ایزوگام در سردار جنگل
ایزوگام در سردار جنگل

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی به حساب می آید که دارای انواع مختلفی است. هر کسی بر اساس نیاز خود و نسبت به محلی که قرار است ایزوگام بر روی آن نصب شود، یکی از آنها را انتخاب می نماید. ایزوگام در سردار جنگل و به طور کلی ایزوگام در تهران جزء اموری است که شرکت ایزوگام نوین سالها است که اقدام به انجام آن نموده است.

 

ایزوگام در سردار جنگل:

 

شرکت ایزوگام نوین کارنامه درخشانی در زمینه ایزوگام و نصب آن در تهران دارد. این شرکت از مواد اولیه مرغوبی که در کارخانه های معتبر داخلی تولید و عرضه می شود استفاده می نماید. در صورتی که نیاز به نصب ایزوگام در سردار جنگل در تهران را داشتید، پیشنهاد می کنیم که به یکی از نمایندگی های شرکت ایزوگام نوین مراجعه نمایید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

در این مقاله تلاش خواهیم کرد تا به طبقه بندی ایزوگام ها بر پایه لایه های تشکیل دهنده آنها و در ادامه به وجه تمایز آنها بپردازیم. سعی خواهیم نمود ایزوگام های چند لایه را به شما بشناسانیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.
ایزوگام تک لایه:
در تعریف ایزوگام تک لایه باید گفت که بستر آن تنها شامل لایه پلی استر سوزنی است و از حوضچه مذاب قیر عبور می کند و توسط قیر ممزوج شده است. کاربرد این نوع از ایزوگام به دلیل انعطاف پذیری بالا غالبا در محل هایی می باشد که دارای شکل هندسی نامتوازنی هستند. به طور مثال در محل تقاطع پی و ستون، اطراف شناژ و دیوار پی ها از این نوع ایزوگام استفاده می شود.

علاوه بر این در مکان هایی که از آبریزی کمتری برخوردار هستند از قبیل آشپزخانه ها و بالکن های شیشه ای نیز ایزوگام تک لایه استفاده می شود. این نوع از ایزوگام از قیمت کمتری برخوردار است.
2-ایزوگام دو لایه:
بستر این نوع از ایزوگام همان طور که از نامش پیداست از دو لایه تیشو نخدار و پلی استر تهیه شده است. هر دو لایه تشکیل دهنده این نوع ایزوگام بعد از قرار گرفتن بر روی هم از حوضچه مذاب قیر عبور می کنند. به عبارت دیگر اگر لایه تیشو را به ایزوگام تک لایه بیافزاییم ایزوگام دو لایه خواهیم داشت.

انعطاف پذیری این نوع از ایزوگام کمتر بوده و در مکان هایی از قبیل کف توالت و حمام و پشت بام که در آنها شاهد آبریزی بیشتری هستیم از ایزوگام دو لایه استفاده می شود. هزینه نصب این نوع از ایزوگام بیشتر است.
3-ایزوگام سه لایه:
این نوع ایزوگام همان ایزوگام دو لایه است که به آن یک لایه پلی استر یا مفتول سیمی افزوده شده است. می توان گفت این نوع ایزوگام در سازه ها کاربردی ندارد بلکه در محل های خاص استفاده می شود و چون لایه بیشتری دارد، وزن بیشتری هم دارد. قیمت تمام شده این نوع ایزوگام از انواع دیگر بیشتر می باشد.
ایزوگام تک لایه از ضخامتی برابر با 3.2 میلیمتر برخوردار است. ایزوگام دو لایه در دو ضخامت 5.3 میلیمتر و 4 میلیمتر تولید می شود که ضخامت 4 میلیمتر نوع پرمصرف آن است.
ایزوگام تک لایه و دو لایه چه تفاوت هایی دارند:
با توجه به این که قیمت ایزوگام در تهران نسبت به لایه های آن متفاوت است. طبیعتا ایزوگام تک لایه از قیمت کمتری برخوردار بوده و به صرفه تر است.
ایزوگام دو لایه در مقایسه با نوع تک لایه آن از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.
ایزوگام تک لایه در مقایسه با ایزو گام دو لایه از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است.
شرکت ایزوگام نوین برای نصب ایزوگام در سردار جنگل و در حالت کلی در تهران غالبا از ایزوگام دو لایه که استحکام بیشتری دارد استفاده می نماید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *