شرکت ایزوگام پشم شیشه مرکزی در بازار ایزوگام به محصولاتی دارای کیفیت باالا و ارزان شناخته می شود که میتوان گفت بهترین عایق برای ساختمان های مسکونی و تجاری باشد. شرکت ایزوگام پشم شیشه مرکزی توانسته همه استاندارد ها و گواهینامه های داخلی و بین المللی لازم برای تولید این ایزوگام را گرفته است و شما خریداران این محصول حتما قبل از خرید به نشان استاندارد این محصول توجه کنید و در صورتی که نشان استاندارد بر روی محصول نبود از خرید ایزوگام اجتناب کنید . یکی از اقدامات مهم این شرکت در سال های اخیر پایین نگهداشتن قیمت ایزوگام است که این کار باعث ایجاد رقابت بین سایر شرکت های ایزوگام شده است.

نمایندگی ایزوگام پشم شیشه مرکزی

ایزوگام پشم شیسه مرکزی از جمله ایزوگام های مرغوب و پرفروش در بازار ایزوگام ایران است که دارای انواع گوناگونی است که به منظور عایق کاری سطوح مختلف از جمله پشت بام، دیوارها، ایزوگام سرویس بهداشتی، کف و دیواره های استخر، پای ستون ها در پی ساختمان، کف آشپزخانه، پارکینگ و … به کار می روند. این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به عنوان یکی از محصولات استاندارد و همچنین بهترین ایزوگام کشور شناخته شده است که با استفاده از قیر دمیده ی درجه یک و همچنین الیاف استاندارد، تولید شده و روانه ی بازار می گردد.

چرا که اگر از قیر نامرغوب در تولید این ایزوگام استفاده شود، به ویژه در مورد عایق کاری پشت بام، پس از مدتی در اثر تابش نور خورشید و قرار گرفتن در شرایط جوی گوناگون، انعطاف پذیری خود را از دست داده و شکننده می شوند و در نتیجه نیاز به تعویض خواهد داشت. شرکت ایزوگام نوین به عنوان نمایندگی رسمی ایزوگام پشم شیشه مرکزی در تهران و کرج می باشد که شما عزیزان ساکن در این مناطق می توانید به منظور دریافت انواع خدمات این ایزوگام و یا دریافت مشاوره ی رایگان در مورد انواع مختلف آن، به صورت حضوری به همکاران ما در این نمایندگی ها مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی با آن ها تماس حاصل فرمایید.

نصب ایزوگام پشم شیشه مرکزی در کوتاه ترین زمان

در مورد نصب ایزوگام پشم شیشه مرکزی، توجه داشته باشید که اجرای این عایق حتما باید توسط نمایندگی ها و ایزوگام کارهای متخصص انجام شود. توصیه می کنیم که از سپردن عایق کاری خود به نصاب های ایزوگام سیار به شدت پرهیز کنید و کار نصب ایزوگام را به یک شرکت معتبر که دارای رزومه ی کاری مشخص است، واگذار نمایید. چرا که متأسفانه گاهی اوقات حتی افراد عادی یا استادکاران بنا، کاشی کار و یا لوله کش نیز اقدام به نصب ایزوگام می کنند که عدم دقت و مهارت آن ها در نصب ایزوگام، موجب می شود که به دلیل عدم چسبندگی موثر و باقی ماندن درز در بین لایه های ایزوگام، رطوبت در بین درزها نفوذ کرده و موجب ایجاد نشتی آب به داخل سقف و داخل سازه ها می گردد. در چنین شرایطی با تعمیر و یا نصب ایزوگام جدید، علاوه بر اتلاف وقت، هزینه های زیادی نیز برای مصرف کننده ایجاد خواهد شد.

اگر شما نیز ایزوگام پشم شیشه مرکزی را برای عایق کاری انتخاب کرده اید، می توانید با اطمینان خاطر خدمات نصب این ایزوگام را به شرکت ایزوگام نوین بسپارید تا در کوتاه ترین زمان نصب این برند ایزوگام را توسط ایزوگام کارهای مجرب با بالاترین کیفیت انجام دهند.

خدمات تعمیر ایزوگام پشم شیشه مرکزی

ایزوگام پشم شیشه مرکزی یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که به منظور عایق کاری سطوح مختلف استفاده می شود. این عایق رطوبتی دارای وزن و ضخامت مناسبی است و از بهترین نوع پلی استر و تیشو تهیه شده و قیر به کار رفته در آن نیز از نوع پلیمری می باشد؛ بنابراین نصب اصولی این نوع از ایزوگام بر روی سطوح مختلف، موجب ایجاد سد محکمی در برابر نفوذ رطوبت به داخل سازه ها می گردد.

اما ممکن است که این ایزوگام به هر دلیلی در اثر بروز حوادث گوناگون دچار خرابی شده و یا با گذشت مدت زیادی از زمان نصب آن، بر اثر تابش مستقیم نور خورشید، دچار فرسودگی گردد؛ باز هم جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت؛ چرا که شما می توانید انواع خدمات تعمیر ایزوگام پشم شیشه مرکزی را به صورت تضمینی، از ایزوگام کارهای حرفه ای ما در شرکت ایزوگام نوین بخواهید. همکاران ما این خدمات را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل برای شما انجام انجام خواهند داد.

قیمت ایزوگام پشم شیشه مرکزی در تهران و کرج

قیمت ایزوگام پشم شیشه مرکزی در تهران بر اساس میزان مصرف رول های ایزوگام بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. علاوه بر این کارخانه تولیدی ایزوگام های پشم شیشه مرکزی، انواع ایزوگام های مورد نیاز مشتریان و همکاران محترم از جمله ایزوگام های چهار لایه، دو لایه، فویل دار و بدون فویل یا ساده را در اختیار مشتریان قرار می دهد و قیمت هر یک از این انواع ایزوگام ها نیز متفاوت است. شایان ذکر است که قیمت فروش جزئی و یا عمده ی این نوع ایزوگام نیز متفاوت می باشد. به طور کلی قیمت انواع ایزوگام پشم شیشه در کرج نیز بر اساس قیمت این برند ایزوگام در تهران و همچنین با برآورد هزینه ی حمل بر اساس مسافت محاسبه می گردد.

شما عزیزان ساکن در تهران و کرج برای تهیه ی این برند از ایزوگام با پایین ترین قیمت و به صورت کاملا اقتصادی، می توانید به هر یک از نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین در تهران و کرج مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت این شرکت و یا از طریق تماس با همکاران ما در این مجموعه اقدام به ثبت سفارش نمایید.

چرا قیمت ایزوگام پشم شیشه مرکزی در مجموعه ایزوگام نوین ارزان تر است؟

با توجه به اینکه این شرکت، تامین کننده ی عایق های رطوبتی پیش ساخته در پروژه های بزرگ در صنعت ساختمان است و همچنین نمایندگی ایزوگام پشم شیشه می باشد، این ایزوگام در این مرکز به قیمت عمده و ارزان تر از مراکز فروش دیگر، عرضه می گردد.

آیا در مجموعه ی ایزوگام نوین خدمات فروش غیر حضوری و ارسال ایزوگام پشم شیشه مرکزی نیز ارائه می گردد؟

بله، در این مرکز علاوه بر فروش انواع ایزوگام پشم شیشه به صورت حضوری، خدمات فروش غیر حضوری این ایزوگام از جمله فروش اینترنتی و یا ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی نیز ارائه می گردد و در تمامی روش های فروش حضوری و غیر حضوری، ارسال رایگان به تمامی نقاط تهران و یا کرج نیز انجام می شود.

چطور می توان به اصل بودن ایزوگام پشم شیشه مرکزی پی برد؟

 با توجه به سابقه ی درخشان و طولانی شرکت معتبر ایزوگام نوین در زمینه فروش و پخش ایزوگام های اصل، شما می توانید با اطمینان از کیفیت و اصل بودن این ایزوگام، در این مرکز اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. علاوه بر آن رؤیت نشان ملی استاندارد بر روی بسته بندی ایزوگام نیز روش دیگری برای حصول اطمینان از اصل بودن آن در هنگام خرید است.

دلیل استقبال بی نظیر مصرف کنندگان از ایزوگام پشم شیشه مرکزی چیست؟

ایزوگام پشم شیشه مرکزی از جمله برندهایی است که از گذشته تا به امروز در بازار ایزوگام ایران بسیار خوش درخشیده است و گارانتی فروش و خدمات پس از فروش فوق العاده ی آن نیز، خود دلیلی بر کیفیت بالای این محصول است که در کنار قیمت فروش مناسب این محصول، می تواند مشتریان زیادی را برای خرید انواع این ایزوگام هاجذب نماید.

فروش ایزوگام پشم شیشه توسط ایزوگام نوین:

شرکت ایزوگام نوین در شهرهای استان تهران و البرز محصولات شرکت ایزوگام پشم شیشه را به فروش میرساند. این شهرها شامل: شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران، غرب تهران، شمهیرانات، ورامین، پاکدشت، مهرشهر، کرج، هشتگرد و.. بفروش میرسد برای مشاوره در رابطه با خرید ایزوگام و همچنین انتخاب بهترین ایزوگام برای ساختمان با شماره های زیر تماس گرفته و از خدمات متنوع شرکت ایزوگام نوین بهرمند شوید.

جهت تماس با شماره های زیر اقدام نمایید:

ویژگی های ایزوگام پشم شیشه:

یکی از راه های شناخت و همچنین ضامن کیفیت ایزوگامی که خریداری میکنید وجود نشان استاندارد بر روی محصولات این شرکت است. یکی دیگر از راه ها اندازه رول ایزوگام است، ایزوگام استاندارد باید دارای یک متر عرض و ده متر طول باشد و ضخامت آن باید 4 میلیمتر باشد. دیگر راه شناخت که البته تشخیص آن بسیار سخت است مواد تشکیل دهنده ایزوگام است، ایزوگام از قیر و مواد دیگر ماننده فویل آلومنیومی، پلی استر، تیشو، لایه پلی اتیلن و مواد افزودنی ویژه استفاده میشود، و راه های این که بفهمیم کدام ایزوگام دارای مواد اولیه درجه یک است وجود دارد:
اولین را بوی نامتبوع ایزوگام است که اگر بوی شبیه به مازوت بدهد ایزوگام دارای کیفیت مناسبی نیست.
راه دوم کثیف شدن دستتان بعد از کشیدن دستتان بر روی ایزوگام است که به هیچ عنوان نباید چنین اتفاقی بیوفتد
راه بعد گذاشتن تیکه ای از ایزوگام بع مدت دو سه ساعت در فریزر است در صورتی که بعد از بیرون آوردن و خم کردن آن ایزوگام ترک خورد ایزوگام از مواد اولیه درجه یکی استفاده نشده است
در شرکت های معتبر تست های بر روی ایزوگام انجام میشود که شامل :

تست محصول (عایق رطوبتی) :

دستگاه آون :

در این ستگاه پایداری حرارتی ایزوگام مورد ازمایش قرار می گیرد.در این بخش از آزمایش عایق رطوبتی به ابعاد ۱۰در ۱۰ را برش می زنیم. در دستگاه آون قرار می دهیم .بعد از آن به مدت ۲ ساعت در دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد ایزوگام را در آون نگهداری می نماییم .در این زمان نبایستی قیر ایزوگام چکه نماید و آب گردد.در ایت صورت باید مقدار لایه تیشو را بیش تر نماییم.

دستگاه خمش ایزوگام در برابر سرما :

در این دستگاه یک تکه از ایزوگام به اندازه ۱۰در ۱۰ وارد دستگاه خمش می گردد ، دمای دستگاه را روی منفی ۱۵ تنظیم می نماییم . همچنین میله ای در این دستگاه تعبیه می گردد که بعد از ۲ ساعت این میله به سمت پایین حرکت می نمایید که در این حالت نبایستی ایزوگام بشکند.اگر عایق رطوبتی شکسته گردد بایستی مقدار قیر سفت را کم نماییم .

دستگاه کشش ۲۰۰ کیلوگرم :

جهت تست مقاومت کششی ایزوگام و لایه های تیشو طراحی و ساخته شده است .
در این دستگاه دو لایه پلی استر و تیشو به اندازه ۳۰ در ۳۰ مورد ارزیابی قرار می گیرد.دستگاه کشش دارای دو فک است . فک بالا و پایین که این عایق در بین این دو فک قرار می گیرد سپس محکم می گردد فک پایین ثابت و فک بالایی متحرک و به سمت بالا کشیده می گردد در این حالت تیشو نبایستی دچار پارگی گردد.
امروزه استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام رونق یافته است و می توان گفت تقریبا اکثر ساختمان ها از ایزوگام برای عایق کاری استفاده می نمایند.
ایزوگام همانند مواد دیگر طول عمری دارد که این طول عمر به عوامل و شرایط زیادی بستگی دارد.

3/5 - (10 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *