ایزوگام گوهر شرق دلیجان یکی از انواع عایق‌ های رطوبتی با کیفیتی است که محصول تولیدی شرکت صدف گستر دلیجان می باشد. شرکت ایزوگام نوین در سراسر استان های تهران و کرج دارای شعب مختلفی است که از جمله مجریان برتر فروش و پخش ایزوگام گوهر شرق در این استان ها برای مشتریان عزیز به شمار می روند. همشهریان عزیزی که تمایل به خرید انواع ایزوگام گوهر شرق دلیجان مانند ایزوگام فویل دار، ایزوگام بدون فویل، ایزوگام طرح دار و غیره را دارند می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

ایزوگام گوهر شرق همانند دیگر عایق های شرکت ما از دو لایه تیشو، الیاف شیشه و پلی استر تشکیل شده که توسط قیر انسجام پیدا کرده است. این ایزوگام به‌ منظور آب ‌بندی و عایق کاری بخش‌ های مختلف سازه‌ های ساختمانی همچون نصب ایزوگام دیوار، سرویس بهداشتی، پشت بام، استخر  و پارکینگ در تهران و سایر شهرها به کار گرفته می شود.

ناگفته نماند که اولین بار از این عایق رطوبتی برای ایزولاسیون ساختمان‌ ها در کشور ایتالیا بهره گیری کرده اند و کشور ما نیز بر اساس الگوبرداری از این کشور اقدام به تولید آن نموده است.

نمایندگی ایزوگام گوهر شرق

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی ایزوگام های متنوعی به بازار عرضه شده اند که ایزوگام گوهر شرق دلیجان از جمله عایق های پر مصرف و محبوب بسیاری از مشتریان عزیز مجموعه ی ما می باشد. شرکت ایزوگام نوین با توجه به ویژگی های بسیار کارآمد ایزوگام گوهر شرق و همچنین تقاضای جمع کثیری از مصرف کنندگان گرامی این نوع عایق اقدام به ارائه و فروش آن در نمایندگی خود نموده است.

ایزوگام گوهر شرق به علت مشخصه ها و ویژگی های خاصی که دارد در مقایسه با دیگر عایق ها برای محیط‌ زیست آلودگی و خطرات کمتری داشته، از این رو به سرعت توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تکنسین های بسیار ماهر، حاذق و متخصص ما در نمایندگی ایزوگام گوهر شرق همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان درباره این ایزوگام کاربردی هستند.

 از جمله نمایندگی‌ های ما در زمینه ارائه ی انواع خدمات متنوع ایزوگام گوهر شرق می ‌توان به مناطقی همچون محمد شهر، گوهر دشت، کیانمهر، مهرشهر، عظیمیه، فردیس و … اشاره نمود که ما در ادامه به نوع خدمات ارائه شده توسط آن ها برای شما دوستان گرامی خواهیم پرداخت.

نصب ایزوگام گوهر شرق

خریداران و کارفرمایان گرامی توجه داشته باشید، از جمله نکات مهمی که پیش از نصب ایزوگام گوهر شرق باید به آن دقت کنید عبارتند از:

  • پیش از اجرای ایزوگام گوهر شرق دلیجان باید سطح مورد نظر عایق کاری را به‌ طور کامل تمیز کرده و در صورت وجود کولر آن را جابجا کنید.
  • اگر سطح اجرای کار دارای زیر ساخت مناسبی نباشد، در صورت لزوم باید عملیات زیرسازی به‌ طور کامل انجام شود.
  • نصاب ایزوگام کار باید نصب ایزوگام گوهر شرق را در سطوح پشت بام ها از قسمت ناودان شروع نماید.
  • در هنگام ایزوگام کاری باید درون لوله های ناودانی را از تکه‌ های ایزوگام ۱۰ سانتی متری استفاده کرد تا بدین طریق بتوان از برگشت آب به زیر عایق و طبله شدن ایزوگام جلوگیری نمود.
  • توجه داشته باشید که هم‌ پوشانی لایه های ایزوگام باید در حدود ۷ تا ۱۰ سانتی‌ متر باشند.
  • در وهله ی اول شروع ایزولاسیون رول اول این نوع ایزوگام دلیجان باید از لحاظ هموار بودن به طور دقیقی بررسی شود.
  • حرارت مشعل باید به‌ طور یکدست بر روی لایه ی پشتی ایزوگام گرفته و پخش شود.
  • در نظر داشته باشید که تکه کاری ایزوگام گوهر شرق را نیز باید با دقت بالایی انجام داد.
  • بند کاری ایزوگام باید به طور کاملا درستی انجام‌ گیرد تا عمر آب‌ بندی ایزوگام را با این کار افزایش داد.

ویژگی های خاص ایزوگام گوهر شرق

یکی ویژگی های خاص ایزوگام گوهر شرق که هر خریداری را ترغیب به خرید می کند، نصب بسیار آسان این که در برابر آسیب ها و ضربات وارده بسیار مستحکم و با دوام می‌ باشند. ایزوگام گوهر شرق از لحاظ اقتصادی دارای هزینه ای بسیار مناسب و مقرون‌ به صرفه نیز می‌ باشد. همچنین این عایق از جمله ایزوگام هایی است که پس‌ از اجرا نیازی به برف‌ روبی نداشته و در برابر اشعه فرابنفش خورشید نیز بسیار مقاوم است.

ایزوگام های گوهر شرق دارای وزن بسیار کمی بوده و در برابر هر نوع نم و نشتی نفوذ ناپذیری فوق العاده ای دارند. نکته ی قابل توجه این عایق ها تحمل فشار های هیدرواستاتیک بوده که مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

از دیگر ویژگی های این عایق با کیفیت این است که دارای دو لایه ی مختص به مناطق معتدل بوده و رول ‌های آن بسیار انعطاف‌ پذیر می ‌باشند. ضخامت ایزوگام مورد نظر برابر با ۴ میلی‌ متر بوده و هر رول آن وزنی برابر با ۴۲ کیلوگرم دارد. همچنین طول و عرض هر رول آن طبق استاندارد های لازم به ترتیب ۱۰ و ۱ متر می باشد. مشخصه عالی این عایق کاربردی تحمل سرمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌ گراد و همچنین گرمای مثبت ۱۳۰ درجه سانتی‌ گراد است، با این حساب به هیچ وجه دچار پوسته شدن و شکنندگی نمی شود.

قیمت روز ایزوگام گوهر شرق

همان‌ طوری که ممکن است بدانید مواد اولیه و تشکیل دهنده ی انواع ایزوگام مانند ایزوگام گوهر شرق دلیجان فرآورده های نفتی بوده که با استفاده از آن توانسته اند یک لایه ی محافظتی برای عایق‌ بندی سطوح مختلفی مانند پشت بام، دیوار ها، پی ساختمان ها و … ایجاد کنند. بنابراین قیمت ایزوگام 1402 گوهر شرق بسته به قیمت این متریال با کیفیت می باشد.

از آن جایی که در تولید ایزوگام گوهر شرق بهترین مواد اولیه درجه یک به کار رفته در نتیجه قیمت آن نیز بر اساس این محصولات برآورد می شود. گاهی برخی از افراد جهت کاهش هزینه های عایق کاری خود اقدام به خرید محصولاتی بی کیفیت و با قیمت پایین تر از برند های ناشناخته می‌ کنند در حالی که این کار نه تنها سودی برای آن ها نداشته بلکه در آینده ای نزدیک موجب بروز خسارات بیشتری خواهد شد.

خدمات ایزوگام گوهر شرق دلیجان در تهران و کرج

یکی از جمله خدمات ایزوگام گوهر شرق دلیجان در تهران و کرج فروش عمده آن زیر قیمت بازار و  فعالیت شبانه روزی نمایندگی ما در کلیه این مناطق می باشد که موجب شده تا مشتریان بسیاری به این مرکز رجوع کنند.

مجموعه ما همواره بهترین خدمات فروش انواع ایزوگام دلیجان را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد که همین امر سبب شده تا قیمت نهایی خرید ایزوگام ها برای همشهریان عزیز منطقی تر و به صرفه تر باشد. شما همشهریان عزیز نیز می توانید این عایق بی نظیر را با هزینه ای کمتر و حمل رایگان از شرکت ما تحویل بگیرید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *