر این مرکز بسپارید. نصاب شركت ايزوگام نوين، از بهترین انواع ایزوگام استفاده می‌کند و با تضمین کیفیت نصب و اجرای ایزوگام، تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهند زد. نصاب ايزوگام در تهران بايد:

1-شرکت باید فعالیت نصاب ایزوگام را تضمین کند

2-نیروهای کار اجرا ایزوگام، آموزش‌های لازم را دیده باشند

3-ایزوگام‌ باکیفیت و مرغوب برای اجرا استفاده شود

4-نصب ایزوگام در اسرع وقت انجام گیرد

نصاب ايزوگام در تهران بايد از دقت و سرعت عمل بالا، دارای مهارت و تجربه و دانش کافي وآشنا با انواع ایزوگام با کیفیت ،آشنا با طریقه نصب انواع ایزوگام و تحویل کار تمیز و بدون ایراد برخوردار باشد. شركت ايزوگام نوين خدمات نصب ايزوگام ساختمان، آپارتمان و برج ها را طي يك برنامه ريزي درست و با دقت انجام ميدهد. بهتر است دما براي نصب ايزوگام دماي بين 15 الي 40 درجه سانتي گراد باشد و اين دما در مناطق مختلف كشور، متفاوت است. تابستان بهترين فرصت براي ايزوگام كردن ساختمان است . زيرا ايزوگام زماني دوام و چسبندگي مناسب را از خود نشان مي دهد كه پشت بام خشك و بدون نم و رطوبت باشد. نصاب حرفه ای نقش بسزایی در کیفیت نهایی کار دارد. چه بسا که حتی عایق های ارزان قیمت با درجه پایین اگر توسط نصاب حرفه ای اجرا شوند بازدهی خوبی خواهند داشت. و عکس این مورد نیز وجود دارد جنس درجه یک توسط یک نصاب بی تجربه می تواند مدت زمان عمر محصول را کاهش دهد. در حال حاضر نصب بر روی دیوار ها با استفاده از داربست یا بدون داربست هم انجام  می شود.

شركت ايزوگام نوين در تهران با سابقه اي درخشان داراي تيم متخصص، و نصابان ماهر در خدمت شماست. نصاب هاي ايزوگام شركت ايزوگام نوين داراي گواهي معتبر، از سازمان كار و امور اجتماعي مي باشند.

 

 نصاب ايزوگام در تهران

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *