قیر گونی گرم دره

قطعا اگر اکنون در حال خواندن این مطلب می باشید ، می خواهید از خدمات قیر گونی گرم دره استفاده نمایید.

قیر گونی یکی از خدمات عایق بندی و عایق سازی قیر گونی گرم دره می باشد. قیر گونی گرم دره با داشتن تیمی ماهر در امر قیر گونی و ایزوگام ، می تواند شما را در این زمینه یاری نماید.

در نظر داشته باشید که تهیه و اجرای قیر گونی یک کار کاملا تخصصی می باشد که نیاز به تجربه و مهارت دارد. در صورتی که در آن تحربه ای ندارید ، می توانید از تکنسین های قیر گونی گرم دره کمک بگیرید.

قیر گونی چیست؟

قیر گونی یک نوع عایق می باشد که ساختمان یا سازه را در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می دارد. اگر بخواهیم معنی ساده تری برای قیر گونی پیدا کنیم ، باید بگوییم که قیر گونی روش سنتی همان ایزوگام می باشد.

قیر از مشتقات نفتی به دست می آید و خاصیت چسبندگی دارد. گونی نیز به عنوان تثبیت کننده قیر در قیر گونی مورد مصرف قرار می گیرد. قیر مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ نم و رطوبت دارد ، به همین دلیل در ساخت آسفالت از نیز استفاده می شود .

لازم به ذکر است که فیر در طبیعت نیز وجود دارد و آن را می توان به صورت طبیعی مشاهده نمود .

گونی ، با فته شده از جنس کنف می باشد که برای خود تار و پود دارد. گونی مقاومت قابل توجهی در برابر سایش و تابش آفتاب دارد.

در صورتی که می خواهید از خدمات قیر گونی استفاده نمایید پیشنهاد می دهیم حتما سری به قیر گونی گرم دره بزنید .

روش اجرای قیر گونی توسط تکنسین های قیر گونی گرم دره

قیر گونی و اجرای آن شامل خطراتی می شود که متذکر می شویم در صورتی که در آن مهارت کامل را ندارید ، به دست متخصصین قیر گونی گرم دره بسپارید.

یکی از عواملی که در زمان اجرای قیر گونی باید به آن توجه نمایید ، زیر سازی مناسب برای قیر گونی می باشد. که تکنسین های قیر گونی گرم دره ، همیشه آن را به بهترین نحو ممکن و کاملا تخصصی انجام می دهند.

ضمن این که ضخامت قیر گونی برای پشت بام نباید بیش تر دو الی سه سانتی متر باشد در صورتی که برای عایق نمودن کف سرویس بهداشتی باید حداقل سی سانتی متر باشد .

قیر مصرفی در قیر گونی نباید تحت هیچ شرایطی با آهک یا شفته آهکی در تماس باشد. شفته یا شفته آهکی باعث خرابی و فساد قیر خواهد شد. ضمن این که سطح قیر گونی حتما باید سیمان کاری شود. سیمان کاری سطح قیر گونی کمک به سزایی به طول عمر و عدم آسیب پذیری قیر گونی می کند.

شرایط جوی برای زمان اجرای قیر بسیار حائز اهمیت می باشد. شما در زمان بارنگی یا در زمان فصول سرد نباید به اجرای قیر گونی بپردازید. زیرا قیر سفت شده و چسبندگی خود را از دست می دهد. هم چنین کارایی مناسبی از خود نخواهد داشت.

در زمان پهن نمودن گونی ، باید توجه کافی را داشته باشید تا گونی ، چروک نشود. در صورت ایجاد چروک امکان ایجاد حباب وجود دارد که در این صورت ، قیر گونی باز دهی مناسبی از خود نشان نخواهد داد.

در زمان شروع قیر گونی باید بستر زیر قیر کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و نم و رطوبت باشد. گونی نیز باید بدون هیچ آلودگی و کثیفی بر بستر قیر پهن شود .

قیر نباید بیش تر از صدو پنجاه در جه سانتی گراد گرما ببیند ، در غیر این صورت ، امکان دارد قیر تجزیه شده و بسوزد. بهترین زمان مصرف قیر از نظر متخصصین قیر گونی گرم دره ، زمانی است که قیر حالتی روان و گرم دارد.

در صورتی که در این زمینه تجربه کافی ندارید ، می توانید از متخصصین قیر گونی گرم دره ، کمک گیرید. اجرا قیر گونی کاملا یک کار تیمی می باشد که باید کلیه اعضا تیم در آن تخصص داشته باشند . پس نمی توانید به صورت یک نفره آن را اجرا نمایید. ضمن این که قیر باید حرارت دیده و به حالتی نیمه جامد – مایع تبدیل شود تا بتوان از آن استفاده نمود.

همین داغ نمودن قیر خطرات خاص خود را دارد که اگر مهارت کافی نداشته باشید امکان دارد به سلامتی خودتان آسیب وارد نمایید.

از قیر گونی در چه مواردی استفاده می شود؟

  • آشپزخانه ها
  • پل های هوایی
  • استخر ها
  • سد ها
  • پی ساختمان ها
  • سرویس های بهداشتی
  • مخازن آب
  • پشت بام ها
  • و سایر موارد عایق کاری

لوازم مورد نیاز برای قیر گونی

  • مشعل جهت داغ کردن قیر
  • تیغ موکت بری
  • کاردک
  • پاروی چوبی
  • دستکش
  • عینک
  • و …

در صورتی که می خواهد به تهیه و اجرای قیر گونی بپردازید ، می توانید به قیر گونی گرم دره مراجعه نمایید.

چرا ایزوگام نوین را نتخاب کنیم؟

ایزوگام نوین با تاسیس نمایندگی های متعدد و به کار گیری تیمی ماهر و متخصص در زمینه ایزوگام و قیر گونی سعی داشته است تا در وقت و هزینه های شما صرفه جویی شود تا شما در هر محدوده ای که بودید و نیاز به قیر گونی و ایزوگام داشتید ، به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه نمایید.

قیر گونی گرم دره نیز یکی از همان نمایندگی ها می باشد. از دیگر خدمات ایزوگام نوین و نمایندگی های آن می توان به خدمات ایزوگام و خدمات آسفالت اشاره نمود.

در صورت ینیاز به این عایق نم و رطوبتی می توانید به نزدیک ترین نمایندگی ایزوگام نوین مراجعه نمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *