ایزوگام در سازمان برنامه

ایزوگام در سازمان برنامه
ایزوگام در سازمان برنامه

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی به حساب می آید که غالبا به منظور عایق کاری پشت بام ساختمان از آن استفاده می شود. شرکت ایزوگام نوین یکی از شرکت هایی است که سالها در این زمینه مشغول خدمات رسانی به همشهریان عزیز تهرانی بوده است و از تجربیات ارزنده ای برخوردار است. ایزوگام در سازمان برنامه هم مانند سایر نقاط کلانشهر تهران نیازمند دقت و حوصله می باشد.

در صورتی که به اصول اولیه در نصب ایزوگام توجه نشود شاهد کاری بی کیفیت خواهید بود که نه تنها هزینه اضافی را برایتان به دنبال خواهد داشت بلکه وقتی را هم که برای نصب ایزوگام صرف کرده اید، از دست خواهید داد. در این مقاله شرکت ایزوگام نوین سعی دارد تا عامل موثر دیگری را در زمینه خرید و نصب ایزوگام تشریح نماید.
گرمی یا سردی هوا از جمله موارد مهمی است که می تواند دوام ایزوگام را تحت الشعاع خود قرار دهد تا جایی که توصیه می شود در ماه های خرداد و تیر که هوا گرمتر است، اقدام به نصب ایزوگام در سازمان برنامه و در کل تهران نمایید زیرا در این ماهها چسبندگی ایزوگام بیشتر است و بهتر می تواند به سطح بچسبد.

اما آیا در زمستان و یا ماههای دیگر نباید مبادرت به نصب ایزوگام نمود؟ در صورتی که در ماههای سرد سال نیاز به این کار داشتیم چه کنیم؟ اینها سوالاتی است که اگر تا آخر مقاله با ما همراه باشید به جواب آنها خواهید رسید.
ایزوگام در زمستان:

 

ایزوگام در سازمان برنامه:

 

حدالامکان از انجام ایزوگام در فصل سرما خودداری نمایید چون در این فصول ایزوگام سریع سرد می شود و این باعث می شود تا به سطح به خوبی نچسبد و بعد از گذشت زمان کمی جدا شود. در بعضی از روزهای زمستان ممکن است دمای هوا آنقدر نزول کند که باعث یخ زدگی ایزوگام شود، در این مواقع باید از راه رفتن بر روی ایزوگام بپرهیزید زیرا ممکن است سبب شکستگی شود.

در فصل سرما قیرهای ایزوگام در پشت بام در نزدیکی لوله های بخاری خیلی گرمتر از بقیه قسمت های ایزوگام است. این موضوع در مواقعی که هوا سردتر شود، باعث ایجاد حالت گرمی و سردی شده و ممکن است ایزوگام ترک بردارد و از بین برود. برای جلوگیری از این کار توصیه می نماییم تا اطراف لوله های بخاری را با استفاده از قیر و گونی پوشش دهید تا از خرابی ایزوگام جلوگیری شود.
ایزوگام در تابستان:

استفاده از ایزوگام هایی که از پوشش فویل آلومینیومی برخوردار هستند در فصل تابستان می تواند به انعکاس نور آفتاب کمک نمایند. این کار جذب نور آفتاب را به حداقل می رساند و از گرم شدن ایزوگام ممانعت می کند. استفاده از این نوع عایق در خنک نگه داشتن محیط داخل ساختمان می تواند موثر باشد.

ایزوگام فویل دار مناسب مناطق آفتاب خیز و کویری است و کارایی مهم آن علاوه بر عایق رطوبتی بودن، خنک نگهداشتن محیط داخل ساختمان می باشد. بر این اساس استفاده از آن در مناطق سردسیر اشتباه است و فایده ای ندارد.

البته باید یادآوری نماییم که مرحله نصب ایزوگام از اهمیت بالایی در مقایسه با خرید آن دارد. ممکن است شما از مرغوب ترین نوع ایزوگام استفاده نمایید اما نصب آن توسط فرد باتجربه ای انجام نگیرد که در آن صورت حتما دچار مشکل خواهید شد. همکاران ما در شرکت ایزوگام نوین آماده هستند تا کلیه امور شما را در زمینه ایزوگام در سازمان برنامه در تهران را بر عهده بگیرند.

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های این شرکت علاوه بر گرفتن مشاوره رایگان از نصاب های با تجربه شرکت هم برای اجرا کمک بگیرید. البته با وجود نوسانات اخیر در بازار، قیمت مواد اولیه در نوسان است که می توانید در موقع مراجعه به شرکت از قیمت به روز ایزوگام هم مطلع شوید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *