ایزوگام در رسالت
ایزوگام در رسالت

در مورد ایزوگام مطالب زیادی گفته شده است ولی به دلیل اهمیت موضوع یاد آوری و ذکر نکات مهم در مورد آن، به نظر می آید که مفید واقع شود. شرکت ایزوگام نوین در زمینه اطلاع رسانی در رابطه با ایزوگام، آسفالت و قیرگونی توانسته است گام های مفیدی را بردارد. این شرکت همواره اقدام به نصب ایزوگام در نقاط مختلف تهران مثل ایزوگام در رسالت نموده است. ایزوگام در رسالت یکی از کارهای انجام شده این شرکت در تهران می باشد.

خرید ایزوگام و نصب آن دو مقوله جدا از هم هستند که باید به طور جداگانه به آنها پرداخته شود.
زمان مناسب برای نصب ایزوگام:
در این مورد باید اشاره نماییم که بسیاری از افراد معتقد هستند که مناسب ترین زمان به منظور نصب ایزوگام ماه های گرم سال می باشد چرا که در این ماه ها ذوب ایزوگام بهتر انجام می گیرد و ایزوگام خیلی بهتر به سطح موردنظر می چسبد. در اینجا باید ذکر کنیم که نصب و اجرای ایزوگام بیشتر از دمای هوا به نوع ایزوگام و نصاب آن وابسته است.

فرقی ندارد که عایق کاری را در چه فصلی انجام می دهید، تنها کاری که باید به درستی انجام شود این است که ایزوگام طوری حرارت ببیند که پلیمر و یا همان مواد قیری موجود در آن به خوبی چسبناک شود.

 

ایزوگام در رسالت:

 

تنها مورد افتراق موضوع در این است که در ماه های سرد سال به حرارت بیشتری نیاز خواهد بود. شرکت ایزوگام نوین در این راستا همواره از مواد اولیه مرغوب استفاده می نماید.
در ماه های سرد سال در ایزوگام تولید شده در کارخانه، از مواد نرم کننده بیشتری استفاده می نمایند تا انعطاف پذیری ایزوگام را بالا ببرند. این کار موجب می شود تا از ترک خوردگی رولها در زمان باز کردن آنها جلوگیری شود و رولها به راحتی باز شوند.

عکس این مورد در ماه های گرم سال اتفاق می افتد. به عبارت دیگر در ماه های گرم سال کارخانجات تولید ایزوگام برای پایین آوردن میزان انعطاف پذیری ایزوگام از مواد نرم کننده کمتری در ساخت آن استفاده می نمایند.
شرکت ایزوگام نوین با توجه به مطالب ذکر شده در بالا توصیه می نماید که برای گرفتن نتیجه مطلوب از فرایند عایق کاری در مناطقی که آب و هوای گرم وخشک دارند حتما از قیری که گرانروی بیشتری دارد، استفاده شود تا با شروع فصل گرما ذوب نشود و در مقابل نور مستقیم خورشید دوام بالایی داشته باشد و پوسیده نشود.

شرکت ایزوگام نوین برای مناطق سردخیز هم ایزوگام هایی را پیشنهاد می کند که دارای قیری با خاصیت گرانرویی کمتری هستند. این نوع از ایزوگام ها در فصل سرد شکسته نشده و ترک هم نخواهند خورد.
بر روی چه سطوحی می توان ایزوگام را نصب نمود:
سطوحی که به صورت یکپارچه هستند در صورتی که صیقلی و لیز نباشند و دارای ترک های بزرگ تر از یک سانتیمتر هم نباشند، بهترین گزینه برای نصب ایزوگام محسوب می شوند.

به عنوان مثال سطوح بتنی و سیمانی که فاقد ترک های بزرگ باشند، برای اجرای ایزوگام مناسب هستند. البته در صورتی که قرار است ایزوگام بر روی سطح موزاییک شده نصب گردد، نخست بایستی سطح را با استفاده از سیمان کاملا صاف و یکنواخت نمایید. این کار به دلیل پوشش سوراخ ها و منفذهای موجود در بین موزاییک ها، لازم به نظر می رسد.

به این موضوع دقت کنید که شیب بندی بام را قبل از نصب ایزوگام و با استفاده از ملات ماسه و سیمان و یا آسفالت انجام دهید و برای این کار از ایزوگام استفاده ننمایید.
شرکت ایزوگام نوین توصیه می نماید به منظور تعمیر و یا ایزوگام مجدد در تهران ابتدا لایه فلزی آلومینیومی و یا قلعی که بر روی ایزوگام قبلی وجود دارد برداشته شود، سپس ایزوگام جدید نصب گردد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *